toi olis kyllä mahtava juttu,olen tänään menossa nissenille silmien kuntotarkastukseen niin voisin kysyy asiaaAlkuperäinen kirjoittaja villivekara:Saa, ainakin Nisseniltä sai vuosi sitten kun viimeksi uusin silmälasini. Ei tullu mitään korkoi yms. eli ihan vaan lasien hinta. Suositelen. Sai muistaakseni valita et monessako erässä maksoi, mulla tais olla jotain 10 erää.
mun pitää päästä ite koittamaan niitä ennen ostoa =)Alkuperäinen kirjoittaja google:googletappa silmälasikauppoja. Mies tilasi netistä just lasit, 50? maksoi, kehyksen, linssit ja postikulut
Kysy ihmeessä! En muista et ois edes luottotietoi tarkastettu, voin kyl muistaa väärin. Mut siinä sai valita jostain määrästä et monessako erässä maksoi ja ku hain lasit niin maksoin ekan erän. Oli kyl mulle tosi hyvä juttu, ku en olis voinut niitä kerralla maksaa.Alkuperäinen kirjoittaja seropi:toi olis kyllä mahtava juttu,olen tänään menossa nissenille silmien kuntotarkastukseen niin voisin kysyy asiaaAlkuperäinen kirjoittaja villivekara:Saa, ainakin Nisseniltä sai vuosi sitten kun viimeksi uusin silmälasini. Ei tullu mitään korkoi yms. eli ihan vaan lasien hinta. Suositelen. Sai muistaakseni valita et monessako erässä maksoi, mulla tais olla jotain 10 erää.
Alkuperäiseen kysymykseen en osaa vastata, mutta Favopticilta saat sovitettavaksi kehyksiä kotiin, ennen kuin tilaat.Alkuperäinen kirjoittaja seropi:mun pitää päästä ite koittamaan niitä ennen ostoa =)Alkuperäinen kirjoittaja google:googletappa silmälasikauppoja. Mies tilasi netistä just lasit, 50? maksoi, kehyksen, linssit ja postikulut
luottotiedot on kyl kunnossa,mut ei varaa todellakaan tällä hetkellä maksaa niin isoo summaa kerralla.halpoja en enää osta.ostin ajattomat lasit halvalla ja nyt ne lahoo käsiin eikä voi korjata :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja villivekara:Kysy ihmeessä! En muista et ois edes luottotietoi tarkastettu, voin kyl muistaa väärin. Mut siinä sai valita jostain määrästä et monessako erässä maksoi ja ku hain lasit niin maksoin ekan erän. Oli kyl mulle tosi hyvä juttu, ku en olis voinut niitä kerralla maksaa.Alkuperäinen kirjoittaja seropi:toi olis kyllä mahtava juttu,olen tänään menossa nissenille silmien kuntotarkastukseen niin voisin kysyy asiaaAlkuperäinen kirjoittaja villivekara:Saa, ainakin Nisseniltä sai vuosi sitten kun viimeksi uusin silmälasini. Ei tullu mitään korkoi yms. eli ihan vaan lasien hinta. Suositelen. Sai muistaakseni valita et monessako erässä maksoi, mulla tais olla jotain 10 erää.
Instrussa saa kanta-asiakas maksaa 4 osassa korottomasti!Alkuperäinen kirjoittaja saapiii:minä olen saanut 3 osassa maksettua. Sulla täytyy olla luottotiedot kunnossa!
Jatkan vielä että muistaakseni käsirahan, eli eka erän piti olla väh. 100? (ainaki sillon vuosia sitten)Alkuperäinen kirjoittaja näinpäs:Instrussa saa kanta-asiakas maksaa 4 osassa korottomasti!Alkuperäinen kirjoittaja saapiii:minä olen saanut 3 osassa maksettua. Sulla täytyy olla luottotiedot kunnossa!
mä olen kerran sieltä tilannut ja sain ihan paskat.... ne oli sellaset "hengettömät" kehykset toinen sanka oli asennettu vinoon eli rillit oli ihan vinot, siis käyttökelvottomat, en ole sen jälkeen puuttunut moisiin....Alkuperäinen kirjoittaja :):samanlaiset Favopticilla 110?