Voi luoja, mitä se haittaa jos toinen haluaa föönin mukaan... Oih ja voih, mitä jos kaikki ei menekään hyvin ja kuolet ja sitten se sun fööni jää vaikka sinne sairaalaan, äääkks!!
Soijarouheestakin saa hyvää "liha"makaronilaatikkoa. On edullista ja sitä tarvii tosi vähän kun turpoaa. Oletko ap koskaan kokeillut?
Meni mun -tosimiehet syö vaan lihaa- veljeen ihan täydestä, ei huomannut mitään eroa kun maustoin rouheen hyvin.
Tallinnassa? Okei, jos noin lähellä tehdään niin tekisi mieli ihan hankkia vielä yksi mukula ja viedä leikattavaksi sitten. Nyt tulee vauvakuume!!
:heart:
Voi toki juoda lapsi sylissä, mut onko se sitten kovin rentouttavaa ja ns omaa aikaa kun ipana sylissä ja koko ajan pitää olla varuillaan koska laatotetaan taas.
Ja tupakalle toki kerkeää koska vaan, no ei, kun imetin niin menin röökille heti lapsen syötön jälkeen ettei sitten olisi sitä...
Iski hieman kiero ajatus mieleen :kieh: neistä kun saa kaikennäköisiä todistuksia ja muita kun hiukan maksaa. Että mitäpä jos tilaisi tämmöisen lapun jossa kerrotaan että meidän nuorimmalle on tehty kyseinen operaatio Sveitsissä tai Yhdysvalloissa ja hakisin nyt kelasta korvauksia!?
Kuinkahan...
Ja tosiaan se röyhtäytys oli välillä niin työn ja tuskan takana, jos mies ei ollut kotona niin yksinhän se oli hoidettava. Kahvi jäähty kupissa, hermo kiristy kun ei päässy röökille heti imetyksen jälkeen.
Mut siis joo kannatan tätä, superäidit nyt huutaa vaa että kyllä mulla ainakin sen...
Silloin kun mun lapset oli pieniä niin ne oksens aika rajusti röyhtäytyksen yhteydessä, jos silloin olisin tiennyt tällaisesta leikkäuksesta niin olisin kyllä vienyt jokaisen leikattavaksi vaikka sinne Sveitsiin asti ja periaatteella makso mitä makso.
Ei se nyt lapselleen itselleenkään kivaa...
Tota tota, ihan se ja sama mikä se syy siihen abortiin on ollut niin silti on oikeus hankkia myöhemmin lapsia yksi tai vaikka useampikin. Aborttikin on oikeus!
Silti periaatteessa vastustan aborttia, mutta mun tehtävä ei ole moralisoida kenenkään valintoja vaikka pahalta tuntuukin monesti.
valvon kun ei väsytä... ups huijasin, väsyttää mutta haluan makustella uuden nikkini kanssa täällä. Vähän niinku sais uuden imurin ja haluis heti cruisailla sil pitkin olohuonetta, siistii fiilis B)
En kyllä nyt keksi miksi mollaisin, en itse eläisi noin, mutta eipä hänkään varmaan ymmärrä mun tylsää elämää.
En tiedä tykkäänkö vai en Martinasta, ihan se ja sama kun ei hetkauta mua mihinkään suuntaan mitä tekee itselleen tai perheensä kanssa.