Hakutulokset

1. E

Joulukuun vauvat 2012

Moi, aika hiljaista on kyllä mun osalta ainakin täällä ollut, pahoittelen :) Onpas teillä isoja vauvoja! :) Meidän Aliisa oli 8kk neuvolassa reilu 8,6kg ja 71cm. Yhtään hampaita ei oo vielä tullu typsylle, mut kaipa ne sieltä vielä ilmestyy, ettei tarvii tekareita ;) Mä alotin työt ja mies jäi...
  2. E

Joulukuun vauvat 2012

Vau, Pippariina, onpa teidän poju oppinu nopeasti kääntymään :) Meidän tyttö on pikkasta vajaa 4kk, eikä oo vielä keksiny masulleen kääntymistä.. Oon koittanu laittaa "houkuttimia" viereen, mut vielä ei oo pyörähtäny :) Kiva, LilMy, että jo näin pian alatte seuraavaa "tilaamaan" :) Mä en ite...
  3. E

Joulukuun vauvat 2012

Moi! Täällä on pikkutypy onneks pysyny terveenä, äidillä tosin jonkinlaista on-off flunssaa havaittavissa :P Aattelin tässä kysellä henkilökohtaisia.. Miten teidän seksielämä on voinut synnytyksen jälkeen? Omat halut? Tuntemukset? :D
  4. E

Äippäseuraa kaivattaisiin Kotka - Hamina aluella!!

Vieläkö seuraa vailla? Täällä 24v äiti ja tyttö 3kk :)
  5. E

Joulukuun vauvat 2012

Terkkuja täältäkin! :) Mekin käytiin 3kk neuvolassa alkuviikosta, en ollutkaan osannut ajatella, et rokottaminen tuntuis äidistäkin pahalta :/ ehkä se oli siinä, et pieneen sattuu, vaikka periaatteessa olis äitinä voinu sen estää.. Mut selvittiin molemmat piikityksestä, typyllä nous vähän lämpöä...
  6. E

Joulukuun vauvat 2012

Huh, Pippariina, mä en oo ees (onneks) tajunnu, että vauvan pää vois litistyä toiselta puolelta, jos pitää enemmän toisella puolella! Mä heti tsekkailin meijän typyn pään :D Se on kyllä aika hyvin ollu molemmilla kyljillä/poskilla ja selällään, et mä en ainakaan siinä litistymisiä huomannu...
  7. E

Joulukuun vauvat 2012

Mulla on ollu vähän samat fiilikset tän kirjottelun kanssa, kun teillä SSL ja Lilmy! ..ja sit just, kun olis saattanu jotain alkaa kirjottamaanki, ni tyttö on ollu äidin ideasta täysin eri mieltä :P Meillä tyttö on jo 11vk (apua, miten tää aika kuluu!), aika tyytyväinen tapaus, kun vaan äiti...
  8. E

Joulukuun vauvat 2012

Moikka! En oo aikasemmin saanu aikaseks kirjoitella, joten yritetäänpä nyt :) Suomi24:lta tuttu minäkin, samalla nikillä siellä kirjottelin. Olen 24-vuotias, yhden lapsen äiti Kymenlaaksosta. Meidän tyttö syntyi 9.12. mitoin 52cm ja 3340g, nyt on siis reilut 6vko ja eilisen neuvolakäynnin...
  9. E

Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

Moi, ja onnea jo nyytin syliinsä saaneille! Vieläköhän täällä on odottajia? Itsellä laskettu aika 7.12., olisi kiva jakaa kokemuksia ja vaikka tavatakin, jos muita Kotkan seudulta :) Muutimme Kotkaan keväällä eikä uusia ystäviä - varsinkaan mammakavereita - vielä oikein ole löytynyt.. Laita...

Yhteistyössä