Hakutulokset

1. V

YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

Voi kun tuli paha mieli Oodikkaan puolesta...:'( Minäkin olin jo varma että tällä kertaa kaikki menee hyvin! Nyt toivotaan että löytyy joku selvyys ja apuja asiaan :hug: Posti toi tänään mun David-testit Raskauskeijulta. 18 kpl herkkiä, niillä meinasin pärjätä tän kierron :D Ja toista ei...
  2. V

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

En minä pahalla, mutta kun otsikossa lupailtiin haamuja...niin niitä kyllä tykkään minäkin katsella, mutta eihän noissa negoissa ole oikein mitään mielenkiintoa. Niitä riittäisi pilvin pimein sivut täyteen jos kaikki omansa tänne laittais. Nii et jos laitettais vaan sitten kun niissä oikeesti...
  3. V

Aivan...eikäkö se sun teksti siinä kuvien yhteydessä kuulosti jotenki siltä että ite niissä jotain näet :D En halua olla tylsimys, mut miksi laittaa tyylipuhtaita negoja näytille... :)
  4. V

En haluais olla ilonpilaaja, mutta mä en näe noissa missään tikuissa edes haamulaista... näkeekö muut niissä jotain?
  5. V

Hiljaista on ollut juu... Omalta osalta ei vielä ole paljoa kertomista ollut. Odotellaan tädin lähtöä ja sit alkuviikosta hiljakseen aletaan treenailla :D Mulle sais myös päivittää kp 5/28 ja yk 1.
  6. V

Xienna, mä juon sellasen normi lasillisen joka aamu, eli n. 2 dl. Mitä oon aiheesta lueskellut niin tää on aika tavanomainen annos. Jotkut juo vaan desiäkin ja jotkut pari-kolmekin lasia päivässä. Vaikutuksesta ei oo vielä tietoa kun vasta tiistaina aloitin :D
  7. V

Ja kp 1/28 täälläkin tänään. Pääsin aloittamaan greippimehut ;) Ens viikolla starttaa projekti! :D Nyt on niin hirveä viiltävä päänsärky, että pakko kömpiä peiton alle...lenssua pukkaa... Nati nati.
  8. V

Oiiii, täällä on saatu ihania plussia :heart: Paaaaljon, paljon onnea Ooodikas ja Wc Ankka! =) Meillä ootellaan tätiä saapuvaksi, varmaankin alkuviikosta. Merkkejä on jo hyvin ilmassa, menkkajuilintaa masulla ja tänään napsahdus teinille lähes tyhjästä :whistle: Aloittelin tällä viikolla...
  9. V

Heippa! Täällä ois 37 v. uusi kuumeilija ilmoittautumassa porukkaan! Yrityksenä olis mulle neljäs ja miehelle ensimmäinen ja mieluummin HETI :D Yritys starttaa ensi kierrosta, alunperin piti tähdätä syntymä alkuvuoteen, mutta mies sanoi ettei hälle ois niin väliä vaikka lopuuvuonnakin jo...

Yhteistyössä