Hakutulokset

1. S

Clomittaret 2013

Heips! Paljon onnea lunalle!! Mulle voi päivittää huomiselle maanantaille kp15/29, runsas verenvuoto oli keskenmeno viikolla 5+5. Kävin keskiviikkona ultrassa ja kohtu todettiin täysin tyhjentyneeksi ja heti saadaan yrittää uudelleen. Nyt on peittoja heiluteltu ja yritetään tukeutua siihen...
  2. S

Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Heips, onnea Susimielelle! Mut voi siirtää pois plussanneista. Kävin keskiviikkona ultrassa, jossa todettiin että olin saanut aikaisen keskenmenon (viikolla 5+5 kun vuotoa oli runsaasti). Maanantaille 18.3 voi siis päivittää kp15/29, ja onneks kohtu oli täysin tyhjentynyt ja vasemmasta...
  3. S

Tuu sit Susimieli heti kertomaan mitä testi näyttää! Ite meen tiistaina labraan ja keskiviikkona ultraan. Mitään raskausoireita ei ole, tänään 6+3. Verenvuoto kesti kaks ja puol vuorokautta, nyt onneks satunnaista tiputtelua. Voi vitsi kuinka toivoisinkaan edes pientä pahoinvointia. :(
  4. S

Clomittaret 2013

Tänään käyty neuvolassa! Vuoto ei ole vielä täysin lakannut, mutta hiipumaan päin toivottavasti. Eli vaikka pikkupaikkakunnalla pääsin nopeasti neuvolaan, niin ultraa niillä ei ollut tarjota. Neuvolatäti (:P) on aivan ihana ihminen, joka osas lohduttaa ilman että oli mitenkään mielistelevä...
  5. S

miss_piggy, vaikka pikkupaikkakunnalla pääsin nopeasti neuvolaan, niin ultraa niillä ei ollut tarjota. Neuvolatäti (:P) on aivan ihana ihminen, joka osas lohduttaa ilman että oli mitenkään mielistelevä. Totes että sovitaan niin, että mä oon raskaana kunnes +toisin todistetaan! ;) Ens...
  6. S

Clomittaret 2013

Järkyttävää, että ensin vuoden yrittää saada lasta alulle ja kun lopulta saa sen plussan testiin, niin sit vasta se murehtiminen alkaa. Enkä jaksa uskoa, että se varsinaisesti helpottaa sit kun saa sen lapsen syliinsä aikanaan. :) Muoks. Nyt veren seassa hyytymiä. Hulluksihan tässä tulee. :(
  7. S

Clomittaret 2013

Mäkin turvaudun terapiakissaan usein! :) Meillähän on myös koiranpentu, kokeillaan todellista porttiteoriaa. Ensin tuli kissa, sit tuli koira, jos nyt tulis vauvakin. :)
  8. S

Clomittaret 2013

Karamelli, hieno asenne! Lääkärin sanat on totta, vaikkeivat varmasti lohduta. Katse vaan tulevaan ja murehtiminen pois! (paaaljon helpommin sanottu kuin tehty. :/)
  9. S

miss-piggy, oon pahoillani sun keskenmenosta. Sen verran oon ehtiny jo keskustelupalstoja kahlata läpi, ettei ikinä voi tietää missä mennään. Toisilla keskenmeno on tuollainen "huomaamaton", toisilla kirkasta verta, toisilla ruskeaa. Toisilla on kaikki hyvin ja vauvanalku kunnossa vaikka olis...
  10. S

Clomittaret 2013

Täällä onnentäyteinen viikonloppu on kääntynyt kiirastulimaiseen alkuviikkoon. Oon flunssassa, joten (onneks) kotona saikulla. Eilen iltapäivällä alkoi runsas, kirkas verenvuoto, jossa ei ollut hyytymiä. Illalla vuoto väheni, mutta 11 tunnin yön aikana oli tullut siteellinen verta. Vietin illan...
  11. S

Täällä onnentäyteinen viikonloppu on kääntynyt kiirastulimaiseen alkuviikkoon. Oon flunssassa, joten (onneks) kotona saikulla. Eilen iltapäivällä alkoi runsas, kirkas verenvuoto, jossa ei ollut hyytymiä. Illalla vuoto väheni, mutta 11 tunnin yön aikana oli tullut siteellinen verta. Vietin illan...
  12. S

Clomittaret 2013

Eilen testasin digillä raskaana 2-3 viikkoa! <3 Vielä en uskalla siirtyä plussanneisiin, odotetaan vielä ainakin maanantai ja neuvolaan soitto. Aivan järkyttävän epätodellinen olo. :) Ja kestohymy kuitenkin. :) Toivottavasti tämä plussa-aalto kaappaa kaikki mukaansa!
  13. S

Onnea ViiruP!! Mä testasin toissailtana liuskatestiin plussan ja eilen varmistin digillä, raskaana 2-3 viikkoa. Ihan puskista, kuvittelin että tää kierto oli totaalisen menetetty jo odottelin tosiaan 10 päivää menkkojakin ilman että kävi mielessäkään testata. :) Uskaltaisinkohan jo pyytää...
  14. S

Clomittaret 2013

Täytyy tänään käydä ostamassa, yhtään kun en osaa sanoa tärppihetkeä! Isot onnet anotherillekin! <3
  15. S

Clomittaret 2013

Kääks, piti tulla heti panikoimaan tänne. Tein äsken liuskatestin ja siihen pärähti kaksi viivaa, toinen kyllä himmeämpi. Pöllämystynyt olo. Oireita ei ole, mutta tein testin kun kierto venyy ja taisin haaveilla terojen aloittamisesta tms epämääräistä. Nyt katsotaan kestääkö tää aamuun. ;) Tämä...
  16. S

Clomittaret 2013

Oon taustaillut taas monta viikkoa, kun koitan olla stressaamatta liikaa näitä vauvantekohommia. Viime viikolla olin myös aika kiukkupussi, koska ei ehditty puksuttelemaan ollenkaan mahdollisen ovulaation aikoihin. En tikuttanut ovista, joten meidän ainoa peitonheiluttelu osui kp17 ja toivon...
  17. S

Clomittaret 2013

Hei, taas on tullut sivutolkulla kahlattavaa. :) Tänään alkoi kierto, eli maanantaille kp 1. Kierto ei ihan venynyt 60 päivään, enkä vielä ehtinyt käydä hakemassa apteekista teroja kiertoa aloittamaan. Koko viime kierto meni ihan reisille - näin sanoakseni - mut jos nyt olis vähän...
  18. S

Pikaomanapapäivitys; tänään maanantaina 21.1 oli kp1, jee! Ihan ei kierto venynyt 60 päiväseks, enkä ihan ehtinyt hakea teroja apteekista kiertoa aloittamaan. Jos tässä kierrossa clomit tekis tehtävänsä, peukkuja pystyyn!
  19. S

Clomittaret 2013

Onpa tullu paljon tekstiä, niitä kaikkien odottamia plussia vain uupuu. ;) Meikäläisellä on tylsää.. täytyis testata ja hakea terot apteekista aloittamaan kierto, mut jotenkin tuntuu että nyt se negan testin tekeminen on liian raskasta, joten tässä vaan mennään päivä kerrallaan ja odotellaan...
  20. S

Clomittaret 2013

NiQ, clomithan auttaa kasvattamaan follikkelia, ja terolut on keltarauhashormoni, eli ovulaatioon ei sinällään kumpikaan auta? Tai siis auttaa, mut irroituspiikin pitäis vielä kruunata homman? Mulla kierto venyy, en oo testaillut eikä tätiä näy. Ilmeisesti ei siis ovista tässä kierrossa. :(...

Yhteistyössä