Hakutulokset

1. I

PORI pienten lasten äidit

äiti/lapsiseura kelpaisi myös minulle ja 1,5v tytölleni. Yhteyttä voi ottaa yksityisviestillä.
  2. I

onko teillä ns. täydellinen perhe?

Meillä vain yksi lapsi, koira menetettiin viikko sitten, toinen hyvässä työpaikassa, toinen etsii vielä työtä kunhan suostuu laittamaan lapsen hoitoon, kesämökistä haaveillaan mut tulevaisuuden juttu, yksityiseen kouluun en edes laittaisi vaikka joskus olisikin mahdollisuus
  3. I

Asuntolainan lyhennys piti lähteä aamulla mutta...

meen pankissa sanottiin et parin päivän päästä pankki yrittää uudestaan automaatista ottoa, mutta ota ihmeessä pankkiin yhteyttä koska varmasti vaihtelee käytäntö.
  4. I

Mitä tekisitte? huuto.netistä

Kyllä mä ainakin odottelisin. Laita tietoihisi jokin tietty takaraja koska täytyy huuto olla maksettuna niin näin ei enää satu tai voit hyvällä syyllä antaa negan.
  5. I

saako lainan ilman takaajia?

etteköhän saa jos vaan luottotiedot kunnossa ja tulot säännölliset ja onhan sitten pankeilla omatakaus palvelu, tiettyä maksua vastaan vakuutusyhtiö takaa teen lainan
  6. I

Mua ällöttää kun jotkut koiraihmiset puhuu lapsilleen

Mä taidan olla hieman sellainen äiti, en tee sitä mitenkään tahallani mutta koira on ollut viimeiset 13 vuotta, joten komentaminen on jäänyt päälle. Yritän kyllä kiinnittää huomiota asiaan.
  7. I

Ekaluokkalainen sai sit eilen ekan arestinsa

Oltiin joskus 2vk veljen kans arestis ja hypittiin seinille loppu ajan, äiti vähän varmaan katui päätöstään :laugh:
  8. I

Ekaluokkalainen sai sit eilen ekan arestinsa

Meillä aresti oli sellainen et koulun jälkeen kotiin eikä kenenkään kanssa saanut olla sinä iltana (siis kaverit) eikä uloskaan lähteä.
  9. I

...

Laitan tähänkin ketjuun jos joku kiinnostunut sattuu lukemaan... Meillä olisi Porissa 4-vuotias leikattu narttukissa vailla kotia. Joudutaan luopumaan kun ei ole enää mahdollisuutta tarjota kissalle ulkoilumahdollisuutta ja eikä ole oikein sopeutunut elämään koiran kanssa. Voisi tulla sellaisen...
  10. I

Jättäisitkö miehesi, jos hän suuttuessaan tukistais sua?

En kannata lapsen tukistamista enkä aikuisenkaan. En jättäisi miestäni mutta keskustelisimme asiasta kyllä hartaasti ja pitkään, jos uskoisin että ko. ei toistu niin jättäisin asian siihen muuten menisimme kyllä johonkin perheterapiaan koska väkivaltaahan se olisi.
  11. I

90-luvun teinit!!!!

Herran jestas kun on tuttuja biisejä :)
  12. I

Porilaisia äitejä?

Täällä yksi vajaan 1 vee tytön porilaisäiti joka kaipaisi päiväsaikaan lenkki/puisto/kyläilyseuraa... Asustelen Toejoella mutta meillä on auto käytössä joten liikkuminen on aika vapaata. Suunnittelilla on olla vielä ainakin tämä 2007 vuosi kotona neidin seurana.
  13. I

Epiduraali ja silti sattuu?

Mulle annettiin epiduraali ja kivut hieman lieventyi muttei todellakaan kadonneet. minulla epiduraali aiheutti kovan horkan aina kun ei supistanut niin tärisin ihan hullusti.... En tiedä oliko laitettu päin p.y.l.l.y.ä koska kun kätilö otti sitä synnytyksen jälkeen pois selästä niin ei...
  14. I

Perhehuone Porissa

Me saimme kolmantena päivänä perhehuoneen. 2 ekaa yötä olin tavallisessa huoneessa kahden muun äidin kanssa. Meillä oli isä perhehuoneessa myös yöt, voipi olla että sen saa vaikka isä ei siellä yöpyiskään. Maksoi 52e /vrk, tavallinen maksu 26e Usean hengen huoneissa saa myös olla rauhassa...
  15. I

Porissa synnyttäneitä?

Synnytin viime keväänä porissa esikoiseni ja minulle jäi ihan hyvä maku suuhun loppujen lopuksi vaikka jälkikäteen ajatellen jotain asioita olisi voitu tehdä toisin. Tosta PONNISTUSASENNOSTA...sain epiduraalin ja sen jälkeen olin sidottu sänkyyn... Ponnistaa en saanut kuin makuulta jalat...
  16. I

Ei enää ikinä epiduraalia!

Täällä kans yksi joka pettyi osittain epiduraaliin. Voipi olla että se oli väärin laitettu mulle koska pois otettaessa se oli kiinnittynyt johonkin mun selkään ja kätilöllä oli vaikeuksia poistaa koko kanyyli :o Mulla epiduraali ei vienyt kipua, mutta laimensi hieman supparihuippua. Aiheutti...
  17. I

Mielipiteitä ilokaasusta?

Mulla ilokaasu ei toiminut yhtään. Aloitin vetämisen aina puoli minuuttia ennen supparia koska vaikutus tulee hieman perässä. Huulet, kädet ja jalat puutuivat, mutta päässä ei tuntunut missään. Kätilö mielestäni pihtaili ilokaasun kanssa, jouduin odottelemaan ensin jonkun nelisen tuntia ilman...

Yhteistyössä