väsyväsyväsyväsy=(

Mä olen superväsynyt... miksi tuo poika ei voi yöllä nukkua? Oma uni on niin katkonaista, että päivisin tuntuu, kun nukahtaisi pystyyn. Ikää herralla reilut 7kk ja ilmeisesti hampaita tulee. Puhkeis sit äkkiä, jos se edes vähän helpottaisi noita öitä. Mulla on hetkittäin tällänen olo :'(
Pientä purkausta vaan...

Mun nuorempi tyttö ei ikinä nuku hyvin, ikää 10kk, herää 1-10 kertaa yössä ja huutaa. Mä oon niin kateellinen kaikille niille joiden vauvat nukkuu monen tunnin päikkäreitä ja täysiä yöunia =)

...
mun vauva nukkuu melko hyvin, yöllä pisin pätkä noin 5h ja päivälläkin ottaa 3h päikkärit. mutta mä en saa itse nukuttua!!! viimeyönä nukuin ehkä 2h.... ihan karseeta!

:hug: kuulostaa tutulta..mä en tiiä missä meidän poika on ollu kun unen lahjoja jaettiin.. :whistle: hampaitakin on kyllä tulossa,kuolan määrän perusteella.no,mutta eikö tämä tästä?! koitetaan jaksaa!! =)

Välillä vaan tuntuu, ettei jaksa. Kun väsyttää niin julmetusti. Mutta kummasti sitä vaan jostain repii sitä voimaa niihin päiviin. Ja helpottaahan tää viimeistään siinä vaiheessa, kun toi pikkumies muuttaa pois kotoota. Eli noin 18 vuoden päästä... B)

Minun pikkumies huusi kaiket yöt melkein vuoden ikään asti ja sitten rauhoittui. Toki edelleenkin joskus heräilee ja etenkin juttelee keskellä yötä, mutta joskus ei kuulu inahdustakaan koko yön aikana. Ja nukkuu kellon ympäri joka yö. Nyt 1v 4kk.
Jaksamista kaikille. Muistan kun olin itsekin kuin zombie...

Yhteistyössä