Hakutulokset

1. O

Terve

Täällä ne vanhukset kuumeilee ja "sättivät" minua, kun en ole ymmärtänyt hoitoa, vanhoja äitejä jne. Vieläkö on sama meininki, oikein itkettää kun lukee teidän hoitojanne ja muita juttuja? Jos lapsi on tullakseen, niin tarvitseeko hän hoitoja? Ajatelkapa monta kertaa!!!!! Ja sitten sätitte...
  2. O

2 vuotiaan uhmaikä!

Uhmaikä on aika paha, mutta äidin asenne on tärkeintä. Ja kyllä se EI on olemassa!
  3. O

G: Minkäikäisenä lapsenne lähtenyt kävelemään?

Peesaan edellistä, kukin ajallaan, ei pitäisi liikoja odotella tai miettiä.
  4. O

G: Minkäikäisenä lapsenne lähtenyt kävelemään?

Esikoisemme kohta 26-v. oppi kävelemään just 9-kk päivänä. Toinen lapsemme 24-v 11kuukauden vanhana, samoin 19-v seuraava. Tämä nuorin ruusunnuppu 1-v käveli 10 kk vanhana.
  5. O

Onhan vai onkohan

miten kamalia te olette tuomitsemaan. Rakastan lastamme yli kaiken, te tiedätte, että lapset menevät asioissa kaiken muun edelle. Minun oli tosi vaikeaa hyväksyä raskaaksi tulemistani, minulla oli ollut vaihdevuosivaivoja jo pitkään ja siksi en ensin ymmärtänyt olevani raskaana. Itkin viikkoja...
  6. O

ei ikä ole este

Kyllä kannattaisi ajatella! Onko se lapselle oikein, olet mummona hänen juhlissaan. Lapsi on tärkeä ja mitä hän ajattelee. Itselläni nyt jo kohta 50-v on yksivuotias meille määrätty, enkä ymmärrä yli 40-kymppisten intoa. Hoitoja, uusi suhde, onko tämä kaikki tarpeen?
  7. O

Missä iässä äidiksi

kannattaa jo tuossa iässä odottaa!
  8. O

Uskaltaako vai eikö

Hei! Just edelliseen viestiin kirjoitin, että miksi äidit haluavat lapsia yli nelikymppisinä, ei se ole normaalia. Hoitojen kanssa vielä! Pitäisi ajatella lastakin, äiti on "mummutaudissa" ja isällä samat jutut. Kaikki tutkimukset ja muuta, onko se oikeasti normaalia? Oliko ennen niin?
  9. O

äiti +40 yöllinen hikoilu ja huono uni

Nyt kun lapsi on 1,5 vuotias, niin samat vaivat (eli vaihdevuodet) ovat jatkuneet synnytyksen jälkeen. Imetin vuoden ja koko ajan oli hikoilua ym. Kyllä monta kertaa ajattelen, että miksi äidit tahtovat lapsia yli 40-vuotiaina, ei se ole oikein. Pitäisi ajatella lapsiakin, kun äidillä on...
  10. O

Uusi täällä..

Tosi mukava kuulla, että meitä vanhojakin on olemassa. Itselläni meni raskausaika tosi hyvin, vasta 15 viikolla ymmärsin olevani raskaana. Vanhuuden takia en saanut käydä tavallisella neuvolalääkärillä, kävin ÄPK:lla. Synnytys kesti vajaat kaksi tuntia, tuli kiire sairaalaan. Siellä ennätimme...
  11. O

Vanhin tietämäsi synnyttäjä?

Aivan oikein pikkumyy kerroit, täällä on 47-vuotias äiti, jolle vielä vuosi sitten syntyi vauva ja täysin luomusti, ei edes odotettuna. Ei se suinkaan ikäennätys ole, mutta joskus tuntee itsensä vanhaksi muiden pienten lasten äitien rinnalla. Mutta tsemppiä, sinähän olet nuori vielä!
  12. O

Tervehdys

Hei vaan! Kaipaisin kirjoitteluseuraa vanhemmista äideistä. Olen nyt 47 vuotias ja ihanan 1 vuotiaan tytön äiti. Haluaisin jakaa arjen asioita ja ihania onnen murusia jonkun äidin kanssa, joka ymmärtää ajatuksiani. Kirjoitellaan!

Yhteistyössä