saakohan silmälaseja osamaksulla

jensku
en tiedä osamaksusta...tai saahan noista liikkeistä niitä luottokortti-juttuja.
Mutta eikös specsaversin tarjoukset oo niin halpoja ettei niihin tarvii mitään osareita?

Saa, ainakin Nisseniltä sai vuosi sitten kun viimeksi uusin silmälasini. Ei tullu mitään korkoi yms. eli ihan vaan lasien hinta. Suositelen. Sai muistaakseni valita et monessako erässä maksoi, mulla tais olla jotain 10 erää.

Alkuperäinen kirjoittaja villivekara:
Saa, ainakin Nisseniltä sai vuosi sitten kun viimeksi uusin silmälasini. Ei tullu mitään korkoi yms. eli ihan vaan lasien hinta. Suositelen. Sai muistaakseni valita et monessako erässä maksoi, mulla tais olla jotain 10 erää.
toi olis kyllä mahtava juttu,olen tänään menossa nissenille silmien kuntotarkastukseen niin voisin kysyy asiaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja seropi:
toi olis kyllä mahtava juttu,olen tänään menossa nissenille silmien kuntotarkastukseen niin voisin kysyy asiaa :D
Kysy ihmeessä! En muista et ois edes luottotietoi tarkastettu, voin kyl muistaa väärin. Mut siinä sai valita jostain määrästä et monessako erässä maksoi ja ku hain lasit niin maksoin ekan erän. Oli kyl mulle tosi hyvä juttu, ku en olis voinut niitä kerralla maksaa.

Alkuperäinen kirjoittaja seropi:
Kysy ihmeessä! En muista et ois edes luottotietoi tarkastettu, voin kyl muistaa väärin. Mut siinä sai valita jostain määrästä et monessako erässä maksoi ja ku hain lasit niin maksoin ekan erän. Oli kyl mulle tosi hyvä juttu, ku en olis voinut niitä kerralla maksaa.
luottotiedot on kyl kunnossa,mut ei varaa todellakaan tällä hetkellä maksaa niin isoo summaa kerralla.halpoja en enää osta.ostin ajattomat lasit halvalla ja nyt ne lahoo käsiin eikä voi korjata :kieh:

näinpäs
Alkuperäinen kirjoittaja näinpäs:
Alkuperäinen kirjoittaja saapiii:
minä olen saanut 3 osassa maksettua. Sulla täytyy olla luottotiedot kunnossa!
Instrussa saa kanta-asiakas maksaa 4 osassa korottomasti!
Jatkan vielä että muistaakseni käsirahan, eli eka erän piti olla väh. 100? (ainaki sillon vuosia sitten)

nisseniltä saa,mulle tuli lasien hinnaksi 500e ja maksoin sitä joku 50/kk takasin,ja korottamanan ja kuluttomana sai
sittens ain sen vakuutuksen lasiehin ja omavastuu on 25% siitä rikkimenneestä ominaisuudesta..eli jos menee sanka rikki niin maksan sangan hinnasta 25% jne

ja eka erä piti maksaa kun haki ne lasit

jepu
Nisseniltä saa ainaskin mutta jos paikkakunnaltasi löytyy EYEN niin käys vilasee sieltä... mulla sieltä juuri hankittu yksiteholasit, ohennutuilla linsseillä (vahvuuksia -4, eli ohentamattomana olis tosi paksut) hintaa tuli 129?, näöntarkastus kuului hintaan!!

Specsaverssillä samoilla tiedoilla laseille olis tullut hintaa melkein 300?, pokat peruslinsseillä 139? siihen ohennukset 150?

jepu
Alkuperäinen kirjoittaja :):
samanlaiset Favopticilla 110?
mä olen kerran sieltä tilannut ja sain ihan paskat.... ne oli sellaset "hengettömät" kehykset toinen sanka oli asennettu vinoon eli rillit oli ihan vinot, siis käyttökelvottomat, en ole sen jälkeen puuttunut moisiin....

Yhteistyössä