Kärsin täällä soffalla flunssasta ja päädyin tännekin lukemaan kuulumisia. Ihan valtavasti tarrasukkia kaikille, jotka on vähänkään saaneet väriä niihin tikkuihin :heart:!
Kaneli78 mulla ainakin nuo ovisjutut meni niin, että ensin oli limapäivä, sitten ovispäivä (ei mitään oireita) ja...
Tsemppiä loppumetreille Lallaa =).
Nyt pääsen näköjään kokemaan näitä raskauden varjopuolia. Iski kauhea flunssa ja tietenkin kaikki mistä olisi jotain apua on kielletty. (Kaihoten tuijotin tänään Otrivin purkkia lääkekaapissa, mutta otinkin sen sijaan kupin teetä.) Toisaalta tässä voi nyt...
Tänne on tullut vaikka kuinka paljon uusia, joten tervetuloa kaikille :wave:.
Viime yönä oli ensimmäistä kertaa vähän outo olo vatsalla nukkuessa, joten alkaiskohan tuo vatsa vihdoinkin kasvaa... Kovasti odotan, että näyttäisi vauvamahalta eikä vaan lihonneelta niin kuin nyt :).
Tinttu ja...
Tuolla odottajien puolella on aika hiljaista, joten eksyin tänne lukemaan kuulumisia.Täällä on kunnolla vipinää ja uusiakin vaikka kuinka paljon :wave:.
Ei-no/ja Jos täti päättää tulla niin nuo rosikishaamut voi hyvinkin tarkoittaa sitä, että yritti, mutta ei tarrannut vielä kunnolla kiinni...
Kertokaas fiksummat, että onkohan tämä nyt raskausoire vai onko joku tauti iskemässä: Olen parina yönä (en tosin peräkkäisinä) herännyt joskus kolmenmaissa ihan hirveään viluun, siis tärisen horkassa. Aika pian olen nukahtanut uudelleen ja uudelleen herätessä ei mitään oireita. Alkuraskaudessa...
En tiedä missä kaupungissa olet, mutta ainakin täällä Turussa siitä samasta näytteestä katsottiin jotain tauteja (hepatiitti, hiv, kuppa?). En tiedä yhtään voiko noista testeistä kieltäytyä, mutta eiköhän ne osaa sielä paikan päällä kertoa.
Voi miten ihanaa!! Joulupukki oli jo käynyt meidän postilaatikolla tuomassa postia veriseulasta Tyksistä: Ei aihetta jatkotutkimuksiin :heart:. Avaamisen jälkeen piti hetki istua eteisen lattialla itkemässä, koska olin niin varma, että narahdetaan... No, nyt sitä sitten kai ollaan ihan...
Paljon onnea Minniliini :heart:!
Milk@ tosi pitkälle olet selvinnyt, jos vasta nyt sormet syyhyää vauvakamaan. Mä olen jo nyt surffaillut ympäri vaunusivuja, vaikka sellaisille ostoksille ei ole mitään asiaa vielä kuukausiin... :)
Eilen oli np-ultra ja kaikki oli niin kuin pitikin. Nyt...
Minniliini75 Varmasti tuossa vaiheessa jo haluasi sen lopullisen palkinnon Toivotaan, että älyäisi syntyä pian :).
Kävin eilen taas ultrassa katsomassa miten siellä voidaan ja onneksi nyt oli selkeästi vain yksi sikiö matkassa, eli ei tullut kolmoisraskautta. Sydän löi hienosti ja kokokin...
Valtavasti onnea Aada ja tarrasukkia matkaan :heart:.
Pidetään peukut pystyssä Uniikki75 :flower:.
Ajattelin nyt tulla tänne vielä kertomaan kuulumisia. Eilen kävin ultrassa ja yksi siellä edelleen köllitteli. Ne kaksi muuta alkua olivat jo alkaneet surkastua, eli ei tullut...