Hakutulokset

1. N

Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

:heart: onnea paljon outikolle kotiin pääsyn johdosta.:heart: on teilläkin melko kiirettä ollut.ei sitä koskaan turhaan kehoiteta käymään polilla jos liikkeet vähenee,näköjään.. paljon mukavia hetkiä koko poppoolle :hug:
  2. N

huoh,vihdoinkin kotona.. kukkis,minäkään en paljon koneelle ehdi ennen kun mies tulee kotiin..tai en yksinkertaisesti malta tulla.. ;) on se ihana käydä reissussa,mut vielä kivempaa on sit olla kotona vaan.käytiin siis asuntomessuilla,pari ihan kivaa ideaa tarttu hattuun,mut onneks ei sitä...
  3. N

pitkästä aikaa täällä taas..pika kuulumiset.. kukkaiskeiju,me taidettiinkin vaihtaa hissiä perjantaina kaupungissa ollessa,oltiin kaverin kans h&m menossa.. nepsunen&eerika ilmoittautuu 6.8 tulemaan halinallen luo..entäs muut.. onnea outikolle ja pojalle :heart: toivottavasti kaikki on...
  4. N

moikka..täällä pakataan taas..ihanaa kun mies on lomalla,mut samalla siitä saa pientä lisä stressiä elämään.. milja-85,kiitos kutsusta,mut savossa ollaan.. pusukalatar,minä taidan sitkeästi roikkua täällä,jotenkin oon niin jumiutunu tähän porukkaan :) tietty jos te vaihdatte keskustelu...
  5. N

minä ja eerika oltais myös innolla mukaan tulossa, jos halinalle järkkää tapaamista.. oisko torstai 6.8 hyvä?oma lehmä ojassa kun mies on vielä sen alku viikon lomalla, en usko et ma-ti ollaan vielä jyväskylässä..minulle sopii mikätahansa aika.. oisko taas nyyttis periaate? nyt savoon...
  6. N

nessu, ootteko te kuopiosta päin tänne tulleita..? ite asuttiin siilinjärvellä neljä vuotta ennen tänne tuloa,ja paljasjalkaisia savolaesia ollaan kumpikin ;) ja mazoonille onnea typystä,saman kokoinen on neiti ollut kun meidän Erikakin :hug:
  7. N

pistäkää muuten viestiä,jos tiedot puuttuu/muuttuu..päivittelen sit niitä.. pitäiskö tämän sivun jälkeen tehdä uus pino..?
  8. N

morjens kaikille taas =) tää mamma yrittää olla kovasti aktiivinen nyt,kun kerrankin jutuissa oon mukana.. meidän ristiäiset oli kuopiossa miehen vanhempien luona,koska koko suku asuu sielläpäin.paikalla oli noin 20 henkeä,vaan lähin suku ja kummit.tosi kiva tilaisuus oli,jäi kaikille hyvä...
  9. N

Nepsunen on niin kesä tunnelmissa,et harvoin koneella malttaa istua =) suuren suuret onnittelut kaikille vauvoille,tyttöjä tyttöjä =) :flower: :hug: IHANAA ENSI VAUVAILU AIKAA KAIKILLE =) nauttikaa yhdessä olosta,haistelkaa vauvan tuoksuja ja vaan ihailkaa tuotostanne yhdessä miehen...

Yhteistyössä