Hakutulokset

1. M

Kehtaanko käydä Alkossa

en tiiä, en oo lapsena itsekkää ollut vanhempien mukana kun he ovat käyneet iloliemet ostamassa nii kai se on peruja sieltään. muutenkaan kotona nähnyt alkoholin käyttöä.. kai tuo on vaan joku mun outo päähänpinttymä :D
  2. M

Kehtaanko käydä Alkossa

Ei kuule mitään tekopyhyyttä! jokainen vaan tekee nii ku parhaax näkee!! jos musta nyt ei oo luonnollista käydä kalja kaupassa lapsen kaa nii se ei oo, sulla taas on omat tapasi asian suhteen!!!!!! :whistle:
  3. M

Kehtaanko käydä Alkossa

Ite kans mietin et kehtaako ostaa siideriä kaupasta jos lapsi on mukana ja ite illalla lähössä juhlimaan.. mutta käyn aina vasta ostamassa kun lapsi hoidossa, ei tule ahistavaa tunnetta :D
  4. M

Miten ilta- ja yöpullo pois 1v:ltä?

Mieki voisin vastauksen tuohon ottaa :D poika 1v1kk, unikoulussa sairaalassa ollut ja siellä yhetänä yönä yli12h putkeen nukkui kertaakaan heräämätä ja 2 muuta yötä parilla heräämisellä mutta itsestään rauhoittunut. kotona sama meno jatkuu että yöt huudetaan ja maitopullon joutuu viemään...
  5. M

Mistä sähköyhtiöstä saa S-bonusta?

Fortumilta, siis jos tarkota S-etukorttia?
  6. M

Annatteko 11-kuiselle maitoa yöllä?

Lapsi 1v1kk ja joutuu antaa kerran tai kaksi yössä maitoa, niin levoton nukkuja ettei muuhun rauhotu.
  7. M

joko teillä soi joululaulut ja onko kyntteliköt haettu varastoista????

Ite oon hoilaillu joululauluja, muuten ei oo viel soinu. kyntteliköt olleet jo jonkun tovin :D
  8. M

onko teijän vauvat mis vaihees ruvenneet viihtymään sitteris ?

Poika ei oikee koskaa tykänny olla (nyt 1v) sylivauva on henkeen ja vereen edelleenkin :D
  9. M

Kuinka moni aikoo mennä viihteelle vkl?

Jos mahdollisuus niin tietysti niin pitkään kun jaksat =)
  10. M

Kuinka moni aikoo mennä viihteelle vkl?

Tänään ois tarkotus pitkästä aikaa lähteä :)
  11. M

Kenen lapset on ollu alle 3500g syntyessään? pituus ja rv? poltitko odotusaikana tupakka?

Poika synty rv 34+6 paino 2810g ja pituus 46cm.. en tupakoinut ollenkaa raskaus aikana
  12. M

väsyväsyväsyväsy=(

Kuulostaa niin tutulta tuo väsymys ja rikkonaiset yöunet. Poika 1v eikä vielkää nuku öitään.. Jospa se joku kaunis yö päättäs rueta nukkuu kunnolla. Toivossa on hyvä elää :D
  13. M

Mitkä kaupat tänään auki?

aukeex kaupat sit 12 vasta tänää???
  14. M

Maissinaksuista

5 kk ikäinen tais poitsu olla ku eka kerran maisteltiin
  15. M

Onko kellään ollut ihan kunnon kuukautisia ja silti ollut raskaana?

mulla eiitelläni, mut kaverille kävi niin että hällä tuli säännölliset kuukautiset sit jäi pois ja luuli menevänsä 12vkon ultraan mutta viikkoja siinä vaiheessa olikin jo 18.
  16. M

Kuvitelkaa!! Kälyltä leikattiin melkein kolme kiloinen kysta!!

Hölmö kysymys,mutta tunteeko sitä kystaa vatsan päältä mitenkää. siis jos on hoikka vartaloinen??
  17. M

Mun mies sanoi että mun pitää kutsua siitä miestä tänään tänne

Voi mahoton tätä menoa :D iha sama mitä tänne kirjottaa ku kuuroille korville menee kuitenki =) :D
  18. M

mies soiti ja sanoi

Mietippä Savanna semmonen juttum, et jos et oo onnellinen oman miehes kanssa ja jos teillä nyt onnoin vaieka parisuhde mitä oot kertonu, nii eikö ois fiksuinta olla aivan ilman miestä ja koittaa saada tuo oma elämä raiteilleen ja miettiä mitä tosiaan haluat!! ei kukaan tunne ketään täysin...
  19. M

pohjois-karjalaiset muistaako kukaan mikä mainos oli

oisko suomi soffa??

Yhteistyössä