Hakutulokset

1. N

¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

Vaavimasu: Odottele vielä pari päivää,jos sulla onkin ollut ovis myöhemmin? :hug: Mullakin kuume jo ihan älytöntä tasoa :laugh: Mulla on kanssa semmoinen olo että raskaana olisin vaikka vasta kp12 :D Tulkitsin ne mun munasarjan repimiset sun muut ovikseksi,toivottavasti tärppäs;) Niin ja...
  2. N

Hyvät talvihanskat 1v 4kk lapselle

Meillä ainoat hanskat missä peukalo pysynyt on Reimatecin talvirukkaset.Hintaa on ihan kivasti (30e) mutta ihan parhaimmat ollut :) Ja tosiaan samanikäisellä oli viime talven ja tän talven tulee olemaan :)
  3. N

Ääh.Mulla nyt kp10.Siis eka kierto ilman minipillereitä.Munasarjoihin repii ja kaikkea muuta outoa:laugh: En ole ikinä ennen seurannut omia oviksia tai muitakaan kun kierto ollut aina mitä on. Menkat kesti vaan 5pv kun normisti 10pv.Mitä tää nyt on?:D Mulla olisi jo pojalle nimi mutta mies...
  4. N

Kuvailkaa 2-vuotiastanne kolmella sanalla?

Uhmaa,vauhtia ja hölöttämistä:heart:
  5. N

*** Neljännestä Kuumeilevia vol.4***

Munkin pitäisi tota foolihappoja hakea.Onn syönyt niitä multivitan odotus vitamiineja aina:).Mä olen puhunut muutamalle ystävälle kun olen niin intona :D. Lapsilta ollaan kysytty että olisiko kiva jos tulisi vielä vauva.6vee tyttö sanoi että "joo,mutta se ois sitten poika" Onkohan kyllästynyt...
  6. N

Perheensisäinen adoptio

Nostelen tätä jos joku tietäisi.Eli minkä ikäiseltä lapselta olette kysynyt "luvan" adoptioon? Meillä siis ei tyttö tiedä biologisesta mitään,vähän jännittää kun pitäisi mennä kertomaan :( Tyttö siis 6v.
  7. N

keskustelua ADHD ja ADD- lasten vanhempien kanssa?

Onko teillä rutiinit samat näin vkloppuisin?.Mä en aina jaksais viikonloppuisin samoja rutiineita,ja aina huomaan että se on huono idea löysäillä :D.Kyllähän tyttö itekseen pihalla on mutta nyt tuolla ei oikeen ole ollut kavereita:(. Ja meillä sama mummin kanssa,on antanut tähän asti periksi...
  8. N

Mulla on kanssa.ei diagoosia.Lähinnä toi tytön diagnoosi sai tajuamaan että itelläkin on. Mun koulu oli ihan kauheeta.en osannut keskittyä,en ymmärtänyt niitä "helppoja" ohjeita ja jäin jälkeen.Silloin ei oikeestaan puhuttu edes adhdsta.opettajat ajatteli että käyttäydyn vaan huonosti.en oikeen...
  9. N

Teillä on kanssa vaarallisia tilanteita riittänyt.Kyllä se kärsivällisyyttä vaatii.Meillä on ainakin niin että mitä enemmän komentaa niin tytölle jää päälle semmoinen vaihe että tekee kaikkea älytöntä. Ja justiinsa tossa kolme vuotiaana oli ihan kauhea vaihe.Nyt on lähinnä ylivillkautta ja...
  10. N

Anteeksi jos epäselvästi kirjoitan :D.En ole aikaisemmin puhunut ulkopulisen kanssa jolla sanoja juttuja niin vähän innostun:).Vertaistuki on ihan parasta.
  11. N

Missäpäin asutte?.Meillä toi tyttö ei olisi pärjännyt normi ryhmässä(tarha/eskari).Ja koulu valmiustestit on meillä joulukuussa.Meillä siis lähti diagnoosin hakeminen jo 2 vuotiaana kun tarhassa sanoivat tytön olevan niin ylivilkas.Puheterapiaan saatiin lähete 3-vuotiaana kun ei vielä puhunut...
  12. N

Tulipahan vuodatus:D
  13. N

Moi!.Tuli kuin tilauksesta tämä uusi ketju.Tämä päivä ollut taas vähän huonompi kuin muut..Aina ei jaksaisi. Eli siis meillä 6 vee tytöllä adhd.diagnoosina määrittämätön hyperkineettinen häiriö jossa impulsiivisuutta ja määrittämätön puheenkehityksen viivästymä. Ollut vauvasta asti...
  14. N

Meilläkin on neljä tyttöä :). Olen muutaman kerran jo kuullut että "seuraavaksi teette sitten pojan".Neuvola terkkakin sanoi että "kyllä te vielä sen pojan kerkeette saada".Sehän se on tärkeintä. MYSTERE: Onko sulla uusi ammatti mielessä vai?.kun koulussa olet:).Mulla on edessä varmaan...
  15. N

ZouZou: Ihanaa että jaksat olla noin positiivinen.En itse tiedä kuinka osaisin suhtautua noin lopulliseen "diagnoosiin" :hug: .Mitä lääkäri sanoi raskaudesta,onko siinä isot riskit?.Toivotaan että teille vielä yksi tuhisija tulisi :)
  16. N

Meillä kun toinen syntyi oli sitä mieltä ettei edes kolmatta.Aloin kyselemään ehkäsystä kun vauva oli vajaa 2kuukautta niin se yllättäen sanoi että eikai me tarvita :D(ikäeroa tuli 1v12pv).Nyt tästä neljännestä puhuttiin jo viime talvena mutta ei tuntunut oikeelta hetkeltä.Koko alku kevään tuli...
  17. N

oletteko muut muuten itse isosta perheestä?.Mä olen itse ainut lapsi.
  18. N

Oho,ei ole teillä tarvinnut sitten suostutella:D.Kaikesta sitä vauvakuumeessa iloitseekin,menkoista=). Minäkin tässä kuussa iloitsin että alkoi ja vielä säännöllisesti Mutta ens kuussa en enää iloitse :D
  19. N

Nämä minipillerit on ihan hirveät!.kokoajan kuukautiset,kestää viikon ja on kahen viikon välein.Nyt oli eka kierto että oli säännöllinen 32 pv.Ja ajattelin että siihen oli hyvä lopettaa.Mulle ei ole oikeen e-pillerit käynyt.söin niitä neuvolasta saatavia minipillereitä vuoden olin hakemassa...
  20. N

Minäkin ajattelin tänne ängetä:D Kirjotittelin tonne neljännestä kuumeileviinkin mutta ei tunnu olevan kovin aktiivinen ryhmä:).Eli siis neljättä (viidettä) olen siis kuumeillut jo pitkään,viime vklla mies alkoi innostumaan ajatuksesta ja nyt puhuu jo "sitten kuin on vauva.." :heart:. Meillä...

Yhteistyössä