Hakutulokset

1. K

Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v VOL.2

Fenix-78 voi kurjuus. Tiedän niin tuon tunteen. Samat ajatukset oli täälläkin, ettei pää enää kestä. Olen pahoillani :hug: Minä kävin tänään ekassa ultrassa, vasemmalla puolella 10 ja oikealla 5. Jännittää mitä noista jää jäljelle. Tämä on varmasti viimeinen kierros. Toivotaan paljon...
  2. K

Niplis :hug: tsemppiä uutteen koitokseen. Fenix-78 :hug: tuo piinailu on niin raastavaa! Huomenna olis eka ultra, jännittää onko mitään kehittynyt. Sitten alkaisikin se piikitys :| kyllä tämä on yhtä vuoristorataa. Ihanaa päivää teille kaikille:heart:
  3. K

Huoh, helpotuksenhuokaus :O eli keskiviikkona ultraan. Miten teillä muilla menee?
  4. K

Hyvä kuulla että muillakin on lääkkeet viivästyttäneet menkkoja. Tein testi varalta tänään ja nega se oli. Soitin klinikalle ja ens viikon maanantaihin mennessä pitäis niiden tulla. Ultra olis sit keskiviikkona. Ärsyttävää odottaa... Yleensä sitä toivoo ettei ne tulis ja nyt sitten päinvastoin...
  5. K

Niplis ja Fenix-78 onnea ja peukut pystyssä toivotaan parasta! Täällä ollaan oudoissa tunnelmissa. Normi kierto 25-28 pvää, nyt on menossa kierron 31 pvä eikä menkkoja kuulu?!? Suprecur aloitettiin kierron 23 pvä. Onko muilla siirtynyt menkat Suprecurin aikana? Viimeksi tuli kyllä ihan...
  6. K

Niplis, Voi harmi :-( tää on kyllä yhtä jännityksessä kitumista! Onneksi teillä on vielä mahdollisuuksia. Toivottavasti huominen olisi parempi päivä <3 Pidetään peukkuja että saat kyytiläisen huomenna!
  7. K

Huomenta! Meillä on toinen IVF nyt alkamassa ja näillänäppäimin se viimeinen. Eka kerralla pakkaseen meni 3 samaan erään joista yksi oli niin huono et epäilivät ettei se selviä. Passissa laitettiin vain ne kaks ja tämä yksi huono jätettiin käyttämättä. Suprecurilla aloitetaan ja Menopurilla...
  8. K

Moikka kaikille! Nyt on lomat pidetty ja arki alkanut. Hiljaista on ollut täälläkin. Mitäs teille kuuluu? Onkos ketään aloittamassa IVFää nyt lähiaikoina? Minä aloitin Suprecurin sumuttelun nenään tänään. Voi ällö mille se maistuu hetken kuluttua suussa, olin ehtinyt jo unohtaa. Hirvittää...
  9. K

Hiskias isot pahoittelut :hug: ei ole reilua tämmöinen! Voimia teille <3 Sadanalle hurjasti onnea odotukseen!
  10. K

Tänään tipahti postia klinikalta. Hoidot olis mahdollista aloittaa elokuun alkupuolella. Lääkkeet olis samat ku viimeksi. Jotenkin alkoi hirvittämään : /
  11. K

Moikka kaikille! Onpas täällä taas tapahtunut. Onnea plussanneille :hug: ja pahoittelut pettymyksistä teille joilla ei kyytiläiset pysyneet matkassa :hug: Tämä myötäeläminen on kyllä toisaalta raastavaa... Positiivisista uutisista jännittää et onnistuuko ja kyynel tulee silmään ja omat...
  12. K

Tiltu77 Oysissa riitti se tyhjennys vuoto ja ne seuraavat menkat. Olisikohan muuttaneet sitä. Näin meillä oli vuoden alusta.
  13. K

Kimakka75 :hug: jos kunnon vuoto ei ala niin kannattaa vielä testata parin päivän päästä. Minulle klinikalla sanottiin et vielä sen 14 päivän jälkeen jos vuoto ei ala lääkkeiden lopettamisesta huolimatta kannattaa testata. Eihän se testi mieltä nostata.... Meillä ohjeena oli että tuoresiirron...
  14. K

Moikka taas kaikille! Täällä nyt sitten taustalla seuraillaan teidän hoitojen ja piinailujen etenemistä. Me ollaan taas jonossa... Hoidot alkaa syksyllä, ehkä. Päätettiin jäädä jonoon taas roikkumaan ja mietitään tässä nyt sitten aloitetaanko hoitoja enään. Tällähetkellä on niin luovuttanut ja...
  15. K

Virallinen testipäivä ja sitä samaa negaa. Minulla ei ole kuitenkaan alkanut vuoto, kierto sekaisin. Menkkojen olis pitänyt alkaa jo sunnuntaina mut näitä siirron jälkeen tullutta paria "tuhrupäivää" lukuunottamatta ei menkkoja ole kuulunut. Lutinukset loppuu tänään ja jospa se olo...
  16. K

:'( edelleen negaa... Huomenna on virallinen testipäivä, ei vaan oikein jaksa uskoa enää... :headwall: Onko kenellekään tullu yllätys plussia pp14 jälkeen?
  17. K

Moikka kaikille! Täällähän on tapahtunut paljon... Hurjasti onnea Leenu <3 Tiltu77 samassa veneessä ollaan. Tänään testasin aamulla ekakerran ja negaa näytti. Mulla meinaa taas vähän vuotaa joten ei kovin suuria odotuksia tässävaiheessa. Jatkan kans Lutinuksia siihen keskiviikkoon jos ei...
  18. K

Kimakka75 minulla oli painon tunne vatsassa. Ennen punktiota oli hyperin oireita ja kuvittelin et ne loppuisi punktioon. Samoilla oireilla mentiin vielä viikko. Kyllä sen pitäis helpottaa. Hurjasti onnea hienosta saaliista =) Tiltu77 ja Leenu-77 täällä taitaa kans testitikku viuhua perjantaina...
  19. K

Nyt on kärsitty mahtavasta päänsärystä ja iskiasvaivasta. Kyllähän näiden kans pärjää mut ärsyttää jos joutuu kärsiin "turhaan". Eilen aamulla alkoi "tuhruvuoto" :-( hermoja raastavaa aikaa. : / jotenkin vaan on sellainen olo ettei tämä tule taaskaan onnistuun :'(
  20. K

Niin me tehdään! Minäkin ajattelin testata aikaisemmin, joo ja sama tunne:headwall: ei vaan millään malta odottaa.

Yhteistyössä