Mirtazapinista kokemuksia!

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
kp
puolikas tabletti iltaisin nukahtamisen avuksi. Toimi kyllä, mutta enää en tartte sitä. Olen kuullut että jotkut lihovat isommilla annostuksilla, itse en huomannut mitään.

Sain aikoinaan masennukseen, ja nimenomaan mirtazapiinia univaikeuksien takia. Heräilin painajaisiin monta kertaa yössä, ja lopulta aloin pelkäämään nukkumista. Olisikohan mennyt se ~4 viikkoa että toimi kunnolla, eikä tullut alkua lukuunottamatta mitään sivuoireita. Aluksi oli kamala jumitus aamuisin, mutta sitä ei kauaa kestänyt.

ef
Nukahtamiseen ja lieviin mielialaongelmiin.

Ei sopinut mulle. Olin päivisin todella uninen, pakkoliikkeitä, huimausta, sekavuutta, ahdistuneisuutta. Eikä se unikaan nyt mianittavasti parantunut.

Nukkumisongelmiin. Söin neljä viikkoa kunnes sain tarpeekseni. Paino nousi 6 kg ja olin kävelevä muumio päivisin. Eli kotiaskareet jäi tekemättä ja moni muukin asia. Yöt toki nukkuin kuin tukki, mutta mitäpä hyötyä siitä oli kun en kyennyt kuitenkaan mihinkään.

uneton
Mulla myös nukahtamisvaikeuksiin. Otin alkuun puolikkaan 30mg, nukuin kyllä kuin tukki mutta olin seur. päivän zombie. Annostus alennettiin 15mg:n mistä otan puolet että saan nukuttua, muuten valvon aamuun asti

Yhteistyössä