Hakutulokset

1. N

Jyvässeudun äidit vol. 2

syömään on siis tähän mennessä ilmoittautunut mandor,nessu86,ankeli,eeva83,lauraliina85,mira86,nepsunen,mymmeli09,blackjoy(?) ja halinalle(?). sopiiko se amarillo ihmisille?varaan pöydän,ettei jouduta ihan eri puolilla ravintolaa :D ilmoitelkaa pian oletteko tulossa..
  2. N

Jyvässeudun äidit vol. 2

valkosipulia siis puristettuna talouspaperin sisässä neitin sängyn päätyyn.kyl se ehkä auttoi,en oo sata varma..koko makkari tuoksui kyl sen jälkeen aikas sipuliselle ;)
  3. N

Jyvässeudun äidit vol. 2

[b] :heart: hensku00 onnea koko perheelle uudesta tulokkaasta :heart: [b]
  4. N

Jyvässeudun äidit vol. 2

onnea Sasulle nimen johdosta :) harmillista et osa on reissussa ens lauantaina,pitää järkätä pikkujoulu juttuja sit joulukuussa ja aloittaa suunnittelu jo hyvissä ajoi,oisko päivä ehdotuksi :D mandy81,en ole saanut sinulta viestiä vielä,oletko lähettänyt muille osoite tietoja...
  5. N

Jyvässeudun äidit vol. 2

moikka kaikille =) toisten kanssa ollaankin tällä viikolla treffattu usemminkin,toisia olis mukava nähdä,joten juonimme näin: olisko innostusta lähteä ensiviikon perjantai9.10 tai lauantai10.10 iltana kaupunkiin?lauantai sai ainakin osalta kannatusta.mentäisiin vaik klo.21 syömään...
  6. N

Jyvässeudun äidit vol. 2

minä voisin myös tulla eerikan kanssa,torstai aamu ois hyvä meille =)
  7. N

Jyvässeudun äidit vol. 2

viimeiset päivät miehen pakkolomasta menossa:missä ne 4 viikkoa muka meni??kivaa oli,vaikka välillä tosin alkoikin jutut loppua.. savossa oltiin jälleen,anoppi tuli tiistaina kyydissä meille ja eilen illalla jo lähti takas kuopioon.aivan ihana ihminen,mutta..minä olen yrittänyt katsoa mitä...
  8. N

Jyvässeudun äidit vol. 2

mandy81,minäkin siis pääsen yksin jos kutsut alkaa 17 :) kestovaippailusta innostuneet:kannattaa ainakin kokeilla :) itsellä ei ole kuivausrumpua,joten meilläkin käytettään taskuvaippoja ja harsoja.o-i-v:t kun kuivuu aikas hitaanlaisesti.iguleet on huippuja,kuori vaan päälle ni hyvä...
  9. N

Jyvässeudun äidit vol. 2

mandy81, moneltako se kutsu olikaan?mies pääsee neljältä kotiin,eli pakko ottaa typy mukaan jos ennen sitä aloitatte.muuten mielellään yksin lähtisin =) kukkaiskeiju,me osallistutaan tutkimukseen.ja on tyttö hyvällä ruualla teillä =) lara79,hyvin on teidänkin tyttö kasvanut,ei kaikki...
  10. N

Jyvässeudun äidit vol. 2

huomenta kaikille =) on niin loistava sää,että taidan käyttää päivän ikkunoiden pesuun ja siivoiluun..eli jos minua ei kahdelta näy sillalla,olen töpisemässä kotona ;)
  11. N

Jyvässeudun äidit vol. 2

tervetuloa tuuliina84 mukaan :) aina mahtuu.. on aikas raskasta kun mies sairastaa ja on ihan avuton koko ajan..kaksi hoidettavaa,jeejee..noo,Miikka hoiti minua kun olin viimeisilläni raskaana ja alkuajan vauvankin kanssa,joten tämä hänelle suotakoon.taidan kuitenkin lähteä lenkille...
  12. N

Jyvässeudun äidit vol. 2

nepsunen on palannut takaisin,terveisiä savon mualta =) ankeli,tsemppiä kävelijän kanssa..on ehkä koko perhe onnesta soikeana :) kukkaiskeiju,miten kipeenä on suu ollut leikkauksen jälkeen? mitäs siellä gynellä sanoivat,saitko lääkkeitä tms..? me voitas varmaan kans tulla katsomaan...
  13. N

jyväskylän odottajat 2009-2010

Jyvässeudulla nyyttiä odottavat: 2009 Elokuu: Sintsukka.................................................................. ...LA 28.8.09 Syyskuu: wiiwi81..............28............lohikoski............................LA 21.9.09...
  14. N

jyväskylän odottajat 2009-2010

tässäpä uusi pino odottajille,lähetelkää tietojanne,niin päivitän teidät listaan :)
  15. N

Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

moikka :) ollaan tosiaan tapailtu silloin tällöin,ja tottakai odottajatkin on mukaan tervetulleita,ei oo mikään vauva pakko ;) hippula80 onnea odotuksen loppuun,sulla alkaakin olla jo jännät paikat =) ilmoittele kun vaavi syntyy,mukava on kuulla synnytys tarinoita uusiltakin :) voin tehdä...
  16. N

Jyvässeudun äidit vol. 2

heips..lenkkiä siis koko sakilla,sopii :) oisko se 18 hyvä,vai mitä?tehdäänkö tärskyt siihen sillalle vai halinallen talon luo,jos siitä lähdetään kävelemään..?mulle käy kuinka vaan =)ja suuntakin on ihan vapaasti valittavissanne,sitä tosin ehtii miettiä sittenkin.. minä en ainakaan uskaltais...
  17. N

Jyvässeudun äidit vol. 2

halinalle,me ollaan eerikan kanssa kahdestaan keskiviikko,sovitaanko vaik ilta kävelyllä käynti jos sää sallii..?
  18. N

Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

nonnukka1,jos kiinnostusta läytyy,voit tulla meidän vauvallisten kans lenkille joskus jos oot vapaalla,aikoja näkyy aina tuolla jyvässeudun äidit vol.2 sivulla..itse olen kans toukokuussa jyväskylään muuttanut,eerika täytti 3kk vasta :) niin ja me siis lenkkeillään tässä keltinmäki-myllyjärvi...
  19. N

Jyvässeudun äidit vol. 2

meilläkin naurettiin :) ihan huippua!! toinen on niin suloinen kun hekottaa meille,tosin eipä meitä voi vakavana katsoakkaan :laugh: ostettiin mobile sänkyyn:ei toimi meillä.kaamee sitkutus alkoi kun sitä seuraili ja meni jo siihen pisteeseen,et piti pitää kättä jalkojen ja käsien päällä et...
  20. N

Jyvässeudun äidit vol. 2

jenskulle onnea uuteen kotiin ja tottakai pakkaamis puuhiin.ne onkin varmaan mukava haaste sisin kanssa :) jaksamisia sairauden kanssa,tosi ikävää tollainen tulevaisuuden pelko,mut tosiaan tässä ja nyt asenne on meille muillekin paikallaan. kyllä kaikki menee niin kuin niiden kuuluukin :hug...

Yhteistyössä