Hakutulokset

1. fireangel

Syntyneet Lokavauvat

24.9. fireangel, poika (38+6) 3520g,50cm 1.10. 2.10. 3.10. äitee80, poika (36+5) 4.10. 5.10
  2. fireangel

millä rv synnytit?

24.9-05 poika syntyi rv 38+6 :heart:
  3. fireangel

välilihan hieronnasta

Voiko käyttää perusvoidetta? Ja siis ihan normaalisti vaan levitetään ei sen kummempaa hierontaa?
  4. fireangel

välilihan hieronnasta

Tuli nyt mieleen kun on täällä ollut puhetta välilihasta niin miten sitä hierotaan ja venytetään? Esikoista odottelen nyt rv 34+4 ja en ole asiaa enempi miettinyt...enkä kyseiseen alueeseen tutustunut tarkemmin... Kun joskus joku kirjoitti että jollain öljyllä rasvaa ja sit myös sisäkautta...
  5. fireangel

Mahan tähystys

\ Mulle tehty 2 kertaa vatsan tähystys,ei kylläkään raskaana ollessa.Mutta varmasti voi tehdä raskaana ollessakin.Ekassa tähystyksessä todettiin refluksitauti,johon olen sittemmin syönyt lääkkeitä lähes jatkuvasti.Raskaaksi tullessani jouduin lääkityksen lopettamaan,olisi vaaraksi...
  6. fireangel

Liitoskipuja?

Kysynpäs nyt täälläkin jos joku osais auttaa.eli olen rv 24+5.Onko muilla näillä viikoilla tullut yht'äkkiä kovia vihlontoja esim.kävellessä häpyluuhun tai jonnekin luihin tuolla kannikoitten seutuvilla?Itse jouduin tänään pysähtymään täysin kun vihloi niin kovasti ja nyt tuntuu ettei uskalla...

Yhteistyössä