mä sentään kutsun viheltämällä tuota isompaa pihalta, se kuuluu kauemmas ku ei jaksa aina karjua.. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:hmmm, kehtaanko tunnustaa, että joskus väsyneenä kiskitän vauvalle....meillä on siis 3 kissaa. B)
Voi hellanlettas. Kyllä nuo on ihan peruskäskyjä jotka tehoaa niin koiriin kuin ihmisiinkin. Pistä korvas kiinni niin ei särähteleAlkuperäinen kirjoittaja vieras:niinkuin koirille. Esim. "Tänne näin!" tai "Irti!". Särähtää pahasti korvaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itselläni on koiria mutta ei lapsia. Huvitti kun olin kaverin luona ja hänen lapsensa oli konttaamassa lattialla. Mä sanoin tänne, ei totellut. Sanoin kovemmalla äänellä tänne ja läpsäsin jalkaani, ei totellut ja jäin ihmettelemään. Sitten vasta hokasin että kohtelen sitä kuin koiraa... =)
Oon rapsuttanut pari kertaa miehen päätä korvan takaa ja tuumassu "Hyvä poika, kiltti poika" =)Alkuperäinen kirjoittaja v626:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itselläni on koiria mutta ei lapsia. Huvitti kun olin kaverin luona ja hänen lapsensa oli konttaamassa lattialla. Mä sanoin tänne, ei totellut. Sanoin kovemmalla äänellä tänne ja läpsäsin jalkaani, ei totellut ja jäin ihmettelemään. Sitten vasta hokasin että kohtelen sitä kuin koiraa... =)
Mun veli, jolla kans koira ja ei lapsia, rupes rapsuttaan mun lapsen päätä. Sano, että vaistomaisesti alko käsi rapsuttaa, ku tuli joku pienempi "olio" lähelle... =)