Häät tulossa :)

Onnea. :flower: =) :heart:

Onko teillä isotkin häät tulossa? Meillä suuri päivä on 30.12 kuluvaa vuotta, eikä enää jaksaisi odottaa. :D Vieraita on kutsuttu n. 120, joista toivottavasti n. 100 pääsee tulemaan... :whistle:

Nyt sitten pääset suunnittelemaan kaikkea kivaa, kun mä vielä odotan että aika kuluis hiukan että pääsisin jatkamaan toteuttamista. :D Joku innokas on täällä tehnyt hommat niin pitkälle kun tässä vaiheessa vaan voi... :whistle: :D

Tällä hetkellä kutsulistalla on myös n. 120 henkeä..
En tohdi vielä käyttää nimimerkkiänikään, kun tämä kaikki saatiin varmistettua vasta tänäaamuna..
Mutta eihän siihen Hetkeen ole KUIN.. n 7~8 kuukautta ;)
Tämä kaikki järjestely on ihan uutta, kun en aikaisemmin ole ollut häiden järjestämisessä mukana. Tuntuu hiukan hölmöltä sinkoilla sinne tänne kova vauhti päällä, ja yrittää saada muut ymmärtämään miksi on niin touhukas, heh.. :ashamed:
Mutta kertoile minullekin ihmeessä miten puuhasi sujuvat Shamandalie!
Oletko kutsut ajatellut tehdä itse vai painattaa?
....minä tein jo koekappaleitakin... huh.. :p

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2006 klo 18:18 salaisuus kirjoitti:
Tällä hetkellä kutsulistalla on myös n. 120 henkeä..
En tohdi vielä käyttää nimimerkkiänikään, kun tämä kaikki saatiin varmistettua vasta tänäaamuna..
Mutta eihän siihen Hetkeen ole KUIN.. n 7~8 kuukautta ;)
Tämä kaikki järjestely on ihan uutta, kun en aikaisemmin ole ollut häiden järjestämisessä mukana. Tuntuu hiukan hölmöltä sinkoilla sinne tänne kova vauhti päällä, ja yrittää saada muut ymmärtämään miksi on niin touhukas, heh.. :ashamed:
Mutta kertoile minullekin ihmeessä miten puuhasi sujuvat Shamandalie!
Oletko kutsut ajatellut tehdä itse vai painattaa?
....minä tein jo koekappaleitakin... huh.. :p
Hyvällä mallilla on. ;) Kutsut tehtiin itse, ja postitettiinkin jo. Siksi nyt jo, kun ei monelle kerrottu etukäteen, niin nyt on vielä aikaa järjestää kauempaakin että halutessaan pääsee paikalle. Puku on viimeistä sovitusta vaille valmis ja hääkarkit on jo valmiina. ;) Lähiaikoina postitetaan esteettömyystutkintalappu ja odotellaan polttareita. ;)

Jos sitten kun "uskallat" nimimerkkisi paljastaa haluat kirjoitella yynä, niin laita viestiä. Hääjutuista on ihana juoruta ja juttu tuskin loppuu koskaan kesken. ;)

Meidän häät on seuraavana kesänä, kirkkoon en mene, maistraatti on parempi vaihtoehto, muutamat kaverit vaan meille juhlii, ei vanhoja sukulaisia sinne onnittelemaan. On helppoa kun ei tarvi murehtia häistä, itse väsään jonkun kakun ja jotain suolasta, paljon alkoholia. Hääpuvun haluan, mutta teen sen itse tulevan anopin avustuksella.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.09.2006 klo 19:52 Shamandalie kirjoitti:
Hyvällä mallilla on. ;) Kutsut tehtiin itse, ja postitettiinkin jo. Siksi nyt jo, kun ei monelle kerrottu etukäteen, niin nyt on vielä aikaa järjestää kauempaakin että halutessaan pääsee paikalle. Puku on viimeistä sovitusta vaille valmis ja hääkarkit on jo valmiina. ;) Lähiaikoina postitetaan esteettömyystutkintalappu ja odotellaan polttareita. ;)

Jos sitten kun "uskallat" nimimerkkisi paljastaa haluat kirjoitella yynä, niin laita viestiä. Hääjutuista on ihana juoruta ja juttu tuskin loppuu koskaan kesken. ;)
Meilläkin ideana on, että vasta kutsujen saapuessa sukulaiset ym saisivat tietää häistä. Taidan olla...tai siis olenkin ihan yllÄtyshullu. On kiva antaa muille puhuttavaa :p
Seuraavana vuorossa olisikin sitten ruokalistan suunnittelu, ja kutsuvieraslistan tarkistaminen.
Kutsun suunnittelu oli valmis, mutta koin jo ensimmäiset kauhun hetket, kun juuri sitä paperia, joista kutsut ajattelin tehdä, ei enää saatukaan kauppaan... hieman nyppäisi \|O
mutta onneksi ei vielä ole "viimeiset hetket" B)

Kosinta tuli yllättäen 2 kk tuttavuuden jälkeen ja nyt miehellä olisi kiire naimisiin,vaikka heti kävelyttäisi kirkkoon! minulla lapsia monta,mies sinkku.Haluaa lapsia,nimi jo valmiina pojalle.Haluaisin katsoa ainakin vuoden ensin,olen niin usein pettynyt.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 16:34 salaisuus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.09.2006 klo 19:52 Shamandalie kirjoitti:

Meilläkin ideana on, että vasta kutsujen saapuessa sukulaiset ym saisivat tietää häistä. Taidan olla...tai siis olenkin ihan yllÄtyshullu. On kiva antaa muille puhuttavaa :p
Seuraavana vuorossa olisikin sitten ruokalistan suunnittelu, ja kutsuvieraslistan tarkistaminen.
Kutsun suunnittelu oli valmis, mutta koin jo ensimmäiset kauhun hetket, kun juuri sitä paperia, joista kutsut ajattelin tehdä, ei enää saatukaan kauppaan... hieman nyppäisi \|O
mutta onneksi ei vielä ole "viimeiset hetket" B)
Onneksi, mut harmittaa se silti. :D Mäkään en saanut sellaisia kutsuja kun alunperin halusin, mutta kivat niistä kuitenkin tuli. Sama kävi sitten niiden hää"karkkien" kanssa, oli pakko vähän antaa isännälle periksi. :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.09.2006 klo 16:15 salaisuus kirjoitti:
tänään kävinkin sitten ostamassa uutta paperia ja muitakin tarvikkeita kutsukortteihin..
jospa taas yritetään puuhastella uusia kutsuja.. :whistle:
:D Sitä vaan ei pysty lopettamaan ennen kuin ne on valmiit... :whistle: Oletteko jo teksiä kutsuun miettineet? Me kun ei kumpikaan olla runoilijoita, niin napattiin muistaakseni amoriinin sivuilta kiva, kumpaakin miellyttävä valmisversio. :D

En kyllä vielä ole kutsutekstiä suunnitellut sen tarkemmin.. Eilen sain 30 kutsua askarreltua, vielä parikymmentä ainakin pitäisi saada aikaiseksi kunhan vaan sopivaa kartonkia saadaan tilattua.
Olen "onneksi" edes joissain asioissa minimalistinen, pidän yksinkertaisista kutsukorteista, enkä kovin rankalla kädellä koristelluista. Helpottaa siis sikäli paljon mun työtä :p
Hmm... ehkäpä ensin yritän keksiä omaa kutsutekstiä, ja siirryn sitten johonkin perinteiseen, jos ei runosuoni toimi toivotusti =)
Mukava tietenkin olisi jos jotain muuta kutsuun saisi kirjoitettua, kuin sen tavallisen "meillä on ilo kutsua teidät todistamaan....."

Mutta... yritänpä runoilla jotain.. ;)

Yhteistyössä