Hakutulokset

1. V

mä en taida kuuluu tänne..kään?

Minä oon täällä pyörinyt parin vuoden ajan lukemassa ja joskus jotain harmaana kirjoitellut, joku aika sit rekkauduin ja nyt yritän opetella talon tavoille.
  2. V

Ruoka-apuja

No juu sitähän voisi kokeilla :)
  3. V

Ruoka-apuja

Mitä tekisin ruoaksi ku olis hunajamarinoituja broilerin fileesuikaleita? Aina tulee vaan keitettyä riisiä ja vihanneksii kaveriksi. oisko joitan hyvää vinkkiä?
  4. V

Rovaniemeläiset!

Täällä olisi 26 vee yhden muksun äiti vailla kaveria. Ei olla vielä kauaa Roissa asuttu ja kun kotona on mammalomalla niin en ole oikein löytänyt itselle kavereita. Kokeilen josko täältä löytyisi eli jos olet Rovaniemeltä ja kaipaat kaveria vaunulenkille/kahville/muuten vaan juoruamaan niin...
  5. V

saakohan silmälaseja osamaksulla

Kysy ihmeessä! En muista et ois edes luottotietoi tarkastettu, voin kyl muistaa väärin. Mut siinä sai valita jostain määrästä et monessako erässä maksoi ja ku hain lasit niin maksoin ekan erän. Oli kyl mulle tosi hyvä juttu, ku en olis voinut niitä kerralla maksaa.
  6. V

Kikkelitissit???

Jestas, tollaset pitäs kyl nähdä :laugh: :laugh:
  7. V

saakohan silmälaseja osamaksulla

Saa, ainakin Nisseniltä sai vuosi sitten kun viimeksi uusin silmälasini. Ei tullu mitään korkoi yms. eli ihan vaan lasien hinta. Suositelen. Sai muistaakseni valita et monessako erässä maksoi, mulla tais olla jotain 10 erää.
  8. V

Loppuuko tämä hiustenlähtö ikinä?

Kääk, voin vain kuvitella miltä mun pää näyttää jos tollanen siili tulee :|
  9. V

Jospa mulla olis vielä hiuksii sit puolen vuoden ja vuodenkin päästä =) mutta ihan uskomatonta miten niitä riittää!!!
  10. V

Aivan uskomatonta, et kuinka paljon näitä hiuksia voi lähteä imetyksen aikana. Musta tulee varmasti lopulta kalju! :| Harjaan jää kourallinen joka kerta ku harjaa hiukset, tyynyltä löytyy aamulla kunnon tuppo, saati sit ku pesee hiukset! Tuleeko musta kalju? :o
  11. V

Olen totaalisen yksinäinen

:wave:
  12. V

Olen totaalisen yksinäinen

Täällä äiti Rovaniemeltä, kaipaan kaveria ja olen myös muuttanut muualta tänne. Rekisteröidy ja laita viestiä!
  13. V

Onko noloa myöntää, ettei oo varaa?

Kyl minä ainakin myönnän et ei vara lähteä. Nolompaa kai se on elää yli omien varojen. Me jätetään monikin reissu tekemättä sen takii et ei oo vara lähtä, ja reilusti se kyllä sanotaan.
  14. V

Surullinen olo se on ystävän puutteen vuoksi

Kirjaudun nyt sitten minäkin - jospa löytäisin tätä kautta jonku kaverin eli pohjoisesta yhden lapsen äiti kaipailee kaveria :wave:

Yhteistyössä