Hakutulokset

1. V

Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

Huomenta tänne:) olen taas vaan lueskellut teitin juttui ku ei oo oikee sillee mitää uutta ollut,liikkeet vaan tuntuu joka kerta enempi ja tänää aamul heräsin hurjaan alavatsavihlonta kipuun tai joku semmoin enkä sit päässy heti ylös,kun pääsin ni vessaan tarkastaa onks tulli mitään mitä ei...
  2. V

hei taas:)) Onnea ringaalle ja teretulemasta uudet,ihanaa kun kaikki sikiää:D Tänää meille tuli sit se farkku josta oon haaveillu<3jee jee,pääsee koklaa jo kuinka istuu vauvankaukalo:) Täällä liikeet jo tuntuu iha hyvin,välil kovempaa ja välil iha pieniä vaa-sillon tulee melkee tökittyä et...
  3. V

osoite kelan sivuille on Kela - Laskurit ja sit siintä pitkästä litaniata valitse vanhempainpäiväraha ja pääset laskeskelee:)
  4. V

Tänää oli onneks helpompi jo nousta mut ei kummiskaa helppoa:Dmut pakko se on kestettävä,kun ei ne hierojatkaa mitää tee jos niskat on tosi jumissa,saattaa vaa pahentaa tilannetta...ite nyt vaan venyttelen ja oottelen et hetkellisesti vetreytyis... Ihanaa ,eilen illalla ku kättä lepuutin...
  5. V

iteki täs miettinyt et pitäskö ruveta käymää hierojal tms jos tää ei lopu,venyttelen joka ilta paikat ja välil jopa aamusinki ku tuntuu et paikat jums vaik mitää ei teekää... Isäntä kun ei osaa hieroo ni siit ei mitn apua oikee ole:/ toiv tää os ohimenevää:)on vaa paha olla töiski jos pää ei...
  6. V

pietään ringaalle peukut pystyssä:)kohta se nyytti näkee päivänvalon:)) Täällä kärsitään armottomasta päänsärystä,yöt menee huonost ku ei saa päälle hyvää asentoo,vasen puoli yläseläst totaalisen jumissa:((( nappei vaa syöny mut ku ei niitkää nii hirveest voi ottaa... Oli aivan ihana aamu...
  7. V

teretulemasta uudet ja hurjasti onne ringaalle:))))kohta sulla pienen pieni nyytti sylissä:)! Täällä kaksplussan sivuil tuo laksuri kertoo aika hyvin millo ois tarkotus jäädä,muulla ainakin tarkka on ku viel neuvolatädin kaa laskettiin yhes:) Enää minulla siis 3kk töitä!kesäloma ennen...

Yhteistyössä