Hakutulokset

1. M

Blogin mainostus ja uusien etsiminen!

Nelihenkinen Nelihenkisen perheen blogi, arjesta, inttileskeydestä, muuttorumbasta, vaatteista... Mitä nyt vaan tapahtuukin. Tervetuloa seuraamaan ;)
  2. M

Käykää katsomassa ja antakaa palautetta! =)

Portfolio | Opinnäytetyö Käykää katsomassa mun opinnäytetyö. Tein valokuvanäyttelyn aiheesta Millainen on hyvä vanhempi? Palautetta voi antaa facebookin sivustolle. Linkki löytyy sivustolta.
  3. M

Nuorten äitien blogeja

Minä ja mun Pää
  4. M

Miksi en pääse ajamaan inssiä??

Kauhistus sentään, miettisin itse että nyt rv17 ja olen menossa jatkamaan autokoulua... Pelkään hirmuisesti että en pääse teoriasta läpi, ajaminen nyt sujuukin hyvin omastamielestä. Ei se siihen pitäis vaikuttaa, että sä puhut ääneen... mäkin puhun ääneen ja opettajani keuhui minua siitä, että...
  5. M

vauva vuodelle 2013?

Itse täällä viikoja jo kertynyt 17... mukava kuulla uusista plussista :) olen kanssa 18 vuotias :)
  6. M

En halunnut näitä.

tosiaan heti kun sain tietää olevani raskaana, olen rasvannut todella hyvin kehoni joka pv... jjotta en saisi raskaus arpia pahemmi .... mutta nyt kun olen rv 16 ihoni tuntuu repeävän jokapaikasta... mahabi kasvaa ja navan viereen tullut arpia... mitä teen? miten saan jätettyäne nuo arvet tähän...
  7. M

Etsin kirjekaveria :)

Olisiko joku kiinnostunut kunnonkirjeen vaihdosta kanssani. Olisin todella iloinen, jos saisin kirjekaverin, minua harmittaa että en ole lapsena olon jälkeen ollut kenenkään kanssa kirjeen vaihdossa. Ilmoittakaa jos joku olis kiinnostunut :)
  8. M

Nuorten äitien blogeja

Minä ja mun Pää ... Tuossa on mun blogi! On aika alussa, mutta kovalla innolla kerron asioitani sinne ja ilmottelen jaksamisestani. Jos yhtään mielen kiintoa löytyy lukemaa ihmeessä, olisin hyvin iloinen siitä, kommentoikaa sinne mitä haluatte kysely bostaukseeni ja muutakin tietty saa...
  9. M

Etsin kirjekaveria :)

Olen myös kiinnotunut, olen 18vuotias turkulainen. Ensimmäistä odotellaan :) Olisi yyber kivaa kirjoitella kunnon vanhaa postia :)
  10. M

yritämme lasta, apuja:)

Itse en usko, että mikään jalkojen pito ylhäällä seksin jälkeen auttaa / muu hössötys. En tiedä mikä siinä on, mutta en ole niitä itse edes kokeillut. Harrastamme mieheni kanssa kyllä paljon seksiä ainakun näimme vklp, mieheni työt esti näkemästä arkipäivisin, mutta heti heinäkuussa, kun hän oli...
  11. M

Sydänäänet ?

Kiitos kiitos hirmuisesti =))) <3 Kaikille muillekkin odottajille onnea ja stemppiä :)
  12. M

Sydänäänet ?

Tänne vielä haluan ilmottaa, että ihanaa, vauvani sydänäänet ovat kunnossa. Ultrassa syke oli 156 :) <3
  13. M

Apua kiitos!!

Noh tosta vanhemmille kertomisesta, minulle se ei nyt ollut niin vaikeaa koska äitini on niin läheinen ja muu perhe, että kaikki kerrotaan. Mutta mielestäni jos ei tiedä tarkalleen mitä sieltä tulee vastaan, niin odottaa sinne plus 12 viikoille... niin ei ole sitten niitä niin suuuria...
  14. M

Huhtikuun mammat 2013

Heips... Turkulainen nuori nainen kirjoittaa.... Kirjoittelen tänne vaikka en olekkaan ikähaarukkaan 20-30v kohdistuva. Olen tällähetkellä 18 vuotias Turkulainen, joka odottaa esikoistaan. Laskettu aika on 21.4 2013. Neuvolassa laskettiin se että olis ekaks ollu 7.4, mutta ultrassa sitten...
  15. M

Apua kiitos!!

hmm... Rupesin itse miettimään sen jälkeen, kun tänne kirjoittelin että HUPS olenkos nyt töppässy ja kirjotellut tänne taas mitä sattuu, koska nyt en itse ollutkaan varma tuliko se neuvolakäynnistä se lasku, vai mistä lääkärin käynneistä se tuli... kaikki laskut samalla nimelle... mistä sitä...
  16. M

iloa vai surua?

Ainiin ja hirmuiset onnittelut tulevalle äidille :)
  17. M

iloa vai surua?

Itse en suosittele aborttia, ihan oman pääni mukaan en suosittele aborttia. Se on sinun päätös lopuksi. Kukaan sinua ei voi pakottaa aborttiin, kukaan ei sitä sinulta voi vaatia. Olet ainoa ihminen joka on lapsen äiti ja olet myös ainoa ihminen, joka päättää loppujenlopuksi viimeisen sanan. Jos...
  18. M

kysymys

Eihän tuo sitteripakollinen ole, mutta vasta itsekkin ensimmäistä odotan, mutta siskollani on neljälasta niin kyllä se on helpottanut ainakin silloin kun olen ollut hoitamassa heitä. Itse kyllä hankin sitterin, kun sen aika on... Siskokäyttää itse lapsiesa kanssa ja on käyttänyt...
  19. M

Apua kiitos!!

Ei se siellä mitään maksa, kun meet sinne eli voit sinne mennä ihna peraukisena :DD Mutta kyllä sieltä mulle tuli ainakin sellanen 13 euron sosiaali ja terveyskustannukset lasku, jossa sitten kela oli jo ottanut vähennyksensä.
  20. M

Apua kiitos!!

Sen jälkeen, jos raskaustestin tulos on positiivinen soitat rohkeasti omaan neuvolaan ja varaat ajan ensimmäiselle neuvolakäynnille, josta saat infopaketin tulevasta vauvasta ja vanhemmaksi tulemisesta ja siitä mitä saat syödä ja mitä et... Siellä sitten varataan aika siihen ensimmäiseen ultraan...

Yhteistyössä