Mulla on ollu vähän samat fiilikset tän kirjottelun kanssa, kun teillä SSL ja Lilmy! ..ja sit just, kun olis saattanu jotain alkaa kirjottamaanki, ni tyttö on ollu äidin ideasta täysin eri mieltä
Meillä tyttö on jo 11vk (apua, miten tää aika kuluu!), aika tyytyväinen tapaus, kun vaan äiti ja isi muistaa toimia hänen kellonsa mukaan
Useimmiten meillä herätään 8-9 välillä, syödään, puetaan ja hengaillaan. Noin tunti heräämisen jälkeen tyttö alkaa väsyä ja menee partsille vaunuissa nukkumaan. Nukkuu yleensa noin 3 tuntia, jonka jälkeen taas syödään ja hengaillaan tunnin verran ja toistetaan tätä kaavaa iltaan
Nyt perjantaina aloin ihmetellä, et onkohan kaikki kunnossa, kun tyttö ei ollu kakannu yli 3 vuorokauteen! Otin jo neuvolaankin yhteyttä, ja tunti sen jälkeen tuli kakat - aika tehokasta!
Mut ilmeisesti on siis ihan normaalia, et jossain vaiheessa alkaa kakat tulla vain muutaman päivän välein, tai yksilöllistähän se tietysti on, jotku kakkii useamman kerran päivässä, jotkut kerran viikossa ja niin noi, kuin kaikki niiden väliltä on normaalia! Mut yli viikon tauosta meille neuvottiin hakemaan mallasuutetta apteekista avuks, ja hakeutumaan lääkäriin, jos tyttö alkaa kärsiä tilanteesta
Mä oon kyllä SSL ihan kateellinen sulle, miten jaksat noin paljon lenkkeillä vauvan kanssa! Mä oon niin saamaton, et mulla päivät menee suurimmaks osaks kotona vaan, tai yhen noin puolen tunnin - tunnin lenkin saan ehkä aikaseks koiran ja vaunujen kanssa. Pitäis varmaan vähän skarpata!
Mä oon muuten kans SSL miettiny tota maidon määrää, tosi vaikea arvioida vauvan tarvetta, kun rintaa syö..!
Mulla toissaviikon jälkitarkastuksessa paino oli 1kg vähemmän, kuin ekalla neuvolakerralla, eli kaikki on kyllä onneks jo karissut, eikä haittais, vaikka lähtis enemmänki - varaa on!
Pitää nyt ottaa itteä niskasta kiinni, ja alkaa vähän ahkerammin lenkkeillä beibin kanssa..
Joko sulle Lilmy selvis, jälkitarkastuksen sisältö?
Meillä oli ristiäiset 3 viikkoa sit, mentiin miehen kanssa samalla naimisiin
Meillä oli noin 50 vierasta, ja ihan kivasti meni, vaikka tyttö ei kyllä tykänny kasteosuudesta, ainakaan huudosta päätellen!
..voi kyllä olla, että sotkeutunut unirytmi vaikutti kans, ja tais vähän pelätä papin kirkossa kaikuvaa ääntäkin. Kyllä teillä varmasti tulee kans mukava juhlapäivä! Tarjootteko vieraille kakkukahvit vai ihan ruoan?