Hakutulokset

1. N

Munsta tehtiin varmaan tänään lastensuojeluilmoitus tms...

no just... kaikenlaisia sitä löytyy... kaiken tapahtuneen jälkeen olis kiva et ne sossut sais aikaa keskittyä näihin oikeisiin ongelmatapauksiin... turhia ilmoituksia tulee niin paljon, että niihin hukkuu...
  2. N

miks mulla ei oo tollasta kämppää????

Sauna oli kyl pirun kähee... Ei huono muutenkaan, mut liian valkoista... Sellanen kotoisuus puuttuu, tykkään sellasesta maalaisromanttisesta enemmän... Mut kämppä näyttää omistajaltaan...
  3. N

Pahansuopa ketju

mitä mieltä jos lesbot adoptoi?? itselläni ei ole lapsia mutta olen sitä ja sitä ja sitä mieltä (paljon sivistyssanoja) olen neitsyt ja demiseksuaali. laitan kuitenkin väliin kuvan hiuksistani... tässä muutama letti... suutelin tyttöä...
  4. N

Mitäs tykkäätte tästä asunnosta. Plussia/miinuksia...?

Kaunis... Ruma sisustus tosin, mutta sillä ny ei väliä...
  5. N

vieläkö ekaluokkalaiselle on ok raitapaidat...

Täh? Mä olen 25v ja käytän raitapaitoja...
  6. N

hiusväri meni päin p:tä

Vaalennuspesu riittää... menet kampaajalle ja käsket tehdä sellaisen. Kirkastaa raidat ja poistaa liian tuhkaisuuden. Eli vaalennusjauhetta, hapetetta ja shampoota ja sillä peset hiukset pariin kertaan... Älä nyt ala itse värjäämään. Pahentaa vaan, kun tuskin tiedät mikä kaupan sävy neutralisoi...
  7. N

Syökö teidän kolmevuotiaat jo karkkia?

joo syö. Ihan pestään hampaat ja syödään purkkaa.
  8. N

erosta 1.5kk, mies asuu jo avoliitossa :/

No mitä sitten... Nauti sinä SINKKUUDESTA ja näytä miten nautit omista jutuistasi.

Yhteistyössä