Hakutulokset

1. M

Taas tämä ahdistus..

..eli laskujenmaksu!!Miten minä taas tästä selviän..ainakin minun laskuopin mukaan en saa mitenkään kaikkea maksettua ja luuri menee taas iloisesti kiinni..no.minullahan menee ihan v.tun hyvin muutenkin,eipä kai sitä tarvitse kavereille enää soitellakaan,säästyy nekin rahat!!
  2. M

horoskoopeista

Minä skorpioni,lapseni isä rapu..meidän olisi pitänyt horoskooppien mukaan olla täydellinen pari,mutta kaikkea muuta!!Ainoa asia mistä ollaan yksimielisiä,että inhotaan toisiamme..lapsemme on vesimies.
  3. M

Ei hitto kohta on mäyris menny

En ole itse juonut partavettä,mutta meidän kissa ei ainakaan männävuosina tykännyt..en tiedä oliko väärää merkkiä?!!
  4. M

Haaveet pinoon :)

En haaveile lottovoitosta enkä talosta maalla vaan arjen ahdistaessa liikaa muutun pääni sisällä kaikkien tuntemaksi megatähdeksi fom Finland!! Olen käsittämättömän kaunis,vartaloni saa niin miehet kuin naisetkin sekoamisen partaalle.Osaan tanssia,laulaa,näytellä,poseerata paremmin kuin kukaan...
  5. M

Ketä palstalaista ihailet ja miksi?

En ihaile ketään,kun en tunne tämän paremmin,mutta Pintelinin aloitukset on aina pakko lukea..nimittäin palstailun aloitettuani oli joku kauhea polemiikki käynnissä hänen alapään jutuistaan ja nimi jäi mieleen!
  6. M

Huomasin miten kasvatus vaikuttaa...

Hyvän kaverini poika on "saanut" myöskin kasvaa ilman minkäänlaisia rajoja - vanhemmilla ei ilmeisesti ole ollut sen vertaa sisua,että olisivat saaneet lapselleen selväksi,että kuka määrää!Meno onkin sitten sen mukaista,pelkkä vaatteiden pukeminen on yhtä taistelua,mitään kieltoja ei...
  7. M

Nikkikaverukset :)

Kaikki on täällä..tuli yksinäinen olo!!Ei kai löydy PulleitaPurjeita minulle kaveriksi??
  8. M

Pisin aika käymättä ollenkaan pesulla?

Itsellä vajaa 2vrk..olen aika runsaasti hikoilevaa tyyppiä!Ex-mies sen sijaan viime kesänä pahimpien helteiden aikaan selvisi reilut kaksi viikkoa pelkällä t-paidan vaihdolla - kuulemma peseytyminen oli ihan turhaa,kun heti tulisi kuitenkin hiki!!
  9. M

Onko teiltä kysytty neuvolassa outoja??

Kiitos kaikille vastaajille..en tosiaankaan tiennyt,että nuo kyselyt on ihan rutiinia!Pelkäsin jo,että olen jollain tarkkailulistalla,kun täti moisia utelee.Olen nimittäin puhunut neuvolassa aika avoimesti ongelmistani lapseni isän kanssa sekä omasta väsymyksestäni,joten tuntui ensin vähän...
  10. M

Pesupähkinöistä tietoa tahtoisin?!

Tarkoitan siis niitä pyykinpesuun tarkoitettuja pähkinöitä..tuleeko puhdasta ja raikasta jälkeä?Montako koneellista esim.500g. pähkinöitä saa pestyä..aiheuttaakohan koneelle mitään haittaa??
  11. M

miten kasvatat lapsiasi?miksi juuri kyseisellä tavalla?

Paljon hellyyttä ja huomiota,ruumiillista kuritusta en hyväksy,kaikkea voi haluta mutta kaikkea ei voi saada..toivon,että jaksan näitä periaatteitani noudattaa!Lapseni on vasta vähän yli vuoden ikäinen,mutta onneksi on jo oppinut ei-sanan merkityksen.Liian paljon on tullut nähtyä ns.vapaan...
  12. M

Onko teiltä kysytty neuvolassa outoja??

Kävin tänään neuvolassa taaperoni kanssa ja normaalisti niin ihana hoitajatätimme yllätti minut totaalisesti ja rupesi kyselemään,että onko tehnyt kertaakaan mieli lyödä lastani?? Olen yh ja todella paljon lapseni kanssa kaksistaan olosuhteiden pakosta,olenkohan sen takia jotenkin potentiaalinen...
  13. M

Minkä kappaleen haluaisit soitettavan hautajaisissasi?

Procol Harum:A whiter shade of pale..tulikohan oikein kirjoitettua??Joka tapauksessa klassikko jo syntyessään niinkuin minäkin..heh!
  14. M

Haittaa ksylitolista??!

Poikani on 1v.3kk. ja olen n.kuukauden ajan antanut ruuan jälkeen ksylitolipastillin suuhun,koska hampaiden peseminen takkuaa enkä haluaisi,että suu on reikiä täynnä ensimmäisessä hammastarkastuksessa..nyt kuitenkin sattui silmään pastillimainos,jossa ksylitolia suositellaan kahdesta vuodesta...
  15. M

Yhteishuoltajuusko?

Miksikö minä haluaisin lapseni yksinhuoltajuuden..kannoin lasta yhdeksän kuukautta,elätin käytännössä samaan aikaan miestäni.Tein pitkää päivää raskasta työtä kasvavan mahani kanssa,kiitokseksi sain uhkailua,haukkumista,lyömistä. Synnytys oli vaikea,olin pitkään huonossa kunnossa,vauvaa hoidin...
  16. M

Nirso syöjä 1v2kk, muita?

Meillä myös poitsu lopetti puuronsyönnin tuon ikäisenä..sai ilmeisesti kiintiön täyteen!Aamuisin puuro välillä maistuu jotenkuten,mutta iltaisin olen tarjonnut voileipää ja viiliä,jogurttia,hedelmäkiisseliä,tms.Välillä sekoitan esim.kaurahiutaleita jogurtin joukkoon ja hyvin maistuu.
  17. M

Yhteishuoltajuusko?

Yksinhuoltajuutta on vaan aika vaikea saada,mikäli toinen osapuoli sitä vastustaa.Itse olisin halunnut lapseni huoltajuuden kokonaan erossa,mutta isä ei suostunut.Lastenvalvojan kanssa keskustelin asiasta,perusteeksi yksinhuoltajuudelle ei esim.riittänyt isän väkivaltaisuus,sillä se ei...
  18. M

SAVONLINNA!!!

Täällä olisi myös yksi äippä ja pieni poika,jotka mielellään tutustuisivat uusiin ihmisiin S-linnan seudulla..äiti 35v. ja poitsu 1v.2kk..laittakaa y-viestiä tulemaaan..

Yhteistyössä