Miten kummin pitäisi pukeutua ristiäisiin?

Täällä jo pengon uudestaan vaatekaappini sisältöä, kovin paljon vaihtoehtoja ei vaan ole. Kun mun silmään tunikaa / pidempää kietaisupaitaa ei voi laittaa hameen kanssa vaan se vaatii housut. Ja ainoat tummat housut ei mahdu jalkaan :headwall:

Joo, rauhoitun nyt ja jätän asian hautumaan.

No niin, äiti auttaa aina =) !

Nyt olis sellainen versio, että laittaisin sen mustan hameen, mustan topin ja valkoisen reikäneulepuseron, missä 3/4 hihat. Miltä kuulostaisi, onko parempi kuin alkuperäinen ajatus? (toppi siis tulossa äidiltä lainaan)

Tosin tämä vaatekysely johti siihen, että äiti kyseli hiukan kauhuissaan et miksei mulle omat tummat housut mahdu jalkaan. Sanoin että olen pari kolme kiloa lihonut. Ihan muuten vaan vai jostain syystä, kyseli äiti. Piti sit lohdutella ettei pelkoa, ei ole vauvaa tulossa =)

Alkuperäinen kirjoittaja EJK:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmilotta:
No niin, äiti auttaa aina =) !

laittaisin sen mustan hameen, mustan topin ja valkoisen reikäneulepuseron, missä 3/4 hihat. Miltä kuulostaisi, onko parempi kuin alkuperäinen ajatus?
Paremmalta kuulostaa.
No hyvä, pystyin miellyttämään sua =) muiden mielestä tais alkuperäinenkin olla ihan ok. Toppi on juhlava, siinä on punainen kirjailu.

Yhteistyössä