Hakutulokset

1. P

Huhti-Hiput 2008

no niin, nyt on sitten täälläkin alkanut pahoinvoinnit. viimeyönä heräsin monta kertaa ja oli tosi ällö olo. nukahdin kuitenkin aina heti uudestaan. eilenkin olin makuulla melkeen koko päivän olojen takia. tätä sitten pahentuen seuraavat kuukaudet, miten mä pystyn käydä ratsastamassa, onneks...
  2. P

Huhti-Hiput 2008

moikka kaikki, näin se viikonloppu on sujahtanut taas. mutta uudella innolla ensi viikkoon, mies kun aloittaa uuden duunin, tarkoittaa että ukkoa näkyy kotona huomattavasti paljon enemmän kun aikasemmin, jee :D poikakin jäi eilen mummille ja vaarille yökylään ja saatiin miehen kanssa...
  3. P

Huhti-Hiput 2008

tulen lykemaan loput teidän jutut myöhemmin, nyt kerkesin vain siihen kohtaan missä kyseltiin ikää ja muita.... eli minä olen 25v, mieheni 28. toista lastamme odotetaan, esikoinen 2,5 v, syntyi 05 tammisaaressa. nyt olisi tarkoitus päästä synnyttämään hyvinkäälle.
  4. P

Huhti-Hiput 2008

närästyksestä , mulla on närästykseen auttanut maito lasillinen tai kaksi. jäätelö on myös kokeilun arvoinen. rennien minttu on myös ollut kovassa käytössä täälläkin :D
  5. P

Huhti-Hiput 2008

Ihana aurinkoinen raikas syyspäivä ulkona, tulee ihan mielettömät fiilikset :D nyt lähden ulos pitkälle kävelylle nauttimaan syksystä. pitkästä aikaa on oikeesti tosi hyvä fiilis kaikesta. saatiin miehen kanssa eilen sovittua riita ja aamu meni ihanasti pojan kanssa. nyt on luottavainen...
  6. P

Huhti-Hiput 2008

oon nyt huomannu, että saunomisen jälkeen tullee ällö fiilis. ollaan kova perhe saunomaan, mutta parasta varmaan ottaa pikkusen iisimmin sen kanssa kun siitä tulee tämmönen äklötys.. onko muilla samoja tuntemuksia ton saunomisen suhteen? siis muuten mua ei oo tänää ällöttääny, paitsu nyt...
  7. P

Huhti-Hiput 2008

ai sulla lukikin tossa sun viestissä sun ultra päivä :)
  8. P

Huhti-Hiput 2008

Matildalle aivan ensiksi, olen todella todella pahoillani sitä kun aina odottaa asioitten menevän hyvin ja sitten käy jotain tällaista... toivon ettei tämä lannista teitä kokonaan, muistakaa että ette ole yksin asianne kanssa! voimia kovasti sinneppäin malttamaton kiva kuulla,että meillä on...
  9. P

Huhti-Hiput 2008

kiitos kaikille ootte ihania :heart:
  10. P

Huhti-Hiput 2008

tai samankaltaisia palkoja meillä monilla tuntuu olevan. on tämä alkuraskaus kyllä raskasta aikaa kun koko ajan kyseenalaistaa oman raskautensa kulun... itsellänikin on masusta turvotus laskenut aika hyvin ananaksella ja chilillä, muutaman edellispäivän pienet ällötykset on tipotiessään ja...
  11. P

Huhti-Hiput 2008

mittasin lämmön, ihan normi lämpötila. palelen siis ihan muuten vaan...
  12. P

Huhti-Hiput 2008

aina-ilona, kohtalo toveri :wave: , joo itsekkin soisin synnytyksen tapahtuvan sairaalassa. en milään jaksa uskoa että meikäläisellä se lapsi voisi sujahtaa ihan noin vain tulemaan :) mä luulen,että mulla on nyt alkanu pahoinvoinnit =) , tässä vaiheessa jaksaa vielä hymyillä, sitten kun...
  13. P

Huhti-Hiput 2008

kylläpäs on joillain nopeeta toimintaa toi synnyttely. itse väänsin yli vuorokauden ensimmäistä :/ katotaas kuinka tän kanssa käyn, itse olisin aivan valmis lyhentämään synnytys aikaa tosta edellisestä ;) sen näkee sitten. kaveri, joka synnytti toisen lapsensa, sanoi että "ihan sama juttu...
  14. P

Huhti-Hiput 2008

mä luin jostain, että tiputteleva ja ruskea vuoto on normaalia alkuraskaudesta, että sitten vasta jos vuoto yltyy ja on kirkkaanpunaista, niin on syytä olla todella huolissaan. ymmärrän kyllä hyvin, että tuo tiputtelu aiheuttaa murhetta, mutta toivotaan että kaikki kuitenkin on hyvin ja vuodot...
  15. P

Huhti-Hiput 2008

tossa alkusivusta oli juttua pahoinvoinnista. olen siis ollut 3 kertaa raskaana tätä ennen ja jokaisessa on ollut aivan tajuttomat pahoinvoinnit. oksennellut en ole, mutta muuten se etova fiilis... itse en jaksa uskoa että pahoinvoinneista voisi päätellä mikä sieltä on tulossa, mutta...
  16. P

Huhti-Hiput 2008

siellä meikäläinen pitää jonon häntää mukana =)
  17. P

Huhti-Hiput 2008

oltiin tossa pojan kanssa kiertelemässä kavereilla, siis mun aikuisilla ystävillä. ja kyllä tuntu vaikeelta huijata niitä, että ei en voi lähteä ryyppäämään tänä enkä ensi viikonloppuna, koska mulla on öö, tota noin, täytyy olla lapsenvahtina.. ja kiva, ku masu ihan oikeesti pömpöttää, eikä...
  18. P

Huhti-Hiput 2008

... kiitos vielä kalenterille tervetulo toivotuksista :heart: nyt lopetan tän pommittamisen =)
  19. P

Huhti-Hiput 2008

...vasta reilun viikon päästä, ei jaksa odotella. pääsin kyllä aikaistettuun ultraan edellisen keskenmenon takia, että muuten saisin vielä odottaa monta viikkoa. ihanaa kuulla teidän muiden ultrista ja siitä että kuitenkin niin monella siellä todetaan asioitten olevan niinkuin pitääkin...
  20. P

Huhti-Hiput 2008

Mulla kanssa masua turvottaa ja kipristelee ja alavatsassa tuntuu paineen tuntu. mulla myös, niinku monella teistä, housut puristaa. vauvamasua mulla ei vielä näy, mutta se turvotus... Muita raskaus oireita meikäläisellä: väsymys, nukun melkein päivittäin 4 tunnin päikkäreitä , joskus...

Yhteistyössä