Hakutulokset

1. H

Minkä ikäiset teillä lukee Enid Blytonin Salaisuus kirjoja??

Mietin 11v kummipojalle joululahjaa, onko nuo sen ikäisen kirjoja vai ...? Millaisia kirjoja sen ikäiselle ostaisi?
  2. H

Mun rakas lapseni on kadonnut!

Tässä talossa on taasen äiti vaihtunu. Varmaan se mun ymmärtävä, kärsivällinen ja hellä puoleni on kaapattu johonkin toiseen ulottuvuuteen ja tilalle on jätetty aina väsynyt, kiukkuinen, helposti hermostuva ja alati ärtyisä akka. Kertokaa mistä se mukava äiti löytyy, kun löydätte kivat...
  3. H

Eikö ensihoitajat elvytä jos esim ei tunnu enään sykettä tai ei hengitä? Mikä se raja on et ei lähdetä pelastaan?

Vielä lisäys, että meillä ensiapuopettaja sanoi nimenomaan, ettei tarvitse pelätä tekevänsä elvyttäessä jotain väärin - silloin ihminen on jokatapauksessa kuollut eikä sillä, jos tekee jotain väärin ole mitään merkitystä. Jos ei tee mitään, ihmisellä ei ole mitään mahdollisuuksia. Vain sillä...
  4. H

Eikö ensihoitajat elvytä jos esim ei tunnu enään sykettä tai ei hengitä? Mikä se raja on et ei lähdetä pelastaan?

Anteeksi nyt, mutta ketä sitten elvytettäisiin jos ei elotonta??? Kyllähän se ihminen, jota lähdetään elvyttämään, poikkeuksetta on varsin eloton..
  5. H

Mitäs tekisitte, jos ekaluokkalainen huutais sulle että

Minkä ikäisiä lapsia on teillä, jotka miettisitte et mikä on mennyt vikaan? Meillä on temperamentikas 9v kolmasluokkalainen, joka kyllä välillä laukoo päin naamaa aika kurjia juttuja, enkä koe että me ei oltais kaikkemme tehty / hyvin kasvatettu. Kyllähän lapset vaan niitä juttuja kuulee ja...
  6. H

Onko kukaan käynyt katsomassa Wall-e elokuvaa?

Kiitos, me sit mennään tänään =) Miehen oli tarkoitus mennä esikoisen kanssa katsomaan Kummeli-leffaa, mut oltiin katsottu aika väärin ja se alkaakin vasta seitsemältä (ja meiltä 60 km leffateatteriin) joten mennään iltapäivällä koko porukka sitten Wall-ea katsomaan. Ymmärrettävästi...
  7. H

Onko kukaan käynyt katsomassa Wall-e elokuvaa?

Minkä ikäisten lasten kanssa ja mitä tykkäsitte??
  8. H

Miten kummin pitäisi pukeutua ristiäisiin?

No hyvä, pystyin miellyttämään sua =) muiden mielestä tais alkuperäinenkin olla ihan ok. Toppi on juhlava, siinä on punainen kirjailu.
  9. H

No niin, äiti auttaa aina =) ! Nyt olis sellainen versio, että laittaisin sen mustan hameen, mustan topin ja valkoisen reikäneulepuseron, missä 3/4 hihat. Miltä kuulostaisi, onko parempi kuin alkuperäinen ajatus? (toppi siis tulossa äidiltä lainaan) Tosin tämä vaatekysely johti siihen...
  10. H

Kiitos kaikille avusta, eiköhän tässä jotain keksi tai sit laitan alkuperäisen ehdotelman. =)
  11. H

Täällä jo pengon uudestaan vaatekaappini sisältöä, kovin paljon vaihtoehtoja ei vaan ole. Kun mun silmään tunikaa / pidempää kietaisupaitaa ei voi laittaa hameen kanssa vaan se vaatii housut. Ja ainoat tummat housut ei mahdu jalkaan :headwall: Joo, rauhoitun nyt ja jätän asian hautumaan.
  12. H

No voi ei! Tuo samettifarkkuhame on polven yläpuolelle, mut ihan polveen saakka kyllä :kieh: Musta hame olis polven alapuolelle... mistä mä siihen paidan taion!??
  13. H

Meiltä on 60 km lähimmille vaatekaupoille, ja ristiäisiä ennen ei ole sellaista rakoa et ehtisin. Nytkin koko viikonloppu ohjelmoitu eikä arki-iltaisin ehdi. Nettikaupasta jos mulle ehdotat niin tilaan ;)
  14. H

Olen toisaalta samaa mieltä tuosta hameesta, mut mut.. en ehtis millään ostoksille ennen ristiäisiä. Mulla on kyllä musta juhlahame, mut mikään paita ei asetu sen kanssa. Paitsi musta paita, minkä ostin hautajaisiin, ja mustissa en aio ristiäisiin mennä.
  15. H

voiko perhepäivähoitaja

Perhepäivähoitajan koulutus ei anna pätevyyttä päiväkodissa työskentelyyn.
  16. H

Eikö tuo hame ja kauluspaita ole kuitenkin siistimpi kuin farkut ja tunika? Hame on tummansiniharmaa Hm:n tän syksyn kuvastosta ja kauluspaita on 3/4 hihalla sini-valko-punaraitainen, sellainen naisten malli kauluspaita (rinnan alta muotoonommeltu). Sit tunikoita olis ehkä juhlavampia, mut...
  17. H

Gallup:Lapsesi ryhmän nimi pk:sa?

Meidän on Leijonissa.
  18. H

Lohduttavaa, kun tuntuu ettei mulla oikein mitään muutakaan ole.
  19. H

Onko tarpeeksi siisti pukeutuminen, jos laitan samettifarkkuhameen ja kauluspaidan????

Yhteistyössä