Hakutulokset

1. M

IKEASTA keittiön hakeneet!!! Paljon vei tilaa autossa???

Heips! Ja onnittelut hyvästä valinnasta! Meille tuli tuo keittiö Ikeasta puolisen vuotta sitten ja ollaan oltu ihan hirmu tyytyväisiä. Meillä on keittiössä yhteensä 18 kaappia (sis. ulsovedettävät laatikot ja l laatikostot), ja jokainen kaappi/laatikko on koottu 3-5 pahvilaatikosta. Meillä...
  2. M

Vuodenikäisen päivä

Ihan mielenkiinnosta vaan kyselisin hieman päivärytmiänne noin vuoden ikäisen kanssa:) Meillä siis tällainen: -Herätään noin 8 aikoihin, juodaan aamumaito (vielä toistaiseksi pullosta) noin 200ml. -Leikkiä, ja noin 9.30 aamupuuro ja maitoa (mukista) mistä menee vain muutama kulaus. -10...
  3. M

PCO ja imetys

Itselläni myös tuo ikävä tauti, ja itsekin sain vaivoin imetettyä neljä kk, olisikohan voinut johtua juuri tuosta?? Mutta miten Primperan asiaan vaikuttaa, en ole kuullutkaan?
  4. M

1v7kk nukkumis/nukutusongelmat, apua kaivataan

Heips! Itse olen myös huomannut että jos jään lapsen huoneeseen vaikka keräämään päivän likapyykit tms eli maksimissaan siis vain kahdeksi minuutiksi, nousee lapsi ylös ja alkaa höpöttämään jne. Eli meillä ainakin hyvän yön rutiinit ja pikaisesti pois, ja nukkumatti tulee melkeinpä muutamassa...
  5. M

1v7kk nukkumis/nukutusongelmat, apua kaivataan

On varmasti raskas tilanne. Itse olen samaa mieltä että keskellä yötä ei aleta lukemaan, vaan tehdään lapselle selväksi että on yö. Olen oman lapseni kanssa tehnyt aina niin että on iltarutiinit jonka jälkeen mennään nukkumaan. Pienen yövalon jätän, sanon hyvää yötä ja laulan, ja ovi kiinni...
  6. M

hammasharjan ja tuttien desinfiointi

Heips! En ole kuullutkaan tuotteesta, mutta siis desinfioitko vielä tutteja lapselle joka käyttää hammasharjaa...näin ollen siis varmaankin jo syö kiinteitä?
  7. M

Synnytyskertomuksia Vol I

Pikkuprinsessan syntyminen Torstaina aloin tuntemaan supistuksia. Siivosin ja pesin saunan, saunoin, "pakotin" mieheni seksiin:) Ei mitään... Perjantaina tunsin samoja heikkoja supistuksia, kunnes mieheni meni nukkumaan, alkoi supistukset voimistua. Kävin suihkussa, söin, ja herätin mieheni...
  8. M

Nimiehdotuksia tytölle?

Linnea, Inka :)

Yhteistyössä