Hakutulokset

1. L

Lauantai-illan menopaikkoja Helsingissä?

Moi, Ollaan menossa kaverin kans juhlimaan valmistumisiamme... Mä olen tykännyt enemmän käydä (silloin harvoin kun käyn) baareissa tai bändien keikoilla (vaikka 35 vee jo olenkin kai), mutta muualta tuleva ystäväni haluaisi päästä pääkaupungin yöhön diskoilemaan.. Eli mikäs sopis menopaikaksi...
  2. L

Olipas urakka, mutta valmista tuli!!

Hyvä homma :) . Itse vasta suunnittelen tavaroiden lajittelua myytäviin...
  3. L

H-P Björkmanin haastattelu Punaisessa langassa

Äsken tuli normaalilla paikalla. Oliskohan sunnuntaina vai milloin tulossa uusinta :) . Joo, aivan aarre mieheksi!!
  4. L

Hannu-Pekka B. Näyttelijä. Tukeva. kalju päältä, pilke silmäkulmassa ;) . Naimisissa Minna Haapkylän kanssa.
  5. L

Kuka katsoi? Mitä mieltä? Minusta harvinaisen kypsää ajattelua ja älykästä keskustelua. Tietty nyt yleensäkin tuossa ohjelmassa. Mutta oli kiinnostava nähdä H-P:n puhuvan perheestään ja uskostaan..
  6. L

Kehukaas isejänne eli lasten vaareja :). Miten tasa-arvo

Ihania tarinoita :heart:
  7. L

Kehukaas isejänne eli lasten vaareja :). Miten tasa-arvo

..isia he jo olivat? Ainakin oma isäni oli jo silloin 1970-luvulla: - He hoitivat äitini kanssa meidät puoliksi: molemmat tekivät puolta päivää töissä. Isä lähti aamuuun ja teki työnsä joustavalla työnantajalla puoleen päivään mennessä ja otti meidät vastuulleen kun äiti lähti kauppikseen...
  8. L

Naistenkympille lähtijöitä?

Hei, millos se onkaan?
  9. L

verenluovutuksesta

Hieno homma, kaikki jotka pystyvät niin luovutetaan ihmeessä!! :flower:
  10. L

Aika hurja tuo Google Earth....!

Mun mies on katsellut sitä aika paljon. Ja tietty oma koti katsottu :)
  11. L

no kerta mie olen niin suosittu taas

Eipä niihin aina tunnu muidenkaan aloituksiin tulevan :hug: . Hyvää yötä :) . P.S. Vessanpönttöön kodin putkimiestä, auttaisikohan?
  12. L

RINTAKUOPPA/KUOPPARINTA LEIKKAUS ?!?

Hei, vastaan vaan lyhyesti tänne kun mulla ei mitään kauhean kummoista tietoa ole. Serkullani, joka on tyttö, leikattiin kuopparinta joskus 15 vuotta sitten, nyt on jo aikuinen nainen. Enpä muista muuta, mutta kaikki sujui hyvin :) - Tsemppiä :hug:
  13. L

Tuliainen illanviettoon?

Viinipullo käy oikein hyvin (jos vaan isäntäväki juo sitä). :) Niin ja vois kai viedä vaikka pientä naposteltavaa jos on nyyttärimeininkiä. Vaikka jälkkäriks karkkia, jätskiä.. Ainahan voi myös viime hetkellä kysyä isänniltä, mitä vois tuoda, mitä puuttuu tms. :) Hauskaa vappua!!
  14. L

Mihin krääsään olette hukuttaneet jo lapsenne vapun kunniaks

Me puhalleltiin jo toissapäivänä ikkunoihin palloja ja eilen pojat koristelivat omat huoneensa serpentiinillä kukin makunsa mukaan :) . Tänään kouluun lähti kaksi hiusvärillä koristettua poikaa koulun vappuhulinoihin, poikien tapa naamioitua... ekaa kertaa nyt annettiin värjätä päänsä (tai siis...
  15. L

periodic fever

Ystäväni tytöllä oli tuo kerran kuussa kuumeilu myös. Loppui heti kun nielurisat leikattiin. Meidän pojalla leikattiin muista syistä nielurisat puolitoista viikkoa sitten, joten voin kertoa leikkauksesta toipumisesta. Eli viikon ajan oli aikas kipeä kurkku ja nieleminen hankalaa - niin kauan...
  16. L

Outo patti nivustaipeessa?

Voimia :hug: . Itse varmaan menisin yksityiselle, kun tuntuu että nuo julkisen jonot ovat niin pitkiä, ainakin meillä päin.
  17. L

Outo patti nivustaipeessa?

Meillä oli nelivuotiaalla nivustyrä. Se oli sellainen aika iso, kananmunakokoinen, mutta näkyvä osa ei tietty niin iso. Se ei ollut hirmu kova vaan sellainen liikkuva, muljahteleva. Voisko olla se? Se sitten leikattiin pois. :hug:
  18. L

Risaleikkaus

Joo meilläkin on nyt sitten putkituksen yhteydessä nielurisaleikkaus edessä. Joten kiva kuulla mitä on odotettavissa. Kitarisaleikkaus ei tehnyt kiepeäksi kuin yhdeksi illaksi mutta nielurisoista tulee viikon kotihoito ja senkin jälkeen vielä viikko ilman liikuntaa. Näin meille kerrottiin.
  19. L

Risaleikkaus

No meidän pojalta leikattiin muutama vuosi sitten kitarisat putkituksen yhteydessä, ja kaikki sujui hyvin. Ja samaan tapaan kuin toisellakin vastaajalla. :)
  20. L

häntäluusta ollut ongelmia synnytyksessä?

Mulla ekassa synnytyksessä murtui häntäluu. Muissa synnytyksissä ei vaivannut, ekan ja tokan välissä 2,2 vuotta. Tsemppiä!!

Yhteistyössä