Hakutulokset

1. S

Synkkä aihe, pelkäätkö kuolemaa?

Mitä teette kaikille noille peloille? Miten käsittelette niitä? Eikö se estä elämästä täysillä?
  2. S

Sori, kun jauhan tätä, mutta mistä te tiedätte, ettei kuoleman jälkeen ole mitään? Kuitenkin kaikki uskonnot väittävät muuta. Raamatussa puhutaan taivaasta ja helvetistä. Eikö ole kauheaa, jos on olemassa helvetti ja sitten kun on liian myöhäistä näkee sen?
  3. S

Tuosta syystä vielä. Ok, jos tuo vastaus tyydyttää sua, mut mulle ei riittänyt, että me ollaan täällä koska me ollaan;). Pitääkö olemassaololle olla joku syy? Mä uskon ihan evoluutioteoriaan, kaikki vaan sattu menemään kohilleen. Enempi ajattelen niin, että koska me ollaan täällä me voidaan...
  4. S

Pitääkö olemassaololle olla joku syy? Mä uskon ihan evoluutioteoriaan, kaikki vaan sattu menemään kohilleen. Enempi ajattelen niin, että koska me ollaan täällä me voidaan ihmetellä syytä... :whistle: Oikeesti, miettikääpä evoluutioteoriaa...Miten kaikki sattu meneen kohilleen? Ajatelkaapa...
  5. S

ootteste miettineet, että miksi me ylipäänsä ollaan täällä?
  6. S

En pelkää kuolemaa. Suhteessani kuolemaan on kovasti auttanut uskoni Jumalaan. Mun mielestä on hyvä, että ihmist pohtisivat joskus tosiaan sitä, mitä sen jälkeen kun kuolee. Vai mitä mieltä te olette siitä?

Yhteistyössä