Hakutulokset

1. J

sepsis

Ei ollut kova kuume, sen 38. Mutta kun ei lapsi silti jaksanut kuin maata ja nukkua, niin huolestuin tosi paljon. Sitten kun tuli se kohtaus, niin meinasin miun sydän pysähtyä. Tulehdusarvot oli koholla joo.
  2. J

sepsis

No oman mielenrauhan vuoksi ehkä kannattaa soittaa.
  3. J

sepsis

Mentiin suoraa päätä päivystykseen omalla autolla, siellä verikokeet ja sitten osastolle tiputukseen useaksi vuorokaudeksi.
  4. J

sepsis

mutta jos on sepsis, niin se pahenee ilman lääkitystä tosi nopeasti. Että jos siun mielestä on joitain oireita ollut monta vuorokautta, niin ei se kyllä sepsis ole.
  5. J

sepsis

Tai siis onhan se tapahtunut hereilläoloaikana, kun en mä kerran saanut kontaktia :ashamed: Sama pää kesät talvet :snotty:
  6. J

sepsis

Mä en muista :ashamed:
  7. J

sepsis

Jos on päivällä virkeä, niin tuskin on sepsis. Mun tyttärellä kun oli sepsis, hänellä oli kuumetta vain 38, mutta nukkui/makasi vaan eikä jaksanut edes puhua. Sitten tuli ihmeellinen poissaolokohtaus, en saanut likkaan mitään kontaktia, hän oli ihan jäykkä ja toisella kädellä vilkutti. Joku...
  8. J

Saadaankohan me taas köyhäinavustusta

No ikävää että olette köyhiä, mutta kiva että teidät huomioidaan ja teitä autetaan :)
  9. J

Voisiko tämän mekon laittaa kaverisynttäreille?

Mun mielestä toi sopii ennemmin kyllä hautajaisiin :snotty:
  10. J

Mitä se kellekkään kuuluu jos ei ota rokotetta? :o

No eihän se kellekkään kuulu mitä kukin päättää. Minä en sitä ilmeisesti saiskaan missään vaiheessa, ja lapseni ei varmastikkaan ehdi saada ennen virusta.
  11. J

Kalluppii! Minkäväriset Hai-saappaat sulla on?

Kiitos, mut mie taidan pitää nuo niinku syystalvikumpparina, ja sit mä ostan jotkut tosi kivat kevätkesäkumppariks :laugh:
  12. J

Missäpäin asutte

06400
  13. J

nyt harmittaa :( Mä olisin halunnut petroolit tai violetit tai limet tai vihreet tai turkoosit tai jotkut muut kun nuo viininpunaiset.
  14. J

No kun tuolla pellolla ja ojissa ei viiti korkkareilla mennä :)
  15. J

Mulla ei ole ollut yli 25 vuoteen kumppareita! Kyllä on ihanaa, kun jalat ei ole märkänä kun tulee koiran kaa ulkoa. Oon pitänyt noita saappaita, vaikkei ole ollut niin märkääkään. Mä rakastan niitä :heart:
  16. J

tulipa yhtäkkiä mieleen :D kuinka moni pesee tiskirättejä pyykkikoneessa?

En pese, heitän roskiin. Ja vaihdan tosi usein.
  17. J

Ei nimittäin ole tullut minkäänvärisiä vastaan. Mulla ihkauudet viininpunaiset, mutta haluisin keltaiset tai turkoosit.
  18. J

auto hukassa.

:o No on ollut melko päätöntä menoa.
  19. J

Kertokaa tyhmälle, MIKÄ idea on laahata sylivauvat + pari-kolmevuotiaat hautajaisiin? Kyse EI ole läheisestä ihmisestä tai hoitajan puuttesta.

Sinä et itse taida tajuta. Olen jo kirjoittanut kaksi kertaa, mutta kolmas kerta toden sanoo. Taidat todellakin olla idiootti. Jos se idea on siinä, että ne lapset(2-3 v.) oppivat käyttäytymään myös hautajaissa. Sylilapsissa on varmaan se imetysasia ideana.
  20. J

Kertokaa tyhmälle, MIKÄ idea on laahata sylivauvat + pari-kolmevuotiaat hautajaisiin? Kyse EI ole läheisestä ihmisestä tai hoitajan puuttesta.

Niin, en tajua. Vastasin, että jos lapset jätetään kotiin eri tilaisuusista esim. hautajaisista, niin miten voi oppia käyttäytymään? Että jos ne lapsia hautajaisiin hilaavat vanhemmat ajattelevat näin? Ja kai sulla joku ongelma ton asian kanssa on, kun siitä kysyit? Sinulla ei taida olla...

Yhteistyössä