Hakutulokset

1. S

Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Onnea kaikille plussanneille! Mulla kierto venyy, en oo testannut muutamaan päivään kun tikut näytti vaan masentavaa miinusta. Ilmeisesti clomit ei riittänyt tässä kierrossa ja ovis on jäänyt tulematta. :/
  2. S

Clomittaret 2013

Aargh, jouluaaton kunniaksi testasin aamulla ja illalla negat, vieläkään ei ole mitään oloja eikä tätiä näy. Jos vaan maltan niin koitan jättää testaamisen aamuun, mikäli ei vielä punaista näy. Pelkään vaan pahoin, että pelkät clomit ei oo riittäny ovuloimisen aikaansaamisessa tässä kierrossa ja...
  3. S

Heippa, meikäläisellä paukkuu päivät listan ensimmäisenä, mutta valitettavasti moiset lukemat johtuu siitä, ettei meiän koneella päässyt kolmeen viikkoon näille sivuille ja pidin sitten palstataukoa pakotettuna. Eli 20.12 torstaina kp 25/28, yk4 ja 4. clomit. Koska taukoilin palstalta, niin...
  4. S

Clomittaret 2012

Uusi lista näyttää tosi hyvältä, kiitos Luna! Mulla voi päivittää sinne myös PCO ja 1.lapsi. Nimen perään voi laittaa iäks 25, jos joku haluaa tietää. :) Haleja kaikille! Muoks. Koiranpentu on rodultaan mudi ja nimeltään Muusa. Kyseessä on siis pieni unkarilainen paimenkoira. :) Sen olis...
  5. S

Clomittaret 2012

Heimoi kaikille! Pidin tahtomattani palstailutaukoa, koska mun koneeni päätti viimeiset kolme viikkoa ettei tälle palstalle ole asiaa! :o Ajattelin, että sivustolla on joku ongelma, mut hyvinhän täällä on väki käynyt kirjoittelemassa. Eli mulla tänään sunnuntaina 21/28, yk 4 ja 4.clomi, eli...
  6. S

Clomittaret 2012

Kaipa tässä viimeistään huomenna käynnistyy yk 4. Ei nyt kauheen korkealta pudota mutta kuitenkin.
  7. S

(.) Tuhruvuotoa. :/
  8. S

Clomittaret 2012

(.) Tuhruttaa. :/
  9. S

Clomittaret 2012

Keskiviikkona, perjantaina ja maanantaina heitetty rojut ränniin, suunnittelin vielä huomenna että heiluteltais peittoja, eli kyllä siellä pitäis olla simppoja kunhan tää munasolu nyt vaan lähtis liikkeelle. Eilen aamulla plussa, tänään tooosi kovia oviskipuja, joita en oikeastaan edellisissä...
  10. S

Omaanapaa; tänään aamulla sain digitestiin ovisplussan, talletuksia on tehty ja tänään myös. Ajattelin et seuraavan kerran keskiviikkona (gyne neuvoi yrittämään joka toinen päivä), vaikka nautinto alkaa olla aika kaukana kun harrastaa seksiä kellon ja kalenterin kanssa. :/ No, onneks vain...

Yhteistyössä