Hakutulokset

1. F

HuOmenta !!

Huomenta! Kipeenä ollaan koko porukka. Itellä vasta vain kurkku kipeä mut jos muit perheenjäseniä katsoo niin pian nostaa sit kuumeenkin..: / Kuopus onneton lisäksi oksensikin jo nyt aamulla.
  2. F

YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 6 (1.-28.2.2014)

Taidan olla tulossa kipeäksi. Vilunväreitä tulee ja tuolla kurkun ja keuhkoputkien alueella tuntuu vähän pahalta. Ja korvaa vihloo. Esikoistytär jäi kotiin tänään kun kuumetta nosti eilen illalla, tälläkin hetkellä lähes 39 astetta. Joten tuurillani se tauti on pian minussa. Syömiset sitten...
  3. F

HuOmenta !!!

Huomenta! Kipeän lapsen kanssa kotipäivä. Eilen nosti kuumeen ja kurkkukipua valittelee :(
  4. F

Paljon onnea Jellylle työpaikasta! :flower: Ja Chef, itelläni ei valitettavasti ole niin hektinen elämäntyyli ettenkö syömään ehtis : / Tänään siis meinasin että josko olis sitä "paastoa" kokeillut mutta mahtaa tänään olla syötynä jo 300-400 kcal ja kuuteen mennessä syön kuitenkin enemmän...
  5. F

Mulla on menny tää päivä niin penkin alle, en uskalla ees tunnustaa mitä kaikkea oon syöny. Tosin, vähän ajattein kokeilla sitä tosi vähäkalorista paastovuorokautta, niin että tänään söin iltapalaa jo kuuden maissa ja jos huomisiltakuuteen yrittäis nipistää mahd.vähällä. Siis sillä 500-600kcl...
  6. F

JJ, ompa ikävä tauti : / Kovasti paranemisia! Pitää perehtyä tuohon 5:2 vielä, josko sitä uskaltautuis kokeilemaan. Se 500 kaloria pitäis kyl vaikka laskea etukäteen johonkin laatikkoon että siitä sais sitten vaan ottaa ja syödä kun siltä tuntuu.
  7. F

Tosiaan noista kuvista nyt ainakin näkee eron. Minun on myös vaikea huomata toisen laihtuminen/lihominen. Jossain vaiheessa mieheni laihdutti ja sitten vasta kun sukulaiset jne. alkoivat huomauttelemaan että ootpa laihtunut niin vasta huomasin. Sama kun mies sitten otti vähän takasin sitä...
  8. F

Huomenta! 8vko : / Ompa outoa. Minun vaikea sanoa mikä mahtaa mättää kun en ite oo ikinä pystynyt sen vertaa hoikistuu että sen joku huomais. Niin joo, tätä aamua aloitellaan neljän viljan puurolla ja kahvilla (+tilkka maitoa molempiin). Liian usein tulee ruoka-aikaan ajateltua että ei se...
  9. F

HuOmenta !!!

Huomenta, väsynyttä sellaista.Ei toi parisänky riitä kolmella ihmiselle,neiti 6v. oli könynnyt yöllä kainaloon.
  10. F

Mitäs mieltä olette kaalilaatikosta jossa siis kaalia, porkkanaa ja jauhelihaa (23%)? Lisäks tietty mausteita. Onkohan tommoinen ruoka hyvä vai paha, noin niinkuin kevennyksen kannalta. Tänään syöty siis tuota ruokaa kun tulin kotiin ja aiemmin kurssipaikassa jotain peruna-kasvis-sosekeittoa ja...
  11. F

Chef, :hug: ja tsemppiä! Mulla taas vaikeuksia aamupalan syönnin kans. Vaikka olis vähän nälkäkin niin mitään ei tee mieli. Ens hätään tässä nappasin jonkun elovena välipalakeksin kahvin kans :ashamed: vaan et saisin ees jotain syötyä.
  12. F

Käytiin kuitenkin kävelyllä, lapset laskivat muutaman mäen ja juoksentelin vähän minäkin mukana:) Sittenpä taisin syödä taas liikaa ruokaa ja mies innostui paistamaan lettuja. Hmm ja plah.
  13. F

Hitsi kun jaksais lähteä lasten kanssa taas vähän reippailemaan, reilusti alle 10 astetta pakkasta. Luistelemaan nuo pyytelee mutta kun lunta on tullu sen verran enkä usko että tuossa luistelupaikassa toimii niin hyvin tuo kunnossapitopuoli..vois kai sitä sielläkin päin kävellä tsekkaamassa...
  14. F

Tuli kävästyä perheen kans pulkkamäessä, parituntinen vierähti vilauksessa:)ja saatiin punaiset posket. Itekin muutaman mäen laskin lasten kans ja pari kertaa muuten vaan köllähdettyä lumienkeliö tekemään. Kotiin tultua pyöräytin sekoittimessa mössön appelsiinista, avokadosta, mandariinista...
  15. F

Tosi hienoa, chef! Onnittelut :) Hmm, ei kyllä tullut ees mieleen että maanantaihan se punnauspäivä olikin, pahoittelut:) Yleensä oon kyl maanantaisin tuloksen laitranut, nyt vaan sekoiken.
  16. F

Huomenta! Ja kiitos uudesta ketjusta. Välillä mietin että pidän hiljaiseloa tästä ketjustakin mutten kuitenkaan osaa pysyä poissa. Vaikka oma homma ei meinaakaan onnistua niin iloitsen teidän muiden onnistumisista, ja Chefin aamun tulos jänskättää minuakin :) Jos nyt kirjauttais omankin...
  17. F

YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

Iso :hug: Jellylle...jotkut päivät on vaan niin sieltä. Ja syvältä.
  18. F

Mikäs nyt? :hug:
  19. F

Välillä turhauttaa vaan niin vallan mahdottomasti,en vaan osaa tätä,tai saa itseäni liikkeelle. Syön liikaa, vaikka herkkuja oonkin saanut vähennettyä huimasti.
  20. F

Chef, osittain oon jo kyllästynytkin noihin vaatteisiin ja tilaa ei oikein ole. Osa on virheostoksia, jotka mahtuu mutta muodoltaan ovat ihan kamalia tms. Kirppikseltä jos ostan niin harvoin jaksan alkaa sovittamaan tai sitten ei ole aikaa. Ja sitten, jollain tavalla oon kai luovuttanut. Siis...

Yhteistyössä