Hakutulokset

1. A

Syyskuun suloisuudet 2013 *Toukokuussa*

Halauksia kaikille ikäviä uutisia saaneille!!! Tänään on sitten omalta kohdalta Rakenneultrassa käyty :) Kaikki oli hyvin ja ultraaja oli mahtava tyyppi! Jäi tosi hyvä mieli koko toimenpiteestä. En muista että kahdesta aikaisemmasta lapsesta olisi katsottu noin tarkkaan kaikki asiat. Ultraaja...
  2. A

Oli vaan ihan pakko tulla sanomaan, että tänään on viikkoja tasa 20!!! Tuntuu jotenkin mahtavalta :) saa nähdä mitkä huomenna on fiilikset rakenneultran jälkeen... Nyt takaisin töiden kimppuun :) Aatoksia ja muru 20
  3. A

Me ostettiin nuo Brio Sing vaunut, kun tarvittiin kesäksi tällä hetkellä nuorimmalle rattaat. Tuntuvat ainakin tällä lyhyellä kokemuksella hyviltä käyttää. syksyllä sitten siirrytään seisomalautaan ja vauvankoppaan :) Mulla on ollut ihan vainoharhainen olo siitä onko vatsassa mitään elämää...
  4. A

Syyskuun suloisuudet 2013 *Huhtikuussa*

Me saatiin eilen vaunut uudelle tulokkaalle. Ovat käytetyt, mutta minä olen innoissani kuin lapsi karkkikaupassa ;D Vielä pitää rauhassa kasvatella vatsaa, mutta tuntuu jotenkin ihanalta kun saa hankkia vauvaa varten kaikkea tarpeellista... Aatoksia ja muru 18+6
  5. A

Halauksia Masylle! :( Itselläni ainakin on vielä tosi epävarma olo, kun ei vielä kunnolla tunne liikkeitä. On vähän sellainen olo että onkohan siellä kuitenkaan elämää... Maha kyllä kasvaa, mutta tulee kyllä syötyäkin aika paljon ;) Ei auta muu kuin odotella rakenneultraa, johon on vielä...
  6. A

Kirppareilta löytyy paljon hyvää tavaraa! Ekalle lapselle ostettiin vaunut huutonetistä ja hyvin ovat palvelleet kahdella lapsella :) Kiertelemällä ja usein käymällä löytyy kaikenlaista. Ainakin Tampereen seudulla on paljon hyviä lastentarvikekirppareita. Voin siis ajatella olevani...
  7. A

Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

Kävin edellisessä raskaudessa Turkissa raskausviikolla 26. Vähän meinas verenpaineet nousta kun eivät meinanneet päästää koneeseen. No haiskahti pahasti rahastukselta, kun halusivat lääkärin palkkion käteisellä ja sen jälkeen päästivät lennolle. Ajattelin kuitenkin myös tässä raskaudessa...
  8. A

Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

Moikka! Nyt munkin on pakko liityä mukaan, jos vain vielä mahtuu... Olen käynyt lukemassa kuulumisia jo tammikuusta lähtien. Tunnutte kaikki siis jo tosi tutuilta! Olen 32-vuotias ja tuleva mussukka olisi meille kolmas. Kotona meillä on kaksi poikaa. Tällä hetkellä viikkoja on 13+4. LA...

Yhteistyössä