Hakutulokset

1. shera

Häät tulossa :)

En kyllä vielä ole kutsutekstiä suunnitellut sen tarkemmin.. Eilen sain 30 kutsua askarreltua, vielä parikymmentä ainakin pitäisi saada aikaiseksi kunhan vaan sopivaa kartonkia saadaan tilattua. Olen "onneksi" edes joissain asioissa minimalistinen, pidän yksinkertaisista kutsukorteista, enkä...
  2. shera

tänään kävinkin sitten ostamassa uutta paperia ja muitakin tarvikkeita kutsukortteihin.. jospa taas yritetään puuhastella uusia kutsuja.. :whistle:
  3. shera

\ Meilläkin ideana on, että vasta kutsujen saapuessa sukulaiset ym saisivat tietää häistä. Taidan olla...tai siis olenkin ihan yllÄtyshullu. On kiva antaa muille puhuttavaa :p Seuraavana vuorossa olisikin sitten ruokalistan suunnittelu, ja kutsuvieraslistan tarkistaminen. Kutsun suunnittelu...
  4. shera

Tällä hetkellä kutsulistalla on myös n. 120 henkeä.. En tohdi vielä käyttää nimimerkkiänikään, kun tämä kaikki saatiin varmistettua vasta tänäaamuna.. Mutta eihän siihen Hetkeen ole KUIN.. n 7~8 kuukautta ;) Tämä kaikki järjestely on ihan uutta, kun en aikaisemmin ole ollut häiden...
  5. shera

Juuri sain kirkon ja muut systeemit varattua ensi vuoden alkukesäksi.. Ja huh, miten nyt jo alkaa jännittää?? =) :heart:
  6. shera

Äitejä, jotka syntyneet 1978?

Vuosimallia -78 :D avomies vuoden vanhempaa mallia, 9-vuotta yhdessä oltu, laset 7v. ja 4v. töissä käydään kumpikin ja rivari kolmiossa asustellaan ja omasta kodista haaveillaan...
  7. shera

GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

Poika jonka nimi oli Nemo :headwall:
  8. shera

Kannattaako enää kertoa?

\ Kiitos mielipiteistä ja rohkaisusta. :flower: Pakko vielä selventää sen verran, että kerroin kuukautisten poisjäännistä.Yhdessä niitä sitten odotettiin.Mutta en kertonut keskenmenosta, vaan kerroin että kuukautiset alkoivat.Tiedän siis 100% saaneeni keskenmenon.Täytyykö minun kertoa...
  9. shera

Kannattaako enää kertoa?

Tarina on lyhyesti tämä.Seurustelun alkuaikoina kävi niin, että jäi kk:t tulematta.Sitä sitten jännitettiin miehen kanssa, minä paniikissa, mies iloisen hämillään.Sanoi silloin, että haluaisi sen lapsen.Mä en silloin osannut ajatella mitään, toivoa vaan, että kuukautiset alkaisivat.Testiä en...

Yhteistyössä