Hakutulokset

1. Ä

meillle muutti kissa tänään ja saa pennut n,viikon sisään...apuja..

Meillä kissa kun synnytti niin se haki mun huomiota ja turvaa.. Kovasti läähätti ja sit etti paikkansa, eli meni mun vaatteiden päälle ja siihen synnytti pennun toisensa jälkeen :) (olimme itse eri huoneessa, kun pusersi pennut maailmaan). Siitä tajuttiin et jaahas eka synty ku kuulu pienen...
  2. Ä

Onko muiden lapsilla ollut 1-vuoden tietämissä syömisen kanssa "temppuilua"??

Meillä oli jossain vaiheessa samanlaista, kun lapseni täytti vuoden. Nyt kun hän on 1,4v niin meni ohi se syömis kiukuttelu :). Välillä tosin on kränää syömisen kanssa, mutta se nyt on ihan normaalia ettei aina syöminen innosta. Nyt kun on oppinut lusikkaa käyttämään niin syöminen sujuu todella...
  3. Ä

Kaveria JYVÄSKYLÄSTÄ.

:wave: Täällä myöskin 22vuotias koti äitee huutelee seuraa 1,4v ikäisen poitsun kanssa. Äidille siis juttu seuraa jne.. ja poitsulle touhuamis seuraa :) Asumme Hankasalmella mutta jyväskylässäkin pyöritään välillä. Tännekkin saa kirjoitella!!
  4. Ä

Kipeästä vauvakuumeesta?

Pitääkin itsekkin kokeilla tuota greippiä jos siitä olisi apua :). Täällä menkkojen pitäis alkaa 7.4 ja toivon kovasti että ei alkais.. Se pettymys on niin ilkee ja inhottava tunne :headwall: Mulla tosin epäillään tota prolaktiini häiriötä, kun maitoa tulee rinnoista vaikka en ole kohta...
  5. Ä

mihi aikaa teen n1v menee yö unille/herää?

Meidän 1v4kk menee nukkumaan noin 21.30-22.00 ja herää 8.00-9.00. Päikkäreille menee noin. 12.30-13.00 ja herää 14.00-14.30 siinä on meidän miehen unet :)
  6. Ä

Kipeästä vauvakuumeesta?

Minulla on yksi lapsi, ja sen yrittämiseen meni melkein 2-vuotta, sitä ennen keskenmenoja oli. Nyt sitten toinen haaveissa, ja kaksi keskenmenoa ollut :'( Joka kerta kun kuukautiset alkaa niin sitä on niin itkuinen ja masentunut, kun niin kovasti sitä vauvaa toivoisi.. Samoitenkin tulee paha...
  7. Ä

Herääkö muiden 1-vuotiaat lähes aina unilta itkun kanssa?

Meillä 1.5kk herää aamulla ihan tyytyväisenä ja odottelee millonka iskä tai äiskä herää =). Iltäpäivä unilta kyllä herää usein itkien, ja olenkin myös tullut siihen tulokseen, että ei ole nukkunut tarpeeksi.. Usein yritän että saisin sen jatkamaan unia välillä onnistuen ja välillä sit ei...
  8. Ä

Nainen haaveissa

Täällä kanssa yksi naisesta haaveileva hetero suhteessa oleva nainen ILMOTTAUTUU :wave: Itselläkään ei ole mitään kokemuksia naisen kanssa olemisesta sillen, mutta halu olisi kova :) Mieheni tietää asiasta ja haluaa tukea minua asiassa.. Eli on antanut luvan kokeilla sitä, sillä ehdolla että...
  9. Ä

Ystäviä hakusessa HANKASALMELTA/ Lähialueelta??

:wave: Moiii!!! =) Tosi ystäviä olisi hakusessa hankasalmelta (hankasalmi sijaitsee noin 40km päässä jyväskylästä), taikka tästä jostain läheltä (50km säteeltä). Olen 22.vuotias nuori äiti ja perheeseeni kuuluu aviomies ja 1,4kk ikäinen poika. Pojallekkin olisi kiva löytää leikkikaveri =)...

Yhteistyössä