ÄLKÄÄ IKINÄ OSTAKO AUTOA YLIVIESKASTA T.KAARLELALTA!!!

• Viestiketjun aloittaja Tiiku83
  • Ensimmäinen viesti
Tiiku83
siis tosi mahtavaa asiakaspalvelua autoliikkeeltä!Meidän volvo parka on kolaroitu ja tämä autoliike ei ala millekään ennen kuin tarpeeksi korkea viranomainen määrää maksamaan korjauksen.Ei tule leimaa,pari viikkoa ajoaikaa.Siis autohan on liikkeen tuoma saksasta,maahantuontikatsastama vioilla ja ne vaan vittuilee.Että ei koske kuluttajasuojalaki tätä autokauppaa!!!Että ottaa päästä.Mies tarvii töissä autoa,rahat loppu ja 300e meni eri tarkastuksiin ja "ei ole kolaroitu"!

ap
Koko vuoden ollu tappelua autoliikkeen kans ja tämä oli kaiken huippu.Auto on ajettu tosi kovaa esim.monttuun ja paikkoja revenny,hitsattu kasaan ja myyntiin.Me ostettiin normaalikuntoisena ja ajettiin vuosi normaalisti.Kokoajan ihmeteltiin kun on niin huono ajaa,vaihdettiin madallusjouset ja kuskin eturengas alkoi ottaan kiinni sisälokasuojaan.Sit leimalle ja ei tullu.Sit tutkittiin ja löyty vikoja.Auto on kierossa ja jopa moottori liikkunut...ja autossa on turbomoottori ja turbo vuoti öljyä,ei kuulunut takuuseen koska turbo on lisälaite myyjän mielestä HAH!

ap
Alkuperäinen kirjoittaja kukka:
meillä auto samasta liikkeestä, kaikki meni hyvin. harmi kyllä teille!!
No se on hyvä.Ois pitäny tajuta kun se itse pomo vaikutti aivan siltä niinkuin se ei ois halunnu myydä sitä.Mut minä vinguin ja ostin auton.Oma vika kun ei usko ketään.volvo näytti liian hyvältä ollakseen totta.

vieras
ootko paikkakuntalainen vai lähikunnista jostakin?

oon mäkin kuullu jostakin liikkeestä ykassa että sieltä ei kannata ostaa, mut en muista oliko tuo vai joku muu, tuo nimi ei kyl tunnu tutulle

Karvaan palan niellyt
Älä koskaan hauku ja nimeä varsinkaan yksityistä firmaan nettipalstalla julkisesti. se voi olla nimittäin kallis paukku. Itse karvaasti olen kokenut. Kerroin tosiasioita eräästä firmasta palstalla vuosia vuosia sitten. Joku oli sit ilmoittanut, että joku kirjoittelee nettipalstalle firmasta negatiivista. Firman oli helppo yhdistää asia minuun, koska olin asiasta useamman kerran ottanut yhteyttä firmaan. ei ollut hauska kokemus. Eli vaikka olet kuinka oikeassa, pidä mölyt mahassa. Tästäkin saa tulostettua kirjallisen tositteen, mitä olet kirjoittanut.

sori vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Karvaan palan niellyt:
Älä koskaan hauku ja nimeä varsinkaan yksityistä firmaan nettipalstalla julkisesti. se voi olla nimittäin kallis paukku. Itse karvaasti olen kokenut. Kerroin tosiasioita eräästä firmasta palstalla vuosia vuosia sitten. Joku oli sit ilmoittanut, että joku kirjoittelee nettipalstalle firmasta negatiivista. Firman oli helppo yhdistää asia minuun, koska olin asiasta useamman kerran ottanut yhteyttä firmaan. ei ollut hauska kokemus. Eli vaikka olet kuinka oikeassa, pidä mölyt mahassa. Tästäkin saa tulostettua kirjallisen tositteen, mitä olet kirjoittanut.
Meinasin samaa ruveta kirjoittelemaan. Itselläni ei tietoakaan tuollaisesta firmasta, mutta voivat kyllä laittaa asian eteenpäin mikäli joku heille tästä herjauksesta kertoo

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Me ostettiin normaalikuntoisena ja ajettiin vuosi normaalisti.Kokoajan ihmeteltiin kun on niin huono ajaa
Ostitte auton joka on huono ajaa? Miksi?
Mutta tokihan autoliike on vastuussa jos on myynyt auton tietäen, että noita vikoja löytyy. Toisaalta, käytetty auto on aina käytetty... Mitä tahansa saattaa tulla eteen.
Meilläkin on Saksan tuonti, pelaa kuin unelma *kop kop*

vieras
Ostitteko te siis "sian säkissä" näkemättä autoa ennen kaupan tekoa?? vai miten tuo on mahdollista. Kirjoituksesta saa käsityksen, että kaikki vika on myyjässä, mutta miksi ihmeessä menette sitten ostamaan kolaroidun auton?? Tutkitteko autoa lainkaan ennen ostopäätöstä??

vieras
samaa mieltä tuon "karvaan palan niellyt" -kirjoituksen kanssa. ei kannata täällä laittaa mitään nimiä -yritysten tai yksityisten - ja haukkua tai antaa negatiivista palautetta. muistakaa vain susan kuronen-juttu. yks mitä oon myös miettiny kun tällä on ollu esillä myös myrkytyksistä epäillyn hoitajan nimi useampaankin kertaan, että onko ihan asiallista laittaa tuolla tavoin tänne kenenkään ihmisen nimeä ... meni vähän ot, mutta kuitenkin sillä tavoin liitty asiaan että vois vähän ihmiset miettii täällä mitä kirjoittaa ja miten ja kannattaako laittaa noita nimejä tänne. itse en laittais, jos on negaa jostain firmasta sen voi laittaa suoraan yritykseen. samoin on muuten positiivisen plautteen kanssa.

Minulla tuli kans heti mieleen, että ei kannata ainakaan nimeltä mainita ketään netissä, ku äkkiä tulee syyte kunnianloukkauksesta... :/ Ja siinä saa sitte taas itse maksaa vielä enemmän.. Vaikka ymmärrän toki, että ko. asia AP:ta v.tuttaakin. :|

ja mä myös olen kerran aikoinaan tehlnyt kyseisen tyhmyyden ja haukuin erästä matkailufirmaa. no mä selvisin hirveillä haukuilla ja uhkauksilla, että jos kirjoitukseni takia pystytään osoittamaan, että heidän mökkienvuokraus vähenee ja tulee tappioita, niin sit istutaan käräjillä, kun kuulema tällaisilla nettikirjoituksilla on yllättävän suuri vaikutus asioihin.

Vieras
mutta laitoin sähköpostia kyseiseen firmaan ja linkin tänne. En ilkeyttäni, vaan minusta heillä on oikeus tietää, että millaista shittiä yleisillä palstoilla puhutaan,

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Karvaan palan niellyt:

tämä koskee vaan yritysten väliä!!!yksityishenkilönä saa t kyllä moittia!!!!!!!!!!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
mutta laitoin sähköpostia kyseiseen firmaan ja linkin tänne. En ilkeyttäni, vaan minusta heillä on oikeus tietää, että millaista shittiä yleisillä palstoilla puhutaan,

Kärsiköön nahoissaan!!kyllä tollaset kakka-firmat täytyy tuoda julki.miten ne muuten tapojaan muuttaa???!

Mietiskelijä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Kärsiköön nahoissaan!!kyllä tollaset kakka-firmat täytyy tuoda julki.miten ne muuten tapojaan muuttaa???!
Ap:n kirjoituksen perusteella ei voi sanoa, että vika on firman. On meinaan niin sekava sepustus, että sen perusteella ei voi sanoa onko vika firmassa vai jossain muussa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja MinäNenä:
Ei saa herjata nimellä yleisesti yksityishenkilönäkään.

Saa kyllä,jos on firmasta kyse.Tästä oli joskus täälläpäin sellanen juttu että eräs firma herjasi toista kun oli paskaa myynyt eikä suostunut ees kuuntelemaan...ja sakot sai jop,mutta jos olisi ollut yksityishenkilö niin ei ois tullu mitää!! siis onhan se nyt kumma jos saa paskaa firmalta ettei sais muka sitte valittaa julkisesti.NIIN MAKAA KUIN PETAA!!!!!!!!!!!!!

ap
Yks lysti,tietävät kyllä jo mitä mieltä ollaan asiasta.Poliisille lähtee tutkintapyyntö ja kuluttajariitalautakuntaan kaikesta!Kuluttajaneuvojan mukaan automyyjä on vastuussa ja se tietää senkin mitä ei tiedä.Kyseinen liike joutuu vielä maksamaan,vuoden,kahen päästä.He ovat autoliike,minä asiakas ja tämä ei ole kenenkään mielestä oikein asiakasta kohti!Talous menee nurin,että saa jonkun kusipään "korjaukset" kuntoon ja ajoaika jatkuu.Miettikää omalle kohdalle ja tulkaa sitten sanoon!10t romu!7t velkaa vielä.

Yhteistyössä