IKEASTA keittiön hakeneet!!! Paljon vei tilaa autossa???

• Viestiketjun aloittaja helppiä
  • Ensimmäinen viesti
helppiä
Kauempaa lähdössä keittiötä sieltä hakemaan ja mietin uskaltaako lähteä yhdellä isohkolla pakettiautolla.

Vai pitäisikö ottaa kärryä tai toista autoa vielä mukaan.

Kaappien rungot varmasti mahtuvat, eikös ne hyvin pieneksi ole saatu kasattua.

Mutta miulle tulee kokonaan ulosvedettävät laatikot. Onko nekin osissa vai valmiiksi kasassa ja vievät näinollen enemmän tilaa??

"aloittaja"
ennättäisiköhän sinne vielä aamulla soittaa. Tarkoitus lähteä heti aamusta ajamaan.

Alkoi vain näin tuo autoasia vielä askarruttamaan. Näkeehän ne tuolta ikean sivuiltakin ne pakettien koot että pitää varmaan vain arvioida sen mukaan.

..
Keittiötä en ole Ikeasta ostanut, mutta muiden kalusteiden laatikot tulee aina osina eli hyvinkin litteinä. Siinäpä on hommaa sitten koota niitä :) Muutamat sellaiset laatikostot kylppäriin hankkineena, arvostin kyllä meidän keittiötä, jossa laatikot tuli valmiiksi koottuna. Niitä laatikoita kun on 23.

Heips! Ja onnittelut hyvästä valinnasta! Meille tuli tuo keittiö Ikeasta puolisen vuotta sitten ja ollaan oltu ihan hirmu tyytyväisiä. Meillä on keittiössä yhteensä 18 kaappia (sis. ulsovedettävät laatikot ja l
laatikostot), ja jokainen kaappi/laatikko on koottu 3-5 pahvilaatikosta. Meillä mahtui kaikki yhteen isoon pakettiautoon. Herätimme kylläkin kassoilla pientä hilpeyttä kun tulimme kuuden ison lastauskärryn kanssa kassoille...vaihtoivat siinä muutamat kassaa:) Ja itse kaappien keräämiseen kannattaa varata aika paljon aikaa, kun jokainen nuppi ja sarana haetaan erikseen. Mutta oikein mukavia kokkailiuja teille:)

"aloittaja"
kiitos kiitos. Just tässä olen roikkunut puhelimessa, soitin sinne ikeaa kun ei kello ollutkaan vielä yhdeksää.

Ja isännän kanssa pakettiauton koosta kyselin ja eiköhän ne mahdu sitten.

Huh, kaveri mulle lähtee mukaan. Toivottavasti saadaan kaikki kerättyä ja kuljetettua.

Juu, aikamoista palapeliähän se taitaa olla. Mutta mie olen kuullut käyttäjiltä pelkkää hyvää ikean keittiöistä ja se myös sopii meidän niukahkoon budjettiin hyvin.

..
Heips! Ja onnittelut hyvästä valinnasta! Meille tuli tuo keittiö Ikeasta puolisen vuotta sitten ja ollaan oltu ihan hirmu tyytyväisiä. Meillä on keittiössä yhteensä 18 kaappia (sis. ulsovedettävät laatikot ja l
laatikostot), ja jokainen kaappi/laatikko on koottu 3-5 pahvilaatikosta. Meillä mahtui kaikki yhteen isoon pakettiautoon. Herätimme kylläkin kassoilla pientä hilpeyttä kun tulimme kuuden ison lastauskärryn kanssa kassoille...vaihtoivat siinä muutamat kassaa:) Ja itse kaappien keräämiseen kannattaa varata aika paljon aikaa, kun jokainen nuppi ja sarana haetaan erikseen. Mutta oikein mukavia kokkailiuja teille:)
Huh! Espoossa ainakin nuo tavarat haetaan noutovarastolta eli myymälässä tehdään vain keräilylista, maksetaan se ja sen mukaan noutovarastolla tuovat tavarat ovelle lastattaviksi.

Huh! Espoossa ainakin nuo tavarat haetaan noutovarastolta eli myymälässä tehdään vain keräilylista, maksetaan se ja sen mukaan noutovarastolla tuovat tavarat ovelle lastattaviksi.
Eikä kun ainakin pari vuotta sitten kaikki rungot ja ovet kerättiin itte kärryyn (samoja kaapinosia siellä varastolla oli edelleen niissä hyllyissä pari viikkoa sitten) ja mentiin kassan kautta niiden miljoonan paketin kanssa ja sitten vielä haetaan noutovarastolta toinen lasti esim. jotkut altaat ja koneet muun muassa. Siellä ne kärrää ne auton viereen.
Meillä ei ole mikään iso keittiö, mutta kolme isoa kärryä täyttyi niistä kaapeista (14-15kpl laskentatavasta riippuen), iso posliiniallas ja tasot, niin oli iso paku ihan ääriään myöten täynnä. Ja yks henkilöauto.

Yhteistyössä