Hakutulokset

1. A

kierukan +ja-:set

Olen kokeillut molempia kirukoita.. Kuparikierukka lisäsi vuotoa ja kuukautiskipuja, mutta ei aiheuttnut hormonivaivoja kuten iho-ongelmia, lisävudon ja kivut halusin pois ja vaihdoin hormoonikierukkaan. Hormoonikierukka aiheutti finnejä ja alkuun meni s.halut. Tasoittui vähitellen. Parasta...
  2. A

~KesäMassut 2007~

Heips! Olipas tulltu paljon tekstiä sitten viime lukemisen. Olin sittten viime to Kättärillä ultrassa ja epäilykset kääntyivät nyt ikävään suuntaan ja tuulimunaksi todettiin (viikkoja ois muutoin nyt 9+3). Tän viikon torstaina sitten tehdään lääketieteellinen keskeytys ellei ala ittekseen...
  3. A

~KesäMassut 2007~

Annmari Paljon tsemppiä! :hug: Toivotaan että kaikki kääntyy hyvinpäin! Mee suoraan Kättärille päivistykseen http://www.hus.fi/default.asp?path=1,32,660,546,960 (niin mäkin tein reilu viikko sitten kun mahakipuja ja vuotoa). Siellä on osaavat lääkärit ja kätilöt ja ne ultraa ja neuvoo...
  4. A

~KesäMassut 2007~

Enni Hurjasti tsemppiä! Toivotaan, että kaikki on hyvin. Mullakin huomenna aamulla ultra, jossa pitäis vihdoinkin selvitä onko kaikki ok? Pieni vuoto on jatkunut koko ajan, mutta on enemmän ruskeaa valkovuotoa kuin verta.... Pistää kuitenkin mielikuvituksen laukkaamaan entisestään.... Ihanaa...
  5. A

~KesäMassut 2007~

Teppana Mielettömän hieno juttu!!! Kauheesti onnea. Nyt sitten naatiskelet raskaudesta sillä takuulla olet jännittänyt ja pelännyt viimeisen kolmen viikon aikana koko loppuraskauden edestä ;) Viikonloppuja kaikille!
  6. A

~KesäMassut 2007~

Moiks! Enni80 Mulla vähän samanlainen tilanne... viime la alkoi tulla pikkusen ruskeaa vuotoa (ei paljoa) ja maha kipee hiukka sillai kun ois menkat (ei tosin yhtä paljon). maanantaina sitten huolissani menin Kättärille päivistykseen jossa ultrattiin. Mulla pitäis olla laskujeni mukaan nyt 7+6...
  7. A

~KesäMassut 2007~

Heips! PikkuMyy onnea asunnosta!! Hienoa, että löysitte mieleisen ja saittekin. Nyt on ihan pakko hiukka tilittää. Me ollaan kanssa kovasti asunnonostotouhuissa, mutta hankalaa on. Eilen tuli ihan itku kun tuli aamulla tosi kiva myyntiin (pieni kolmio johon ois ollut varaakin ja just siltä...
  8. A

~KesäMassut 2007~

Heips! Varasin ajan alkuraskauden ultraan Femedaan ens viikon torstaiksi. Sanoivat, että hinta riippuu täysin lääkäristä sillä kukin lääkäri hinnoittelee oman aikansa kuten haluaa. Haarukka tuolla alkuraskauden ultraan 90-200 euroa (ilman kelakorvausta). Mä varasin ajan 90 euron henkilölle...
  9. A

~KesäMassut 2007~

Voihan vitsi. Hirveesti halauksia vaan kaikille tippuneille ja voimia :hug: Nyt mun on aivan pakko varata ittekkin aika tuonne alkuraskauden ultraan, joskos vähän rauhottuis. Eka neuvola on nimittäin vasta 23.11 enkä taida malttaa siihen asti odottaa vaikka olin näin kuvitellutkin :/ Minkä...
  10. A

~KesäMassut 2007~

Heips kaikille! Ehkäpäs minäkin nyt uskallan kirjoitella tänne. Olen 30 vuotias, esikoista odotellaan ja Helsingissä asustellaan. Vauvasta ei olla vielä kenellekkään kerrottu kun tuntuu niin uskomattomalta että ihan heti tärppäs ;) Odotellaan varmastikkin, että riskialttein aika menee ohitse...
  11. A

Kohdun limakalvon paksuus?

Mulla mitattiin kp15, ovis oli kp13... ehtineekö paksuuntua mahdolliseen kiinnittymiseen mennessä? Tietääkö joku mihin tahtiin tuo paksuuntuminen tapahtuu?
  12. A

\ Estrogeenillä muistaakseni?
  13. A

Mulla on ihan älyttömän niukat menkat: kestää todellakin vain yhden päivän, jos ihan sitäkään... johtuneeko tuosta limakalvon "paksuudesta"?
  14. A

Kiitos tiedoista! Ei se 5 mm ehkä sitten NIIN kamalan ohut ole? Muita?
  15. A

Tietäiskö joku? Kävin gynellä perjantaina (ovulaatio oli 99% varmasti keskiviikkona) ja hän mittasi limakalvon paksuudeksi 5mm ja totesi sen olevan hyvä... minusta kuulosti ohuelta? Jollakin kokemusta?
  16. A

E-P:n odottajat

Moi, itse odottelen ensimmäistäni, enkä tunne ketään muuta raskaana olevaa enkä juuri lapsiperheitäkään. Olisi mukava tavata esim. Seinäjoella la 17.6. torikeskuksessa? Tuleeko kukaan muu? -Annis-
  17. A

1v. rytmistä...

Meil siirryttiin tohon samaan rytmiin ku ap:lla jo 2-3kk sitten (tyttö ens viikol 1wee). Saatiin se toimimaan ku aloin antaa lounaan jo ennen nukkumaan menoa. Se sai unet venymään hieman pidemmiksi niin nyt on illan/iltapäivän kiukkuilut historiaa!
  18. A

Helmikuu 2005 vauvat...

tänää 6kk neuvola...pituutta oli 71,5cm ja painoo 9560g :heart: konttaamaan opittiin viikonloppuna:)
  19. A

rv28

tää oli yksin synnyttämässäkin ja ihan omasta halusta:D voisin seuraavaksikin mennä yksin.turhaa kimpoilua muuten ympärillä :D onnee ja kertoileppa miten kävi?:D :hug:
  20. A

Helmikuu 2005 vauvat...

meil 1pv vajaa 4kk. 8240g,pituutta 69cm ja pipo oli 44,8cm..pipo siks nui iso ku herralla on miehekäs pään malli :D tai niin se lääkäri ainakin sano :heart:

Yhteistyössä