Hakutulokset

1. JANICATAR

Sokerirasituskoe

No minä en ollut pelkästään tuosta syystä, mutta ei mullakaan kummosia syitä ollu.. Mutta jos mulla olis painoindeksi tuon 25, niin en menis siihen kokeeseen.. Eka raskaudessa jouduin kans siinä käymään ja mulla tuli siellä ihan älyttömän hirvee olo ja meinasin pyörtyä sinne.. Toisella kerralla...
  2. JANICATAR

mitä mä teen naapureitten kissoille?

Sun pitää tehdä ilmoitus niistä poliisille.. Olis varmaan vaan hyvä tietää kenen kissoja ne on, niin poliisit käskis pitää kissat kiinni ja en tiedä voiko ne sitte käskeä lopettaa ne jos omistajat ei pidä kissoja sisällä.. (itsekkin tykkään kissoista ja oma kultamme jäi muutama viikko sit auton...
  3. JANICATAR

Olipas kallis lekuri..

Meidän tytöllä on ollut pimppi kipeä jo useamman kuukauden ja ensin käytin sitä tk:ssa, jossa otettiin kaksi pissa näytettä ja niissä ei ollut mitään.. No seuraavalla kerralla varasin ajan yksityiseltä, ku ajattelin, että siellä ne heti tutkii kunnolla, mutta katsoi vaan ja totesi: joo kyllä...
  4. JANICATAR

Tänne kans!!! Vielä ehdit..

Miksi se meni tuollain?? :)
  5. JANICATAR

Tänne kans!!! Vielä ehdit..

No niin huudelkaahan nyt noi kamat pois.. ;) http://huuto.net/fi/showlist.php3?seller=alakopj2&status=DN&lcat=X&order=C&start=0&num=50&cat=% (tarjouksia saa tehdä myös ilman, että teet tuonne tarjousta..) :)
  6. JANICATAR

mitäs tänään suunnitelmissa?

Kohta lähden siskon kanssa katsomaan äitiä sairaalaan 80 kilsan päähän, ku eilen kuultiin, että on ollut leikkauksessa.. :| Joo.. ja ei puhunu meille mitään koko asiasta.. |O Ja sitte ku sieltä kotiudutaan viedään lapset siskolle ja lähdetään äijän kans rillutteleen.. Pitkästä aikaa pääsee...
  7. JANICATAR

ÄLKÄÄ IKINÄ OSTAKO AUTOA YLIVIESKASTA T.KAARLELALTA!!!

Minulla tuli kans heti mieleen, että ei kannata ainakaan nimeltä mainita ketään netissä, ku äkkiä tulee syyte kunnianloukkauksesta... :/ Ja siinä saa sitte taas itse maksaa vielä enemmän.. Vaikka ymmärrän toki, että ko. asia AP:ta v.tuttaakin. :|
  8. JANICATAR

Huuto.net Keskiviikolle!

Täällä olis: -Vaunuihin sisaristuin -Anita raskausajan tukivyö -H&M punainen äippäpusero koko L -ICEPEAK untuvatoppi koko 38 -Villakangastakki koko L -H&M:n fuksianpunainen neuletakki + toppi (uusi)koko XL -Lyhythihainen vetoketjullinen pusero (hieno)koko XL(L) -Ihanan pehmeä pooloneule...
  9. JANICATAR

Jospa uusittais sitten tämäkin? ;)

Miks kaikilla on jotain/20, ku mulla tuli 14/16??
  10. JANICATAR

Huutista illaksi!

http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=alakopj2&status=DN&lcat=X&order=C&start=0&num=50&cat=% Siellä olis naiselle muutama pusero + äippävaatetta + sisaristuin + tukivyö jne... Ja ei hintavarauksia ja jotkut myös ilman pk:ta ja hinnoista voidaan myös neuvotella!! :flower:
  11. JANICATAR

SUKUOUOLITESTI!! Oletko mies vai nainen??

52% nainen ja 48% mies.. Ja varmaan pitää paikkansa..
  12. JANICATAR

Osaisko joku auttaa??

Ja kerta kiellon päälle.. UP!
  13. JANICATAR

Mistä et tykkää vaikka kaikki muut tykkääkin?

Minen tykkää Volvo-merkkisestä autosta!! :x
  14. JANICATAR

Nyt lähti oviverho!

Tulipa tästä mieleen, ku meillä on pupujussikoiden pinnasängyn reunapehmuste, niin yksi yö vauva heräs ja kun menin sitä syöttään, niin huomasin, että siitä oli lähtenyt purkautuun yksi naru millä se sidotaan pinnoihin ja se oli kiertynyt vauvan kaulan ympärille ja oli vielä melko tiukassa.. :/...
  15. JANICATAR

Osaisko joku auttaa??

uppista.
  16. JANICATAR

Onko elisan kännylaskuja muille tullut?

Mullekkaan ei ole tullut laskua vähään aikaan.. (muistaakseni touko tai kesäkuussa viimex) Ja minäkään en todellakaan maksa monen kuun laskuja kerralla.. Mutta eikö se niin mene, että Elisa aina oikeassa... :/ Ainaki tuntuu siltä...
  17. JANICATAR

Kerro noloin mokasi...

Me oltiin joskus teininä kaveriporukalla Levillä viettämässä uutta vuotta ja käytiin siinä sitte baarissa ja alettiin tekeen lähtöä sieltä ja minä lähdin ensimmäisenä ulos ja kävelin parkkipaikalle ja katsoin, että ahaa autossa jolla tultiin oli ovet auki ja päätin mennä autoon odottaan muita...
  18. JANICATAR

Osaisko joku auttaa??

No niin vaihdoin vähän otsikkoa.. Elikkäs... Miten saan pakattua valokuvat koneella, että mahtuis enemmän samalle levykkeelle?? Meillä on se joskus koulussa tehty, mutta en vaan muista yhtään.. :ashamed:
  19. JANICATAR

NYT ÄKKIÄ MITTAAMAAN!!

Niin eli viitsiskö joku käydä mittaamassa, että missä korkeudessa teillä on pyyhekoukut??? Me ei muisteta missä korkeudessa entiset oli ja remppaki on tehty jo muutama kk sitten.. :xmas: Ja nyt vihdoin saatiin koukut... :whistle:
  20. JANICATAR

Miten PORTAPOTTAA KÄYTETAAN asuntovaunussa?

Niin ja leirintäalueilla on sellaisisa pisteitä mihin sen voi tyhjenää ja ainakin ylivieskassa on Kärkkäisellä pihalla olevalla huoltoasemalla sellainen paikka missä voi tyhjentää (ainakin näin muistelen..) Eli en sitte tiedä voisko olla jollain muillakin huoltsikoilla tällaisia paikkoja..

Yhteistyössä