Hakutulokset

1. C

** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

Tyty :hug: Onpa kurja tilanne. Vouhis Mä olen ymmärtänyt että ovis alkaa olla käsillä kun limat tulee. Eli otollisin aika olisi limojen aikaan;) Minttumi vielä onnea tulevasta syyskuun vauvasta! Täytyy toivoa, että täältäkin päästäisiin mukaan syyskuisiin... ON: kaikenlaisia oireita...
  2. C

Minttumi ja Pikku onnea plussista:flower: Jospa niitä tässä kuussa tähän ketjuun tulisi enemmänkin=) Ihania joululahjoja, eikä tietty haittaa vaikka menisi vähän yli joulunkin... JiiMii eikös tuo ole ihan optimaalinen ajankohta tuo torstai, jos ovisplussa oli to/pe? ON: kävin sopivasti...
  3. C

No ja tulihan se täti kun houkutteli :stick: ei muuta kuin uusia yrityksiä kohti... Kaikille kovasti plussatuulia joulukuulle! Kiitti kinkula, lähti tuo vastaus ennen kuin huomasin kommenttisi. Harmi ettei tällä kertaa ollut enää mahiksia;) nyt vähän mietityttää, että luteaalivaihe taitaa...
  4. C

Heti ON: tein testin ja negahan se oli. Plääh. Tätiä ei silti näy eikä kuulu... Onkohan mitään toivoa, että ei vaan vielä näkyisi? Kp nyt siis 28 ja jos oviksesta laskee niin kierto olisi 32. Eli "vasta" 28/32? vähän mä alan kuulostaa epätoivoiselta...
  5. C

Matilda08 osanotto mummosi johdosta! Alkoholin suhteen paras keino on ottaa sitä samaa viiniä kuin muutkin ja olla maistelevinaan. Ihmiset ei oikeasti kiinnitä siihen mitään huomioita. Olet juovinasi ja sitten jossain vaiheessa kaadat pois lasista... Onnenkipuna toivotaan plussaa=)...
  6. C

Salainen toive voi olla että olen väärässä, mutta eikös lyhyt luteaalivaihekin liity jotenkin keltarauhashormonitasoon? Tai ehkä mä muistan väärin... Korjatkaa joku;) Onnenkipuna me ollaan miehen kanssa pidetty yhtä 12 vuotta ja ei mene aina meilläkään kiinnostus yhteen... Ja sitten...
  7. C

Salainen toive, koska ajattelit testata? Mä olin ihan hölmön malttamaton ja testasin jo tänään:ashamed: Ja puhdas negahan se tietty oli. Ei edes roskishaamua... Nyt alaselkää juilii siihen malliin että täti olisi tulossa - tosin näin muistan käyneen esikoisesta raskautessanikin. Hmm. Tissit on...
  8. C

Oih miten paljon plussia, mahtavaa!! Onnea kaikille plussaneille<3 Omaa napaa: ihmeellisiä vihlaisuja (aika kipeitäkin) tänään alavatsalla. Oviksesta sopivasti viikko, voisiko nämä olla nyt kiinnittymiskipuja?? Kp 24/25, mutta selvästi taitaa olla pidempi kierto, kun ovisplussan sain vasta kp...
  9. C

**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

Voi ei Jarenah! Voimia ja iso :hug:
  10. C

Heips, meillä esikoinen tyttö 12/06. Sullakin näyttää olevan samaa ikäluokkaa esikoinen, hauskaa;)
  11. C

Pitkästä aikaa taas täällä. Piti ottaa pieni aikalisä;) Hauska nähdä, että moni on tällä välin raskautunutkin! Ihanaa:) Meillä siis taitaa olla menossa yk 4 ja nyt mennään kp 20/26. Ovistestissä sain plussan, jes;) Se saatiin "hyödynnettyä", toivottavasti ei jää ainoaksi plussaksi tässä...
  12. C

Itkuiita onnea plussasta:flower: Mä en nyt ymmärrä enää ollenkaan missä mennään. Ennen tuota jo mainittua reissua testasin negan, oisko nyt ollu sitten kp 27/28. Tätiä ei ole näkynyt ja tuntemuksia on taas ollut lievästä pahoinvoinnista lähtien;) mutta uudetkin testit (mammaksi liuskatesti ja...
  13. C

Neito84 on siinä isommassa ikäerossa hyvätkin puolensa. Mukavaa, kun esikoinen on jo omatoiminen vauvan tullessa! Nunnu-79 onnea, toivottavasti haamu vahvistuu!! Kamomilla-81 kammoa miten ajattelematon lähipiiri sulla! Huoh. Älä välitä tuollaisista. Täällä vähän mietityttää nyt...
  14. C

Hirmuisesti onnea kaikille plussanneille :heart: Paljon teitä tuntui taas olevan! Ja uusille kovasti tervetuloa! Mä olen koittanut vähän "taustailla", ettei mene kaikki aika ja energia tähän "yrittämiseen". Vähän tuossa sivussa ikään kuin... No nyt siis kp 26/27(28), eikä vielä tätiä...
  15. C

No niin, piti olla vähän aikaa hiljaisuudessa kun eipä näissä alkukierron päivissä mitään kerrottavaa juuri ole;) Ovistikut tilasin ja niiden kanssa on nyt muutama päivä ihmetelty, mutta eipä ole plussaa näkynyt. Nyt on kp 13/26 ja jos vielä venyy niin melko lyhyeksi jää luteaalivaihe...
  16. C

Onnea onnea tatskattu :flower: Koitetaan me muut seurata perässä! Mut saa pudottaa listalla, tänään siis sittenkin kp 1 (ja nyt yk2). Sniif.
  17. C

'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

Voi onnea tatskattu! Täällä taas kp 1 eli minun oireeni eivät tuottaneet tulosta.
  18. C

Ei hitto, heti tuon kirjoitettuani alkoi kyllä vatsaa ja selkääkin juilimaan... näinköhän sittenkin huomenna on jo vuorossa kp 1. Plääh. En taida uskaltaa kohta edes vessassa käydä...
  19. C

Kapuan listalla ylöspäin, kääk:D Edelleen samaa etovaa oloa ollut eilen ja vähän tänään. Muuten ei juuri (raskaus)oireita, mutta ei myöskään pms-oireita. Hmm. Ajattelin kuitenkin testata aikaisintaan sunnuntaina, tosin kierto on ollut tähän saakka varsin säännöllinen.... aika jännäää! Hei...
  20. C

'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

Tähän pinoon ilmoittaudun siis minäkin! Oireet: arat nännit, lievää kuvotusta/huonoa oloa, vähän hajuherkkyyttä, armotonta väsymystä aaamuisin... Heh:D Saa nähdä miten käy. Niin ja meneillään tänään kp 25/27, oviksen oli bongaavani oireiden perusteella aika tarkkaan kp 13/27.

Yhteistyössä