Hakutulokset

1. PeeJii

*ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

Piritta Ehdottomasti tuo Vivian Sara Maria, koska Julioita on niiiin paljon. Meillä kävi tänään kastepappi, käytiin läpi kaavaa ja laitettiin jo tytön nimi papereihin! Meillä oli ennen tytön syntymää kaksi vaihtoehtoa etunimeksi ja aika nopeasti päätettiin, että kumpi siitä nyt sitten tulee...
  2. PeeJii

Mietin yöllä, että hakeekohan joku sossun täti heti vauvan pois, jos laittais sen yöksikin ulos vaunuihin nukkumaan... En sitten laittanut... Nimimerkillä: Kun uni ei vaan tule!!
  3. PeeJii

Mä niin peesaan tätä!
  4. PeeJii

Tervehdys mammat! Meille on nyt ilmaantunut hormooninäppylöitä vauvan kasvot täyteen. Tai ainakin luulen, että ne on niitä, eikä mitään muuta ihottumaa. Näppylät on tosi häijyn näköisiä, mutta ei kai ne vauvaa vaivaa mitenkään. Myös vähän karstaa on havaittavissa. Onko muilla jo...
  5. PeeJii

Heitu: Miten höyryhengittelette noin pienen kanssa? Paranemisia myös teille!!
  6. PeeJii

Vauvalle on tullut ensimmäinen nuha! :'( Tosi kurjalta tuntuu, kun vauvan nenä on tukkoinen ja äiti ei oikein voi auttaa. Olen kyllä laittanut niitä keittosuolatippoja ja pystyssä kantaminen auttaa vähän. Pari viime yötä on ollut vaikeita, lapsi nukkuu levottomasti ja heräilee todella usein ja...
  7. PeeJii

Tulen mukaan! Meillehän syntyi tyttö, Tiuhti, 29.7. rv 38+3. Tiuhti painoi 2975g ja oli 48cm pitkä. Otamme hyviä neuvoja vastaan, miten helpottaa vauvan vatsavaivoja... Ollaan kokeiltu Rela-tippoja ja Disflatylia, mutta ei apua, melkein jopa pahempana on mahan kipristelyt ollut. Nyt...
  8. PeeJii

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

Meidän pieni neiti syntyi 29.7. (rv 38+3) kello 8.49. Tyttö painoi 2975g ja on 48cm pitkä. Päästiin tänään kotiin, vauva voi hyvin, samoin äiti. Väsynyt, mutta ikionnellinen PeeJii ja Tiuhti 4vrk
  9. PeeJii

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

Galluppiin: Synnyin rv 39+1 52cm pitkänä ja 3940g painavana. Olen viides lapsi ja synnytys kesti 3 tuntia. Minusta on aika hauskaa, että äitini laskettu aika minua odottaessa oli 9.8. eli siis täsmälleen sama, kuin minulla on. Saas nähdä milloin tämä vauveli päättää syntyä. Minä synnyin siis...
  10. PeeJii

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

Piritta 88: Ajan tutustumiskäynnille Päksiin voi varata tiistaisin ja keskiviikkoisin klo 13-14 numerosta 044 719 5335. Ajan voi varata heti 30-32 raskausviikon täytyttyä. PeeJii ja Tiuhti 32+3
  11. PeeJii

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

Minäkin olen lahtelainen ja just tänään sain neuvolasta tietoa meidän piirin perhevalmennuksesta. Kuulun Launeen piiriin ja meidän perhevalmennus on kesäkuun kahdella ensimmäisellä viikolla. PeeJii ja Tiuhti 26+3
  12. PeeJii

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - huhtikuussa

Terveisiä ultrasta! Vauvalla on kaikki kunnossa. Painoa on 589g ja koon perusteella raskaus olisikin n. viikon pidemmällä kuin on luultu. Laskettua aikaa ei kuitenkaan enää muutettu. Lääkäri uskalsi kertoa varmaksi, että meille on tulossa tyttö!! :heart: On tosi helpottunut olo, kun sai...
  13. PeeJii

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - huhtikuussa

Onko muilla kokemusta siitä, että vauva on parikin päivää potkimatta ja myhkyämättä? Olen tuntenut kohta pari viikkoa vauvan liikkeitä, mutta eilen ja tänään en juuri mitään. Olen yrittänyt varovasti "tökkiä ja puistaa" masua, mutta siltikään vauva ei reagoi. Huolestuttaa vähän... Maanantaina...
  14. PeeJii

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - maaliskuussa

Tulin jakamaan iloni siitä, että viikonlopun aikana mulle putkahti vauvamaha! Tähän mennessä ei vielä huomannut mitään, mutta nyt pömpöttää ihan selvästi. Ja se tapahtui oikeasti ihan parissa päivässä. Hauskaa! Luulen myös tuntevani pientä liikettä. =) PeeJii ja Tiuhti 20+1
  15. PeeJii

Olen menossa 6.4. 4D-ultraan Lahdessa juuri sinne Hemoon, tai Terveystalohan se taitaa olla nykyään. Ihan tarkkaa hinta-arviota eivät pystyneet antamaan, mutta maksettavaksi jää ehkä noin 170?. Kallishan se on, mutta päädyin silti mieluummin 4D:hen kuin tavalliseen rakenneultraan, joka olisi...
  16. PeeJii

EjaV, olen todella pahoillani. Voimia!
  17. PeeJii

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - helmikuussa

Kiitoksia tiedoista! Täytyy vielä harkita, on nimittäin aivan karsee hinta! PeeJii ja Tiuhti 16+3
  18. PeeJii

Onko kellään aikaisempaa kokemusta tai tietoa 4D-ultraäänestä? Millä viikolla sinne kannattaa mennä? Voisiko 4D korvata rakenneultran eli katsotaanko siellä samoja asioita? Entäpä hinta? Meillä nimittäin kaupunki ei maksa rakenneultraa vaan joutuisin halutessani käymään yksityisellä. Ajattelin...
  19. PeeJii

Vessajuoksuista Toistaiseksi on yksi kerta yössä riittänyt, päivisin tuntuu, että saa ihan koko ajan olla vessassa... Hemoglobiinista Mulla oli reilu viikko sitten neuvolassa hemoglobiini 153. En syö mitään ylimääräistä rautaa, joten tuo on mun luonnollinen arvo. Mielenkiinnolla odotankin...
  20. PeeJii

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 Tammikuussa

No on!! Naama alkoi kukkimaan heti kun jätin pillerit pois ja nyt raskauden myötä tuntuu vaan pahenevan... Ei kivaa. PeeJii ja Tiuhti 12+6

Yhteistyössä