Hakutulokset

1. C

**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

No niin, täällä sitä vaan edelleen jännäillään. Olen jo kehitellyt kaikenlaisia oireita, eilen jopa sellainen kuvottava olo koko päivän, saa nähdä miten käy:rolleyes: Tänään siis menossa kp 25/27, joten ei kauhean montaa päivää tarvitse enää tätä kiertoa jännitellä... Niin ja meillä siis...
  2. C

No niin, täällä taas viikonlopun jälkeen... Kuvitellut raskausoireet entisellään eli alavatsaa juilii ja nännit on arat. Muuta ei :) Ja nyt siis kp 23/27. Mutta en tosiaan usko käyvän niin hyvä tuuri, että ekasta kierrosta tärppäisi. Rocket huimasti onnea plussasta :flower: Ihana...
  3. C

Kiitos, on hauskaa olla täällä mukana :) Mä olen jo kehittänyt jos jonkinlaisia oireita juilimisineen ja kiinnitymiskipuineen. Mutta tuskinpa tässä nyt ekasta yrityskierrosta tärppää... Kesävauva olisi kyllä ihana :heart: mutta toki minä tahansa vuodenaikana on tervetullut... Pikaista...
  4. C

Hauskaa! Kurkkasin tuolta aiemmista, että siinäkin mielessä samanlainen tilanne, että esikoisen oli tarkoitus jäädä ainoaksi. Mutta jostain se sieltä takaraivosta lähti ajatus vielä vauvasta :heart: Ja kun ikää on jo 34, saisi tulla jo melko pikaiseen :wave:
  5. C

Vieläkö tähän ketjuun "mahtuu" mukaan? Täällä nyt menossa yk1 ja kp17/27. Esikoinen täyttää joulukuussa 4 vee eli melko leppoisalla ikäerolla ollaan liikenteessä. Plussatuulia kaikille :)

Yhteistyössä