Hakutulokset

1. ansmi

Villasukista

Täällä yks vapaaehtonen tekemään tilauksesta sukkia :wave:
  2. ansmi

kuinka vanha olet kun lapsesi 20v?

esikoisesta 37v ja kuopuksesta 41v.
  3. ansmi

Mirtazapinista kokemuksia!

Sain aikoinaan masennukseen, ja nimenomaan mirtazapiinia univaikeuksien takia. Heräilin painajaisiin monta kertaa yössä, ja lopulta aloin pelkäämään nukkumista. Olisikohan mennyt se ~4 viikkoa että toimi kunnolla, eikä tullut alkua lukuunottamatta mitään sivuoireita. Aluksi oli kamala jumitus...
  4. ansmi

Onko kellään muulla koskaan ollut migreeniä ilman päänsärkyä?

Mun käsittääkseni äidilläni on aina ollut migreeni ilman päänsärkyä, ainakin useimmin niin päin.
  5. ansmi

Onko totta... (hormonaalisesta ehkäisystä)

Mulla ainakin Merciloneissa lukee harvinaisena"haitta"vaikutuksena halujen lisääntyminen. Eipä ole mun kohdalla toiminu :laugh:
  6. ansmi

Vaikean lapsen kasvatus, menee hermot.....

Siis toki syödessä saa puhua, mutta siinä kohtaa kun kysytään viidettätoista kertaa että mikä maito on kenenkin, koitetaan nätisti suostutella olemaan nimenomaan hölöttämättä turhia, puhua saa muuten.
  7. ansmi

bonakampanja

kiitoksia :)
  8. ansmi

Palstaprojekti vk 32 LENNOKAS VOITTAJA Chef

Ääni menee chefille. :flower:
  9. ansmi

Sitäpä metsästämään heti huomenna! Sitä oon kans miettiny, että josko tsemppaa tarhassa niin se purkautuu kaikki kotona sitten.
  10. ansmi

Jokanen tavallaan, ja meillä se menee näin.
  11. ansmi

Tosi vaikea keskittyä oikeastaan mihinkään. Koko ajan tarvisi keksiä uutta ja jännää tekemistä. Varsinkin, jos ei kiinnosta jokin, niin siihen ei keskity millään. Tämä tosin tulee tarhassakin esille. Ihan pienestä asti on ollut hankalampi.
  12. ansmi

Jälkiruokaa. Sovittiin, että saa jos syö nätisti, eikä hölötä koko aikaa. Ei totellut, joten ei saanut jälkiruokaakaan.
  13. ansmi

Joo, hänen isällään on todettu ADHD, joka vaivaa vieläkin. Kiva kuulla ettei ainakaan ainoa tapaus ole :) Voimia sinnekin!
  14. ansmi

Yleensä tekee jotain, joka kielletty miljoona kertaa. Tottakai sanon asiasta, ja silloin iskee kiukku. Turhautuu myös paljon, jos ei osaa jotain. Tytöllä puheviivästymää, jota hoidetaan edelleen puheterapeutin kanssa. Vielä vuosi sitten raivokohtaukset olivat vielä hirveämpiä, hakkasi päätä...
  15. ansmi

Prinsessalinnasänky on valmis! *KUVIA*

Ihan mahtava! Jos mulla olis kaks tyttöä, tekisin varmaan samantyylisen.
  16. ansmi

Neiti 4v kiljunu kohta 2h kun ei saa tahtoaan läpi. Olen satavarma, että perinyt jonkinasteisen ADHD:n isältään. Miten tällaista lasta kasvatetaan, mikään ei tunnu tehoavan? Neuvolassa yms. ei oteta kantaa, koska tyttö esim. tarhassa ihan normaali ikäisekseen, purkaa sen kaiken kotona. Koitan...

Yhteistyössä