Liitoskipuja?

Kysynpäs nyt täälläkin jos joku osais auttaa.eli olen rv 24+5.Onko muilla näillä viikoilla tullut yht'äkkiä kovia vihlontoja esim.kävellessä häpyluuhun tai jonnekin luihin tuolla kannikoitten seutuvilla?Itse jouduin tänään pysähtymään täysin kun vihloi niin kovasti ja nyt tuntuu ettei uskalla lähtee kävelemään kun heti alkaa uudelleen..
 
monna76
juu taitavatpa olla liitoskipuja. Itselläni kivut alkoivat aikalailla samoilla viikoilla, ehkä jopa jo aiemmin. Kannattaa hommata tukivyö se auttaa jonkin verran jos kovin yltyvät vihlomaan. Tukiliivejä on erilaisia ja erihintaisia. Myös neuvolan kautta voi saada sairaalasta ilman maksua sellaisen lainaksi odotus ajaksi. Itselläni on sellainen ja koe siitä olevan myös apua.
 
Allin äiti
Joo, liitoskivuilta kuulostaa. Itse jouduin olemaan ko. vaivan vuoksi sairaslomalla jo rv 27 lähtien. Ja tukivyöstä oli apua, mutta ei enää loppu raskaudesta. :( Kyllä sen kesti kun tiesi että eivät jatku ikuisesti! En pystynyt moneen viikkoon poistumaan edes kotoa kun en pystynyt kävelemään. Tsemppiä! :hug:
 
Mulla on kans, viikko 19. menossa. Ja toissapäivä meni punttipenkillä makoillessa, kun en muualla saanu hyvää asentoa, askeltakaan en voinu ottaa. Ratsastus helpottaa onneksi vaivaa, ja ensviikolla kysyn neuvolasta lainaan tukivyötä.
 

Yhteistyössä