Hakutulokset

1. Tuuti

äitejä joilla lapset 2005 ja 2006????

meillä tyttö 9/05 ja toista odotellaan syntyväksi 11/06
  2. Tuuti

Miten olette sopineet tapaamisista alle puolivuotiaan kanssa

PALAANPA ALKUPERÄISEEN AIHEESEEN....... Meillä meni aikoinaan niin, että kun erotessamme poika oli 4,5kk, isä haki sillointällöin hetkeksi kuokseen tai tuli meille käymään, poikaa moikkaamaan. Yökyläilyä ei tuolloin järjestetty, kummankin, minun ja exän, toivomuksesta. Pojan ollessa 10kk...
  3. Tuuti

Vantaalaiset pinoon

Eli pinoudutaanpa kaikki! laittakaa mistäpäin vantaata, lapset ja oma ikä. Kahtotaan löytyykö seuraa kaikille =) laitan itse ensimmäiseksi eli länsi-vantaalta, poika 4kk ja itse 19.v. sähköpostia voi laittaa meppana_@hotmail.com
  4. Tuuti

PÄHKINÄRINNE, onko siellä ketään??

nostelen!! onko muita Pähkinärinteestä? :wave: Tyllerö minkä ikänen oot ja minkä ikäsiä lapsia? :)
  5. Tuuti

Paksusuolentähystys

Ei ollut kamala, koska sain kipulääkkeen. Pyysin sen laittamaan jo ennen toimenpidettä valmiiksi, mutta hoitaja ei suostunut laittamaan heti. Sovittiin, että heti kun pyydän niin laitetaan. Heti toimenpiteen alussa kun kipua tuntui vähän, niin pyysin ja sain ja sitten ei sattunut lainkaan. Se...
  6. Tuuti

Kysymys uimahallireissuista

Meidän 8- vuotias tyttö oli juuri isän kanssa uimahallissa ja kun he tulivat pois, niin kysyin tytöltä oliko hän miesten vai naisten puolella. Vastasi olleensa miesten eikä kokenut sitä mitenkään ongelmaksi. Hän on kylläkin pienikokoinen, että häntä on todennäköisesti luultu vuoden pari...
  7. Tuuti

Lasten huoneista.

Asumme kaksiossa ja rahaa jää kuussa noin 500euroa vuokrien ja laskujen jälkeen. itse nukun olohuoneessa. Lapsilla yhteinen huone (tyttö ja poika 8 ja 3) Tietokone on, nettiä ei (olen kirjastossa) ja yksi televisio olohuoneessa. Kännyköitö on turha kerjätä kun ei ole rahaa Radio on jostakin...
  8. Tuuti

Hän voisi olla lapseni

Minäkin mietin lapsiani. He olisivat nyt 5, 4,3 ja viimeisin syntyisi kohta jos eläisivät Minulla ongelma ei ole raskaaksi tulo vaan pysyminen taas yritetään. Onneksi ollaan onnistuttukin välillä (kaksi lasta)
  9. Tuuti

Clomit ja kuukautiskierto

Huh huh...taas suru puserossa clomien takia :'( Sivuoireena mulla on ollut vain mielialan vaihtelua ja tunteellisuutta. Kuurin viimeisinä päivinä mieliala on käynyt Saharassa asti. Ei tämä niin paha ole mutta kun tuo mies joutuu ottamaan kaiken vastaan. Olen syönyt clomeja 2*50 mg kaksi...
  10. Tuuti

Onko tietoa vauvan patjoista?

Meillä ainakin on vaahtomuovipatja, myydäänkö niitä muunlaisiakin? :) Pidetään sitä patjasuojusta vahinkojen varalta, joka siis estää kosteuden menemistä patjaan. Myydään ainakin cittareissa ym kaupoissa n 10?.
  11. Tuuti

Vaunuviidakossa

Meillä oli ensiksi carena nova vm 03 merkkiset yhdistelmät, menivät siihen asti kun lapsi makasi vaunuissa, istuminen olikin sitten mahdotonta, kun selkänojaa ei saanut täysin pystöön joten meidän lapsi ei tykännyt yhtään istua. Vetoketju kopasta hajosi ja olivat muutenkin huonot työntää...
  12. Tuuti

Tavaroiden lainaaminen

Johan ovat immeiset laiskoja kommentoimaan? :saint: Vai eikö aiheesta ole mitään sanottavaa mukamas kelläkään?
  13. Tuuti

Tavaroiden lainaaminen

Onko muita kuin minä, jota välillä ärsyttää niin p..sti kun itse on työllä ja tuskalla tienannut, ja sitten saanut ostettua itselleen jotain mitä tarvitsee, niin sitten tulee ihmisiä, jotka tulevat ja tahtovat lainaan sitä sun tätä jatkuvasti, ja sillä asenteella, että "tietysti sä lainaat tätä...

Yhteistyössä