Hakutulokset

1. C

Kesäkuun kullanmurut 2015 **Toukokuu**

Hei! Täälläkin ollaan vielä yhdessä koossa ja tämän päiväisen synnytystapa-arvion mukaan, vielä pitkään. Vauvalla kaikki hyvin ja paino reilu 2900g. Alakautta tätä lähdetään yrittämään ja tulee kun on tullakseen. Jotenkin helpottunut vaikka olin jo varma sektiopäätöksestä. No, kohdunkaulaa...
  2. C

Kesäkuun kullanmurut 2015 **Toukokuu**

Hei! Ensinnäkin onnittelut Ruulle ja perheelle! Mikäs teillä on muuten kotiutumistilanne? Viikon kuluttua keskola/teho-osaston potilaat muuttavat kaarisairaalan uusiin tiloihin, niin ehdittekö muuttaa sinne? On kuulema hieno paikka, jossa paljon enemmän tilaa ???? Mitähän muuta.. No, otetaan...
  3. C

Kesäkuun kullanmurut 2015 **Huhtikuu**

Moikka! Minulla oli neuvola eilen ja päin vastoin kun Valkoinen, niin tykkään käydä niissä todella paljon. Ahditustakin helpottaa ja neuvolatäti on todella kiva. Nyt minulla onkin taas ensi viikolla jo uusi käynti, ihan vaan, että saa puhua. Sanoi, että kaupungilla saa luvan olla sen verran...
  4. C

Hei! Täällä käyty jälleen kerran sairaanhoitajan paikkeilla. Vaikka parempi mieli ja paremmin voinut, niin ahditusta siis edelleen. Sielläpä ne padot aukesi. Vaikka ahdistanut, niin en ole (pystynyt) itkemään ja nyt sitten niiskutettiin ihan kunnolla. Tosin nyt todella paljon helpompi olo...
  5. C

Hei! Paljon on asiaa tullut ja paljon on pitänyt kommentoida, mutta ei ole saanut aikaiseksi. Todella kiva, kun ketju on aktiivinen, niin on ajatuksia rauhoittavaa luettavaa :) Onnea pupumammalle! Vanha sukunimi kummittelee vielä pitkään. Itse olen ollut naimisissa useamman vuoden ja toissa...
  6. C

Hei! Täällä päästy pääsiäisen yli ja olo on kyllä jo paljon parempi.. en tiedä onko aurinko vai mikä, mikä vaikuttaa, mutta olo on jo paljon helpompi. Komppaan Pihlaa ja Syliä siinä, että ilman muuta kannattaa ahdistuksista ja peloista puhua, niin neuvolassa kuin kotonakin. Itse ainakin koen...
  7. C

Hei vaan! Täällä käyty sairaanhoitajan juttusilla tuosta ahdistuksesta, mutta ei ainakaan ekalla kerralla saanut hän kiinni, että mistä voi johtua. Vaikka nyt ollut helpompi olo, niin tämän päiväinen reissuun lähtö vähän hermostuttaa. Olisin toivonut vähän apuja, tosin puhuminenhan tähän...
  8. C

Kesäkuun kullanmurut 2015 **Maaliskuu**

Suora lainaus Kela-Kertun FB sivulta: Vihdoinkin! Kela-Kertulla on mieluinen tehtävä julkistaa, että ensimmäiset uudet äitiyspakkaukset lähtevät postiin tiistaina 24.3!
  9. C

Heip! Täällä voidaan henkisesti taas paremmin ja palattu työelämäänkin. Neuvolassa tänään käyty ja kaikki kunnossa. Painoa oli jälleen hiukan tippunut, mutta ei mitään hälyyttävää, kun vauva kasvaa ja voi hyvin. Sokerirasitustuloksetkin tulleet ja olivat hyvät. Pihlalle ja muillekin...
  10. C

Hei! Täällä myös istutaan sokerirasituksessa. Onneksi jo toinen tunti meneillään. Hankinnoista sen verran, että kietaisubodeja täälläkin kannatetaan. Ja nimenomaan niitä missä kääntöhihat. Pojulla ei pysynyt tumput sitten millään ja kynsiä olisi pitänyt melkein päivittäin leikata, jotta ne ei...
  11. C

Kesäkuun kullanmurut 2015 **Helmikuu**

Hei! Muutto takana ja järki alkaa palautua, mutta jaksamisen kanssa vielä haasteita... Uudesta äitiyspakkauksesta tykkään todella paljon, mutta samalla olen tyytyväinen, että poika on tulossa. Miten taas on enemmän "poika" väriä.. Makuupussi, lakana ja laatikko eivät ole minun mieleen...
  12. C

Moi kaikille ja tervetuloa uusille! Kävin tiistaina neuvolassa ja keskiviikkona sitten lääkärillä. Neuvolassa vauvan osalta kaikki hyvin, äitin hemppa vain 111 ja paino -6kg, mutta on ollut vara mistä tiputtaa. Otin puheeksi siellä ahditukseni ja se oli todella helpottavaa. Siksi kävinkin jo...
  13. C

Moi vaan ja onnitteluja hyvistä ultrakuulumisista! Minulle AnnaS tuli sama fiilis kanssa kun kävin rakenneultran jälkeen kontrollissa KYSissä lääkärillä. Sydäntä ei kätilö saanut sikiöltä kuvaan kunnolla, niin kävin uudelleen lääkärin tutkittavana. No, paikalla ei ollut tupatäynnä, mutta...
  14. C

Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

Heip! Rakenneultrassa käyty ja poikahan siellä köllötteli. Uskomattoman paljon kesäpoikia tulossa :) Jos ei nyt tässä parissa viikossa mieli muutu, niin ajattelin, että kun kelan paperit saa käteen, niin tilaan tuon nykyisen äitiyspakkauksenkin. Minusta pojalle ehkä hiukan sopivampi ainakin...
  15. C

Huoh! Aamu alkoi lääkärikäynnillä, niin kuin viime perjantaikin. Viime viikolla poika (2,5 v.) sai silmätulehduksen ja nyt aamulla itse en saanut enää toista silmää auki. Elämäni ensimmäinen silmätulehdus. Saas nähdä RUU79 liekkö törmäillään KYSillä. Itsellä sellainen kytinä, että toukovauva...
  16. C

Hei! Yksi myöhäisherännyt ilmoittautuu vielä keskusteluun.. CityPähkinä / 34v. / 2.lapsi / KYS / LA 12.6.2015 Toinen lapsi tulossa ja ekan aikana jo olin "koukussa" tällaiseen palstaan, mutta en saanut aikaiseksi kuin luettua. Nyt toista odottaessa ajattelin aktivoitua, että pääsisi jollain...

Yhteistyössä