Äitejä, jotka syntyneet 1978?

Huhtihippusen äiti
Täällä yksi vm -78 äitee.
Tyttö syntyi 19.4.2005. Perheeseen kuuluu myös avomies ja kaksi kollia.

Ollaan juuri muuttamassa isompaan asuntoon, ja muutaman vuoden päästä pitäis alkaa oman talon nousta. Haaveissa oli että olisi jo tästä mistä nyt muutetaan päästy omaan taloon mutta sattuneesta syystä lykättiin projektia.

Hoitovapaalla oon ainakin tammikuuhun, katsotaan miten rahatilanne sallii jatkanko vai palaanko töihin vähäksi aikaa..

Vuosimallia -78 edelleen löytyy..

Kesäkuussa olemme olleet 7v. naimisissa, kahdeksan tunnettu.Kolme lasta -00,-01 ja -03 on yhdessä aikaan saatu, neljännen pitäisi nähdä tämä maailma 8/06.Oma koti rakennettiin -04-05 ja nyt on vuosi asuttu tätä taloa maaseudun rauhassa pohjois-Suomessa.Mies käy töissä, itse olen nyt äippälomalla hyvillä mielin.

kaunista kesää kaikille samanikäisille äideille! B)

Kesäkisu
Täällä myös äippä vm -78! :wave:

Avoliitossa vuodesta 04, tyttö syntyi 12/05 ja naimisiin mennään syyskussa :heart:

Niin, ja oma talo ostettiin syksyllä. Olen korkeakoulu-opiskelija ja mies vakkarityössä mut nyt opiskelee myöskin. Äitiyslomalla olen mutta syksyllä töihin :)

Täälläkin yksi -78 äiti. Asustellaan miehen ja kahden lapsen kanssa Helsingissä. Tyttö 2002 ja poika 2005. Naimisissa 5 vuotta.
Vuoden päästä pitäis tietää mitä haluaa kun hoitovapaalta palailen. Samoihin töihin en halua missä olin ennen lapsia. KOlmannesta tenavasta haaveilaan...

Täällä 1978 vuosimallia oleva äityli Helsingistä. Naimisissa oltu miehen kanssa yli 7 vuotta ja esikoinen aloittaa koulutien syksyllä. Neiti on syntynyt marraskuussa 1999. Poika tarhassa ja syntynyt syyskuussa 2001. Menoa riittää! Asustellaan pienessä rivarissa rauhallisella alueella ja syksyllä aloitan osittaisen hoitovapaan valtion virasta. Lämmintä kesää!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2006 klo 19:18 miia78 kirjoitti:
Elikkäs äideille, jotka syntyneet 1978..

Montako lasta ja minkä ikäisiä? Jos haluat, niin voit kertoa muutenkin elämäntilannettasi.
Kiinnostaa vaan, mitä muut samanikäset touhuilevat..

Meillä siis kaksi lasta, poika 4v ja tyttö pian 6,5kk:tta.
Mies on 29v ja koirakin löytyy.
Muutettiin juuri pääsiäisenä, vuoden rakennusajan jälkeen, omaan kotiin..
Äitiysloma loppuu heinäkuun lopussa, kun mies pitää elokuun pidennettyä isyyslomaa. Hoitovapaalle jään luultavasti ainakin vuoden loppuun asti, kun tyttö täyttää marraskuussa vuoden.
Työpaikka on, mutta saa nähdä mitä tässä keksitään..
En tiiä, oonko jo vastannu.. Meilä kaks lasta 6-v ja 3-v, sekä koira 9-v
Naimissiin mentiin vuosi sitte miehen 31-v:n kans.
Mää oon kotona ja mies pääs töihin. Asutaan omakotitalosa, joten tekemistä riittää..

joyful
Yksi lapsi, tyttö kohta 8 kk.
Kahdestaan tytön kanssa elelen. Äitiysloma loppuu kohta mutta aion olla kotona vielä siihen asti, että tyttö täyttää 1 v 5 kk ja palata sitten vakkariduuniini.

:wave:

pampam
Tämä myös liittyy joukkoon..

Meillä 3 v. poika ja toista haluttais mahd.pian eli yritystä käynnissä. Avoliitossa ja paritalossa asutaan. Töissä käydään ,lapsonen päiväkodissa...

:wave: elikkäs minulla on yksi lapsi (-00) ja toinen on masuasukkina vielä...viikkoja nyt 4+5 eli laskettu vasta 02/2007

mies löytyy ja miehelle tämä on ensimmäinen lapsi...olen siis ollut aikaisemmin naimisissa ja eronnut ja nyt elelen avoliitossa =)

Yhteistyössä