Hakutulokset

1. M

*** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

Vauvansängystä: Meillä tuo tyttö nukkui alusta alkaen pinnasängyssä. Topattiin vaan peitolla sängyn reunoja, jotta sänky ei tunnostanut niin valtavan suurelta pienoiselle. Voin vain kuvitella omalle kohdalleni tuon Mymosan juupas-eipäs-leikin.. Eli täällä tulisi kyllä olemaan samanlaista...
  2. M

Uusille tervetulotoivotukset minunkin puolesta! =) Minulla on ollut tänään kyllä ihan inhottava päivä.. pinna niin kireellä ja sit on pitkästä aikaa iha hirveä väsy : / Tyttökin on koko päivän vaan kiukutellut ja pitäisi vaan jaksaa tyynenä katsella sitä. Päiväunille laittokin oli sellainen...
  3. M

Tähti77: Itse käytin edellisen raskauden aikana Obsidania rautalisänä. Minulle tuo kyseinen rautalisä ainakin passasi. Tuota taidetaan "mainostaa" yhtenä vatsaystävällisenpänä rautalisänä. Itsellä olo tällä hetkellä hyvä. Jokseenkin sitä vaan odottaisi ajan kuluvan ja mielellään pian...
  4. M

Imetyksestä: Itse lopettelin imetyksen vajaa kuukausi sitten. Tyttö täytti just 14kk. Pitkään aikaan en ollut enään imettänyt päivällä vaan imetykset rajoittuivat iltaan/aamuun. Imetys kohdallani sujui alusta alkaen hyvin, mutta olin kyllä valmistautunut myös siihen ettei se sujukaan hyvin. Eli...
  5. M

Mulla kans päätyi edellinen synnytys kiireelliseen sektioon. Toivon myöskin kovasti, että saisin synnyttää tämän tulevan muksun alakautta. Olisi vaan niin ihanaa saada se käärö heti syntymän jälkeen syliin ja pääsisi heti hoitamaan. Fyysisesti toivuin sektiosta hyvin, mutta psyykkinen puoli tais...
  6. M

Ei minunkaan mielestä tuo sisätutkimus ole kivikautista. Niinkuin vauvahaaveita sanoi niin pystytään tarkistamaan, että paikat ovat oikealla mallilla. Ja kyllähän tuon kohdunsuun/-kaulan tilanteen lisäksi lääkäri tarkistaa myöskin limakalvojen tilanteet. Eli kyllähän pelkästään tuon...
  7. M

Kovin on erilaisia käytäntöjä eri paikkakunnilla neuvoloiden suhteen, mutta eiköhän nuo käynnit sitten selviä parin viikon päästä. Hormooneista..itse oon huomannu olevani ajoittain melko huonotuulinen.. voi mies raukkaa. Onneksi on ymmärtäväinen ja päästää minun kiukuttelut toisesta korvasta...
  8. M

Niin se aika vaan kuluu ja tänään poksuu viikot eli nyt 15+0 meneillään. Kohta sitä vaan huomaa, että on huhtikuu. Hieman jänskät tunnelmatkin on kun puolison siskolla viikon päästä la.. Eli kovasti odotellaan milloin saadaan vauvauutisia!! Ja sitten pääsee katsomaan sitä pientä nyyttiä :heart...
  9. M

Mymosa: Minäkään en kyllä pysty/uskaltaudu ottamaan itseltäni verinäytettä sormenpäästä. Koulussa kerran harjoiteltiin ja eihän siitä mitään tullut :laugh: Pistäminen jonnekkin muualle esim. mahaan kyllä onnistuu, mutta ei just sormenpäähän... Linea Negraa ei edellisessä raskaudessa tullut...
  10. M

Täällä on kokemusta unipusseista. Oltaiskohan alettu käyttämään pussia tytöllä joskus kun hän oli 3kk:n ikäinen. Aluksi ideana oli öiden rauhoittaminen ja ehkäpä pussi jopa toimikin rauhoittajana. Nyt tyttö 1v2kk ja nukkuu edelleen pussissa. Lähinnä sen takia, että potkii ja pyörii niin paljon...

Yhteistyössä