Hakutulokset

1. P

oonko ainut joka ottaa häppää näin MAANANTAINA?

kyl on hyvälle.. on on on. kippis ja kulaus!!!
  2. P

Kävi tänään jo tyttöä sääliksi

juu juu. Oisit antanut sairastaa rauhassa, ja tehnyt sitten kun on terve. 1 terve päivä välissä ennen kouluun menoa.
  3. P

Hyi hitto! Mies syö kanankoivista ne nahatkin!

no anna toisen syödä, varmaan kolunnunnu sun kuivia nahkoja tarpeeks et tarttee jotain makuuki välillä :D
  4. P

isot tissit vai hyvä perse?

buaahhahah. siis mulla on helvetin hyvät tissit, sellaset sopivat. ja HELVETIN HYVÄ PERSEKKIN.
  5. P

Moikka, emännät!

niin paljon ollu bisneksii ettei oo joutanu löpisemään. Kuis pyyhkii? minä se tirpasen täs maanantai känniä!
  6. P

MOikka! mitä tänne kuuluu?

Onko tänne tullu palstailemaan uusia höpelöitä?
  7. P

MOikka! mitä tänne kuuluu?

En oo kerenny nyt kunnolla palstailemaan.. pitää yrittääkin taas ryhdistäytyä.
  8. P

minkä näköiseksi kuvailisitte minut?

en ole mustana kauan palstaillut, mutta miltä uskoisitte minun näyttävän?
  9. P

Mitä muistat palstalaisesta?

saanko änkeä mukaan. Entäs minää?
  10. P

Ai jumalauta että mua ärsyttää

tai tämä on sitä kun ei osaa itsensä puolia pitää. Saamari. Hölmöä. Aivotonta. KYNNYSMATTO?
  11. P

Kerrankin mä oon ajoissa =)

:whistle: :whistle::whistle:, Rakas armas joulutonttuséni, Minua ei joulut tressaa. (huom, huom)Minun joulupöytä, joulutunnelma on avoin kaikille, ilman ostostressiä, häsellystä ja jonnin joutavaa läähätystä.
  12. P

onko jotain? kyllä minä tiedän mitä se tarkoittaa, tiedätkö sinä? lue uusiksi, ja koita tajuta se mun eka viesti uusiksi. p.s. jos pystyt sen tekemään.
  13. P

Minkä kokoisia karkkipusseja te ostatte noin 8vuotiaillenne?

minä ostan ihan heittämällä penskoille kuule millon vain jättipussit karkkia, siis ihan silloin milloin mä haluan! Mutta meillä on käynyt niin, että kun ovat saaneet sitä melliä yltäkylläisesti, eivät enään edes saamari noita syö, vaikka tarjolla on.
  14. P

aivan takuulla viimoseen penniin asti osarilla.
  15. P

Velaksi eläminen

itseasiassa allekirjoitan, tyhmä maksaa enempi, viisas pääsee halvemmalla.. Ei pie niin tyhmä olla että kuvittelee et ainut laatu löytyy vain ja ainoastaan tuliteränä kaluste../yms liikkeestä. p.s. Juuri viikko sitten ostin puolivuotta vanhan Boschin, täyspitkän jääkaapin 80 eurolla....( maksaa...
  16. P

postiennakolla? osamaksulla?
  17. P

Huomenna edessä eka työkkärikäynti ja nyt jo koko käynti hermostuttaa.

kerrot suoraan että odotat lasta, työkkäriin, haastatteluissa, kaikessa. ja jos nyt tulee töitä, tietysti otat vastaan, ja jos tulee ongelmia, vaikeuksia tehdä kyseistä työnkuvaa, voit kertoa työnantajalle, tai hakea sairauslomaa.
  18. P

ystävät hyvät, mitä mie teen ruoaksi?

niiih? nyt on vaikeeta
  19. P

Tätä MÄ olen odottanut!! hahahah, mun perseen alla viheltelee tänä talvena MOoottorikelkka

peeveli, mie vastaan heti kun tietäsin ittekkää, ei se mikkää uus oo todellakkaan, mutta kelkka kumminkin.. kuulemma tehoja pitäisi olla. Aivan ihanannaa
  20. P

Millä aineella humallutat itsesi?

No toi Tequila kuuluu kyllä aika varmaan kastiin, ja varsinkin kun sitä sitten vetäsee tosi monta perkannaa, niin voi olla varma et myös jalatkin lähtee alta... ... en mie sitä sillä et kokemusta olisi ollut:laugh: varsinkin sillee ku ekan kerran meni sitä tahtia ottamaan. (en muutes ikinä...

Yhteistyössä